Jak zmienić adres e-mail od w zaproszeniu do centrum pomocy?
Gdy dodasz użytkownika końcowego lub klient zarejestruje się w Twoim centrum pomocy, klienci otrzymają powitalną wiadomość e-mail z instrukcjami dotyczącymi logowania. Ta powitalna wiadomość e-mail korzysta ze standardowego szablonu zaproszenia, który można dostosować w sekcji Konfiguracja >> Centrum pomocy >> Szablony wiadomości e-mail. Ponadto wiadomość e-mail zostanie wysłana z domyślnego adresu e-mail pomocy technicznej. Możesz jednak zmienić to na wybrany przez siebie adres e-mail przed zaproszeniem klientów.
Aby zrobić to samo, wykonaj czynności wymienione poniżej:
- Zaloguj się do swojego Zoho Desk z uprawnieniami administratora.
- Kliknij ikonę Konfiguracja ( ) na górnym pasku.
- Kliknij Centrum pomocy w menu Kanały.
- Kliknij nazwę Centrum pomocy, dla którego chcesz dostosować adres „od”.
- W okienku Konfiguracja po lewej stronie, w obszarze Centrum pomocy, kliknij Szablony wiadomości e-mail.
- W szablonie zaproszenia kliknij listę rozwijaną adresu nadawcy i wybierz niestandardowy adres e-mail.
- Kliknij Zapisz.
Wykonaj te same kroki, aby dostosować szablony aktywacji i dezaktywacji użytkownika.
Related Articles
Konfiguracja kanału e-mail
E-maile są najczęściej używanym i niezbędnym sposobem komunikacji dla Twoich klientów, aby przesyłać bilety do Twojego Zoho Desk. Wiadomości e-mail otrzymywane od klientów są konwertowane na bilety i przypisywane są im unikalny identyfikator biletu. ...
Zarządzanie uprawnieniami Centrum pomocy
Podczas konfigurowania Centrum pomocy musisz określić, kto powinien mieć do niego dostęp. Możesz zezwolić na dostęp do Centrum pomocy wszystkim lub tylko tym, którzy się w nim zarejestrowali. Udostępnienie otwartego Centrum pomocy jest mniejszym ...
Zarządzanie pocztą e-mail
Jako rekruter e-maile są niezbędne do nawiązania kontaktu z kandydatami i kontaktami. Zoho Recruit pomaga pisać bardziej zaawansowane i spersonalizowane wiadomości e-mail oraz automatyzować je zgodnie z Twoimi wymaganiami. Wysyłaj i zarządzaj ...
Wstaw rekordy przez e-mail
Wymóg Po odebraniu wiadomości e-mail treść z wiadomości e-mail jest wyodrębniana i używana do tworzenia rekordów. Przypadek użycia Zespół HR wysyła e-mail do wybranych kandydatów. Kandydaci mogą odpowiedzieć na wiadomość e-mail, podając szczegóły, ...
Przekazywanie e-maili wsparcia do Zoho Desk
Twórz zgłoszenia pomocy technicznej w Zoho Desk, przekazując wiadomości e-mail otrzymane na Twój zewnętrzny adres e-mail. Musisz skonfigurować regułę przekierowania (w swoim kliencie poczty e-mail), aby przekierować wiadomości e-mail otrzymane w ...