Po włączeniu przekazywania wiadomości e-mail musisz zweryfikować adres do przekazywania wiadomości e-mail. Dopiero po weryfikacji e-maile zostaną dostarczone na drugie konto. Zapoznaj się z tą stroną pomocy, aby uzyskać instrukcje krok po kroku, jak skonfigurować i ukończyć weryfikację przekierowania poczty e-mail.
Jeśli zakończyłeś już konfigurację przekierowywania wiadomości e-mail i jeśli po pracy przekazywanie wiadomości e-mail nagle się zatrzymało, może to być spowodowane powtarzającymi się odbiciami z konta docelowego.
1. Upewnij się, że konto docelowe jest nadal aktywne.
2. W przypadku powtarzających się zwrotów przez konto odbiorcy, przekazywanie wiadomości e-mail zostanie automatycznie zawieszone. Sprawdź, czy na koncie docelowym występują problemy związane z przechowywaniem lub dostarczaniem poczty e-mail.
3. Czasami, jeśli serwer odbiorcy ma jakieś zasady dotyczące poczty e-mail, w których wykryje, że przesyłane wiadomości e-mail naruszają te zasady, może nie akceptować wiadomości e-mail powodujących zawieszenie przekazywania wiadomości e-mail.
4. Jeśli nie otrzymujesz niektórych wiadomości e-mail na przekazanym koncie, możliwe jest, że serwer nie akceptuje niektórych wiadomości e-mail. Powtarzające się niepowodzenia spowodują wyłączenie przekazywania wiadomości e-mail na konto.
W przypadku problemów z odbieraniem przez serwer docelowy przekazywanych wiadomości e-mail prosimy o skontaktowanie się z administratorem poczty e-mail docelowego serwera poczty e-mail. Jeśli nadal masz problemy, napisz do nas na adres support@zohomail.com, podając szczegóły konta źródłowego, docelowego i inne szczegóły.