Zainicjuj prośbę o zatwierdzenie, gdy wnioskodawca ma niską zdolność kredytową
Wydanie: Przedsiębiorstwo | Branża: bankowość i pożyczki | Funkcja: Proces zatwierdzania
Noah Parker jest specjalistą ds. pożyczek w bostońskiej firmie finansowej, która specjalizuje się w udzielaniu pomocy finansowej małym i średnim przedsiębiorstwom, osobom fizycznym i sprzedawcom detalicznym. Codziennie otrzymuje setki wniosków kredytowych wraz z dokumentami potwierdzającymi i dowodami, które przegląda i przekazuje kolejnym zespołom.
Jeśli zauważy jakikolwiek wniosek z oceną kredytową poniżej 750, wysyła wniosek do swojego bezpośredniego przełożonego i menedżerów w celu zatwierdzenia procesu kredytowego. Dopiero po zatwierdzeniu jest wysyłany do walidacji i wypłaty pożyczki. Ten proces jest czasochłonny i często e-maile zatwierdzające wysyłane do menedżerów są nieumyślnie pomijane w stosie innych e-maili.
Wymagania
- Wnioski o punktacji kredytowej poniżej 750 muszą być wysyłane do trzech osób zatwierdzających — starszego agenta, kierownika oddziału i kierownika centrum kredytowego — w sposób sekwencyjny, tak aby kierownik oddziału nie otrzymał wniosku, dopóki starszy agent go nie zatwierdzi itd. .
- Po otrzymaniu pierwszego zatwierdzenia pole Etap kredytowania powinno zostać automatycznie zaktualizowane do „Oszacowana ocena kredytowa”
- Przy drugim zatwierdzeniu pole Etap pożyczki powinno zostać zaktualizowane do „Wysłane do centrum kredytowego”
- Po ostatecznym zatwierdzeniu pole Etap pożyczki należy zaktualizować jako „Kwalifikuje się do pożyczki”, a agent pożyczki musi otrzymać wiadomość e-mail od osoby zatwierdzającej z informacją, że wnioskodawca kwalifikuje się do pożyczki.
- Jeśli którakolwiek z trzech osób zatwierdzających odrzuci wniosek, Noah i pozostali zatwierdzający muszą otrzymać wiadomość e-mail z informacją, że wniosek o pożyczkę został odrzucony, a etap pożyczki powinien zostać automatycznie zaktualizowany jako „Pożyczka odrzucona”.
Rozwiązanie
I. Utwórz niestandardowy moduł - wniosek o pożyczkę
II. Utwórz niestandardowy układ — szczegóły wnioskodawcy pożyczki
III. Utwórz pola niestandardowe — ocena kredytowa i etap pożyczki
IV. Utwórz szablon wiadomości e-mail do wysłania, gdy pożyczka zostanie zakwalifikowana, a pożyczka zostanie odrzucona
V. Skonfiguruj proces akceptacji dla modułu Wniosku o pożyczkę,
Kiedy wykonać: Tworzenie rekordu > Dodaj regułę do tego procesu
Sekcja | Nazwa pola | Wartość do wprowadzenia |
Kryteria reguł | Ocena kredytowa
| <750
|
Kto powinien zatwierdzić | -
| 1. Starszy agent 2. Kierownik oddziału 3. Menedżer centrum kredytowego |
Działania po zatwierdzeniu | Skonfiguruj działanie po każdym zatwierdzeniu: Aktualizuj pola > Etap wypożyczenia | Wartość za pierwsze zatwierdzenie: oceniono zdolność kredytową Wartość za drugie zatwierdzenie: wysłane do centrum kredytowego Wartość do trzeciego zatwierdzenia: kwalifikuje się do wypożyczenia
|
Działania po zatwierdzeniu | Skonfiguruj działanie po ostatecznym zatwierdzeniu: Powiadomienie e-mail | Kredyt kwalifikowany |
Działania w przypadku odrzucenia | Skonfiguruj akcję po odrzuceniu: Aktualizuj pole | Pożyczka odrzucona |
Działania w przypadku odrzucenia | Skonfiguruj akcję po odrzuceniu: Powiadomienie e-mail | Wyślij e-mail do > Wszyscy zaakceptowani: Niski wynik kredytowy Proszę wybrać szablon do wysłania do wnioskodawcy: Pożyczka odrzucona
|
Related Articles
Wprowadzenie do Zoho CRM
Co to jest CRM? Zarządzanie relacjami z klientami (CRM) można zdefiniować na wiele sposobów w zależności od tego, co dana osoba zamierza osiągnąć. Dla niektórych jest to strategia identyfikacji, zrozumienia, zarządzania i zaspokajania potrzeb ...
Specyfikacje w Zoho CRM
Edycje Zoho CRM Zoho CRM to aplikacja oparta na chmurze, która oferuje pięć różnych edycji, z których każda zawiera różne funkcje skupiające się na konkretnych potrzebach biznesowych. Free Standard Professional Enterprise Ultimate Każda edycja ma ...
Zarządzanie wieloma organizacjami CRM
Uzyskaj dostęp do wielu kont CRM za pomocą jednego logowania Zoho CRM umożliwia użytkownikom dostęp do wielu kont organizacyjnych (CRM) przy użyciu tego samego adresu e-mail. Jest to szczególnie przydatne dla organizacji, które prowadzą różne konta ...
Zrozum swoje konto CRM
Kluczowe terminologie CRM W każdym środowisku biznesowym istnieją terminy takie jak Namiary, Transakcje, Kampanie, Faktury itp. Poniżej znajduje się lista takich terminów i ich definicje używane w Zoho CRM. Więcej takich terminów można znaleźć w ...
Importowanie danych do Zoho CRM
Dane można gromadzić z różnych źródeł, takich jak zakup bazy danych rekordów, zbieranie danych z targów i kampanii itd. Importowanie rekordów z takich zewnętrznych źródeł do Zoho CRM jest jedną z najważniejszych czynności związanych z tworzeniem ...