Włączyłem przekazywanie wiadomości e-mail, ale nie otrzymuję wiadomości na mój przekazany adres.

Włączyłem przekazywanie wiadomości e-mail, ale nie otrzymuję wiadomości na mój przekazany adres.

Po włączeniu przekazywania wiadomości e-mail musisz zweryfikować adres do przekazywania wiadomości e-mail. Dopiero po weryfikacji e-maile zostaną dostarczone na drugie konto. Zapoznaj się z tą stroną pomocy, aby uzyskać instrukcje krok po kroku, jak skonfigurować i ukończyć weryfikację przekierowania poczty e-mail.

Jeśli zakończyłeś już konfigurację przekierowywania wiadomości e-mail i jeśli po pracy przekazywanie wiadomości e-mail nagle się zatrzymało, może to być spowodowane powtarzającymi się odbiciami z konta docelowego.

1. Upewnij się, że konto docelowe jest nadal aktywne.
2. W przypadku powtarzających się zwrotów przez konto odbiorcy, przekazywanie wiadomości e-mail zostanie automatycznie zawieszone. Sprawdź, czy na koncie docelowym występują problemy związane z przechowywaniem lub dostarczaniem poczty e-mail.
3. Czasami, jeśli serwer odbiorcy ma jakieś zasady dotyczące poczty e-mail, w których wykryje, że przesyłane wiadomości e-mail naruszają te zasady, może nie akceptować wiadomości e-mail powodujących zawieszenie przekazywania wiadomości e-mail.
4. Jeśli nie otrzymujesz niektórych wiadomości e-mail na przekazanym koncie, możliwe jest, że serwer nie akceptuje niektórych wiadomości e-mail. Powtarzające się niepowodzenia spowodują wyłączenie przekazywania wiadomości e-mail na konto.

W przypadku problemów z odbieraniem przez serwer docelowy przekazywanych wiadomości e-mail prosimy o skontaktowanie się z administratorem poczty e-mail docelowego serwera poczty e-mail. Jeśli nadal masz problemy, napisz do nas na adres support@zohomail.com, podając szczegóły konta źródłowego, docelowego i inne szczegóły.
    • Related Articles

    • Wysyłanie masowych wiadomości e-mail

      Jedną z najważniejszych czynności w biznesie jest komunikacja z klientami, a najlepszym sposobem na to jest e-mail. Zoho CRM daje możliwość wykorzystania masowej poczty e-mail w celu dotarcia do dużej liczby klientów. Możesz także tworzyć ...
    • Konfiguracja kanału e-mail

      E-maile są najczęściej używanym i niezbędnym sposobem komunikacji dla Twoich klientów, aby przesyłać bilety do Twojego Zoho Desk. Wiadomości e-mail otrzymywane od klientów są konwertowane na bilety i przypisywane są im unikalny identyfikator biletu. ...
    • Jak zmienić adres e-mail od w zaproszeniu do centrum pomocy?

      Gdy dodasz użytkownika końcowego lub klient zarejestruje się w Twoim centrum pomocy, klienci otrzymają powitalną wiadomość e-mail z instrukcjami dotyczącymi logowania. Ta powitalna wiadomość e-mail korzysta ze standardowego szablonu zaproszenia, ...
    • Przekazywanie e-maili wsparcia do Zoho Desk

      Twórz zgłoszenia pomocy technicznej w Zoho Desk, przekazując wiadomości e-mail otrzymane na Twój zewnętrzny adres e-mail. Musisz skonfigurować regułę przekierowania (w swoim kliencie poczty e-mail), aby przekierować wiadomości e-mail otrzymane w ...
    • Zarządzanie pocztą e-mail

      Jako rekruter e-maile są niezbędne do nawiązania kontaktu z kandydatami i kontaktami. Zoho Recruit pomaga pisać bardziej zaawansowane i spersonalizowane wiadomości e-mail oraz automatyzować je zgodnie z Twoimi wymaganiami. Wysyłaj i zarządzaj ...