Zarządzanie główną osobą kontaktową twojego Help Desk

Zarządzanie główną osobą kontaktową twojego Help Desk

Podstawowym kontaktem jest osoba, która początkowo założyła Twoje konto Zoho Desk. Wszystkie wiadomości e-mail z powiadomieniami o subskrypcji konta, takie jak uaktualnienie lub obniżenie planu, zmiana informacji rozliczeniowych karty kredytowej lub anulowanie subskrypcji, będą wysyłane tylko do głównej osoby kontaktowej.

W razie potrzeby możesz zmienić główną osobę kontaktową swojego działu pomocy. Pamiętaj, że tylko administratorzy mogą zmienić główną osobę kontaktową w Twoim Zoho Desk.

Aby zmienić kontakt główny:
  1. Zaloguj się do Zoho Desk z uprawnieniami administratora.
  2. Kliknij ikonę Konfiguracja  ) w górnym menu.
  3. Kliknij Firma w menu Ogólne
  4. Kliknij ikonę Edytuj  ) na stronie Dane firmy. 
  5. Wybierz swoją główną osobę kontaktową z opcji dostępnych na liście rozwijanej.
    Tutaj będą wymienieni tylko administratorzy.
  6. Kliknij Zapisz.
Zaktualizowana główna osoba kontaktowa zostanie wyświetlona na stronie Informacje o firmie.

Notatka:
  • Jako kontakt podstawowy można ustawić tylko adres e-mail aktywnych użytkowników z uprawnieniami administratora.
    • Related Articles

    • Aktualizacja subskrypcji Zoho Desk

      Plany Zoho Desk zostały zaprojektowane tak, aby pomóc Ci skalować proces obsługi klienta wraz z rozwojem. Nasz bezpłatny plan jest idealny dla klientów, którzy właśnie przeszli ze wsparcia przez e-mail, podczas gdy nasze płatne plany są przeznaczone ...
    • Zarządzanie stanowiskami licencyjnymi

      Agenci to ci, którzy mogą logować się do Twojego konta Zoho Desk, uzyskiwać dostęp do danych pomocy technicznej i korzystać z różnych funkcji zgodnie z uprawnieniami skonfigurowanymi przez administratora. Możesz dodawać miejsca do istniejącego planu ...
    • Dostosowywanie karty Strona główna

      Pulpity nawigacyjne to najlepszy sposób na zrozumienie danych rekrutacyjnych generowanych przez Twoją firmę i przekształcenie ich w przydatne informacje. Widząc, że strumienie informacji, które uważasz za dyskretne, wchodzą w interakcje i wpływają na ...
    • Czym jest Desk Zoho?

      Oprogramowanie do zarządzania biurem pomocy dla Twojej firmy Zoho Desk to internetowe oprogramowanie pomocy technicznej, które daje możliwość efektywnego zarządzania działaniami obsługi klienta. Zoho Desk umożliwia łatwe przypisywanie, śledzenie i ...
    • Przekazywanie e-maili wsparcia do Zoho Desk

      Twórz zgłoszenia pomocy technicznej w Zoho Desk, przekazując wiadomości e-mail otrzymane na Twój zewnętrzny adres e-mail. Musisz skonfigurować regułę przekierowania (w swoim kliencie poczty e-mail), aby przekierować wiadomości e-mail otrzymane w ...