Zoho CRM zapewnia różne rodzaje komponentów analitycznych dla pulpitów użytkowników. Lista komponentów, z których użytkownicy mogą wybierać, to:
Wykresy — Wykres to graficzna reprezentacja danych użytkownika. Daje szybki wgląd w zapisy w celu łatwej analizy. Obsługujemy wykres słupkowy, wykres poziomy, wykres liniowy, wykres skumulowany, wykres kołowy, wykres pierścieniowy, wykres tabelowy, wykres lejkowy i wykres warstwowy
KPI - Key Performance Indicator pozwala użytkownikom mierzyć wydajność swojego zespołu. Obsługujemy wskaźniki KPI Standard, Growth Index, Basic, Scorecard i Rankings.
Komparator — Komparator zapewnia użytkownikom porównawczy przegląd dowolnych danych, w tym wydajność użytkownika, źródło leadów i inne.
Wykrywacz anomalii — Wykrywacz anomalii wykrywa wszelkie rozbieżności w zwykłym procesie biznesowym użytkownika.
Miernik celu — Miernik celu pozwala użytkownikom ustawiać i monitorować cele dla swojego zespołu.
Lejek — Lejek zapewnia wizualną prezentację różnych etapów działalności użytkownika. Obsługujemy komponenty lejka Standard, Compact, Segment, Classic i Path.
Analiza kohortowa: Analiza kohortowa pomaga użytkownikom Zoho CRM zrozumieć zachowania klientów w całym cyklu sprzedaży lub ich trendy i wzorce zakupowe w celu analizy kosztów wsparcia w określonym okresie lub innych podobnych wskaźników. Wyniki uzyskane z analizy można wykorzystać do dostosowania istniejących usług lub oferowanych produktów do zidentyfikowanych kohort oraz do obserwowania ich wpływu na ogólną kondycję firmy.
Analiza kwadrantowa: Analiza kwadrantowa dzieli dane, które użytkownicy chcą przeanalizować lub zmierzyć, na cztery kwadranty. Mogą analizować dane, takie jak typ kampanii w porównaniu z wygenerowanymi przychodami, aby zidentyfikować najskuteczniejszą kampanię lub utworzone leady w porównaniu ze źródłem leadów, aby zidentyfikować źródło i inne.