Zainicjuj prośbę o zatwierdzenie, gdy wnioskodawca ma niską zdolność kredytową

Zainicjuj prośbę o zatwierdzenie, gdy wnioskodawca ma niską zdolność kredytową

Wydanie: Przedsiębiorstwo | Branża: bankowość i pożyczki | Funkcja: Proces zatwierdzania 

Scenariusz
Noah Parker jest specjalistą ds. pożyczek w bostońskiej firmie finansowej, która specjalizuje się w udzielaniu pomocy finansowej małym i średnim przedsiębiorstwom, osobom fizycznym i sprzedawcom detalicznym. Codziennie otrzymuje setki wniosków kredytowych wraz z dokumentami potwierdzającymi i dowodami, które przegląda i przekazuje kolejnym zespołom.
Jeśli zauważy jakikolwiek wniosek z oceną kredytową poniżej 750, wysyła wniosek do swojego bezpośredniego przełożonego i menedżerów w celu zatwierdzenia procesu kredytowego. Dopiero po zatwierdzeniu jest wysyłany do walidacji i wypłaty pożyczki. Ten proces jest czasochłonny i często e-maile zatwierdzające wysyłane do menedżerów są nieumyślnie pomijane w stosie innych e-maili.

Wymagania
  1. Wnioski o punktacji kredytowej poniżej 750 muszą być wysyłane do trzech osób zatwierdzających — starszego agenta, kierownika oddziału i kierownika centrum kredytowego — w sposób sekwencyjny, tak aby kierownik oddziału nie otrzymał wniosku, dopóki starszy agent go nie zatwierdzi itd. .
  2. Po otrzymaniu pierwszego zatwierdzenia pole Etap kredytowania powinno zostać automatycznie zaktualizowane do „Oszacowana ocena kredytowa”
  3. Przy drugim zatwierdzeniu pole Etap pożyczki powinno zostać zaktualizowane do „Wysłane do centrum kredytowego”
  4. Po ostatecznym zatwierdzeniu pole Etap pożyczki należy zaktualizować jako „Kwalifikuje się do pożyczki”, a agent pożyczki musi otrzymać wiadomość e-mail od osoby zatwierdzającej z informacją, że wnioskodawca kwalifikuje się do pożyczki.
  5. Jeśli którakolwiek z trzech osób zatwierdzających odrzuci wniosek, Noah i pozostali zatwierdzający muszą otrzymać wiadomość e-mail z informacją, że wniosek o pożyczkę został odrzucony, a etap pożyczki powinien zostać automatycznie zaktualizowany jako „Pożyczka odrzucona”.
Rozwiązanie 
I. Utwórz niestandardowy moduł - wniosek o pożyczkę
II. Utwórz niestandardowy układ — szczegóły wnioskodawcy pożyczki
III. Utwórz pola niestandardowe — ocena kredytowa i etap pożyczki
IV. Utwórz szablon wiadomości e-mail do wysłania, gdy pożyczka zostanie zakwalifikowana, a pożyczka zostanie odrzucona
V. Skonfiguruj proces akceptacji dla modułu Wniosku o pożyczkę, 
    Kiedy wykonać: Tworzenie rekordu > Dodaj regułę do tego procesu 

Sekcja
Nazwa pola
Wartość do wprowadzenia
Kryteria reguł
Ocena kredytowa 
<750
Kto powinien zatwierdzić
-
1. Starszy agent
2. Kierownik oddziału
3. Menedżer centrum kredytowego
Działania po zatwierdzeniu
Skonfiguruj działanie po każdym zatwierdzeniu: Aktualizuj pola > Etap wypożyczenia
Wartość za pierwsze zatwierdzenie: oceniono zdolność kredytową
Wartość za drugie zatwierdzenie: wysłane do centrum kredytowego
Wartość do trzeciego zatwierdzenia: kwalifikuje się do wypożyczenia


Działania po zatwierdzeniu
Skonfiguruj działanie po ostatecznym zatwierdzeniu: Powiadomienie e-mail
Kredyt kwalifikowany
Działania w przypadku odrzucenia
Skonfiguruj akcję po odrzuceniu: Aktualizuj pole
Pożyczka odrzucona
Działania w przypadku odrzucenia
Skonfiguruj akcję po odrzuceniu: Powiadomienie e-mail

Wyślij e-mail do > Wszyscy zaakceptowani: Niski wynik kredytowy

Proszę wybrać szablon do wysłania do wnioskodawcy: Pożyczka odrzucona



    • Related Articles

    • Wprowadzenie do Zoho CRM

      Co to jest CRM? Zarządzanie relacjami z klientami (CRM) można zdefiniować na wiele sposobów w zależności od tego, co dana osoba zamierza osiągnąć. Dla niektórych jest to strategia identyfikacji, zrozumienia, zarządzania i zaspokajania potrzeb ...
    • Specyfikacje w Zoho CRM

      Edycje Zoho CRM Zoho CRM to aplikacja oparta na chmurze, która oferuje pięć różnych edycji, z których każda zawiera różne funkcje skupiające się na konkretnych potrzebach biznesowych. Free Standard Professional Enterprise Ultimate Każda edycja ma ...
    • Zarządzanie wieloma organizacjami CRM

      Uzyskaj dostęp do wielu kont CRM za pomocą jednego logowania Zoho CRM umożliwia użytkownikom dostęp do wielu kont organizacyjnych (CRM) przy użyciu tego samego adresu e-mail. Jest to szczególnie przydatne dla organizacji, które prowadzą różne konta ...
    • Zrozum swoje konto CRM

      Kluczowe terminologie CRM W każdym środowisku biznesowym istnieją terminy takie jak Namiary, Transakcje, Kampanie, Faktury itp. Poniżej znajduje się lista takich terminów i ich definicje używane w Zoho CRM. Więcej takich terminów można znaleźć w ...
    • Importowanie danych do Zoho CRM

      Dane można gromadzić z różnych źródeł, takich jak zakup bazy danych rekordów, zbieranie danych z targów i kampanii itd. Importowanie rekordów z takich zewnętrznych źródeł do Zoho CRM jest jedną z najważniejszych czynności związanych z tworzeniem ...