Składniki analityczne — przegląd

Składniki analityczne — przegląd

Zoho CRM zapewnia różne rodzaje komponentów analitycznych dla pulpitów użytkowników. Lista komponentów, z których użytkownicy mogą wybierać, to:

Wykresy — Wykres to graficzna reprezentacja danych użytkownika. Daje szybki wgląd w zapisy w celu łatwej analizy. Obsługujemy wykres słupkowy, wykres poziomy, wykres liniowy, wykres skumulowany, wykres kołowy, wykres pierścieniowy, wykres tabelowy, wykres lejkowy i wykres warstwowy

KPI - Key Performance Indicator pozwala użytkownikom mierzyć wydajność swojego zespołu. Obsługujemy wskaźniki KPI Standard, Growth Index, Basic, Scorecard i Rankings.

Komparator — Komparator zapewnia użytkownikom porównawczy przegląd dowolnych danych, w tym wydajność użytkownika, źródło leadów i inne.

Wykrywacz anomalii — Wykrywacz anomalii wykrywa wszelkie rozbieżności w zwykłym procesie biznesowym użytkownika.

Miernik celu — Miernik celu pozwala użytkownikom ustawiać i monitorować cele dla swojego zespołu.

Lejek — Lejek zapewnia wizualną prezentację różnych etapów działalności użytkownika. Obsługujemy komponenty lejka Standard, Compact, Segment, Classic i Path.

Analiza kohortowa: Analiza kohortowa pomaga użytkownikom Zoho CRM zrozumieć zachowania klientów w całym cyklu sprzedaży lub ich trendy i wzorce zakupowe w celu analizy kosztów wsparcia w określonym okresie lub innych podobnych wskaźników. Wyniki uzyskane z analizy można wykorzystać do dostosowania istniejących usług lub oferowanych produktów do zidentyfikowanych kohort oraz do obserwowania ich wpływu na ogólną kondycję firmy.

Analiza kwadrantowa: Analiza kwadrantowa dzieli dane, które użytkownicy chcą przeanalizować lub zmierzyć, na cztery kwadranty. Mogą analizować dane, takie jak typ kampanii w porównaniu z wygenerowanymi przychodami, aby zidentyfikować najskuteczniejszą kampanię lub utworzone leady w porównaniu ze źródłem leadów, aby zidentyfikować źródło i inne.
Notatka
  • Do dashboardu można dodać maksymalnie 20 komponentów.
  • Do pulpitu nawigacyjnego można dodawać tylko raporty Podsumowanie i Matryca.
  • Możesz usunąć tylko te niestandardowe wykresy, które zostały przez Ciebie utworzone.
  • Użytkownicy wersji Standard i Professional mogą tworzyć tylko wykresy i wskaźniki KPI.
  • Możesz wyświetlić szczegółowy, zgłębiony raport, klikając Wykresy, KPI, Mierniki docelowe i Komparatory.
  • Możesz sklonować komponent, jeśli chcesz stworzyć komponent podobny do już istniejącego. Możesz kliknąć ikonę Więcej istniejącego komponentu i kliknąć opcję Klonuj

    • Related Articles

    • Zrozum swoje konto CRM

      Kluczowe terminologie CRM W każdym środowisku biznesowym istnieją terminy takie jak Namiary, Transakcje, Kampanie, Faktury itp. Poniżej znajduje się lista takich terminów i ich definicje używane w Zoho CRM. Więcej takich terminów można znaleźć w ...
    • Motywator dla Zoho CRM - Przegląd

      Sprzedaż to dynamiczne środowisko, w którym panuje duża presja, w którym sprzedawcy są zawsze na nogach. Ciągła presja i nieprzewidywalny charakter pracy z klientami mogą łatwo spowodować wypalenie. Nawet najlepiej wyszkolony i wykwalifikowany ...
    • E-maile w Zoho CRM — przegląd

      Podstawowym problemem związanym z niezależnym od siebie CRM i kanałem komunikacji jest brak kontekstu sprzedażowego. Oto trzy najważniejsze korzyści z aktywacji poczty e-mail w Zoho CRM. Widok kontekstowy rozmów e-mail z klientem:  Zapis interakcji ...
    • Zarządzanie wieloma organizacjami CRM

      Uzyskaj dostęp do wielu kont CRM za pomocą jednego logowania Zoho CRM umożliwia użytkownikom dostęp do wielu kont organizacyjnych (CRM) przy użyciu tego samego adresu e-mail. Jest to szczególnie przydatne dla organizacji, które prowadzą różne konta ...
    • Plan — przegląd

      Od momentu pozyskania leada w systemie CRM, aż do zamknięcia transakcji i dalej, Twoja organizacja może mieć wdrożonych kilka procesów sprzedaży. Na przykład generowanie i monitorowanie leadów, zamykanie transakcji i zarządzanie zamówieniami. Każdy z ...