Jak zmienić adres e-mail od w zaproszeniu do centrum pomocy?

Jak zmienić adres e-mail od w zaproszeniu do centrum pomocy?

Gdy dodasz użytkownika końcowego lub klient zarejestruje się w Twoim centrum pomocy, klienci otrzymają powitalną wiadomość e-mail z instrukcjami dotyczącymi logowania. Ta powitalna wiadomość e-mail korzysta ze standardowego szablonu zaproszenia, który można dostosować w sekcji Konfiguracja >> Centrum pomocy >> Szablony wiadomości e-mail. Ponadto wiadomość e-mail zostanie wysłana z domyślnego adresu e-mail pomocy technicznej. Możesz jednak zmienić to na wybrany przez siebie adres e-mail przed zaproszeniem klientów.

Aby zrobić to samo, wykonaj czynności wymienione poniżej:
  1. Zaloguj się do swojego Zoho Desk z uprawnieniami administratora.
  2. Kliknij ikonę Konfiguracja  ) na górnym pasku.
  3. Kliknij Centrum pomocy w menu Kanały.
  4. Kliknij nazwę Centrum pomocy, dla którego chcesz dostosować adres „od”.
  5. W okienku Konfiguracja po lewej stronie, w obszarze Centrum pomocy, kliknij Szablony wiadomości e-mail.
  6. W szablonie zaproszenia kliknij listę rozwijaną adresu nadawcy i wybierz niestandardowy adres e-mail.
  7. Kliknij Zapisz.
    Wykonaj te same kroki, aby dostosować szablony aktywacji dezaktywacji użytkownika.
    • Related Articles

    • Konfiguracja kanału e-mail

      E-maile są najczęściej używanym i niezbędnym sposobem komunikacji dla Twoich klientów, aby przesyłać bilety do Twojego Zoho Desk. Wiadomości e-mail otrzymywane od klientów są konwertowane na bilety i przypisywane są im unikalny identyfikator biletu. ...
    • Zarządzanie uprawnieniami Centrum pomocy

      Podczas konfigurowania Centrum pomocy musisz określić, kto powinien mieć do niego dostęp. Możesz zezwolić na dostęp do Centrum pomocy wszystkim lub tylko tym, którzy się w nim zarejestrowali. Udostępnienie otwartego Centrum pomocy jest mniejszym ...
    • Zarządzanie pocztą e-mail

      Jako rekruter e-maile są niezbędne do nawiązania kontaktu z kandydatami i kontaktami. Zoho Recruit pomaga pisać bardziej zaawansowane i spersonalizowane wiadomości e-mail oraz automatyzować je zgodnie z Twoimi wymaganiami. Wysyłaj i zarządzaj ...
    • Wstaw rekordy przez e-mail

      Wymóg Po odebraniu wiadomości e-mail treść z wiadomości e-mail jest wyodrębniana i używana do tworzenia rekordów. Przypadek użycia Zespół HR wysyła e-mail do wybranych kandydatów. Kandydaci mogą odpowiedzieć na wiadomość e-mail, podając szczegóły, ...
    • Przekazywanie e-maili wsparcia do Zoho Desk

      Twórz zgłoszenia pomocy technicznej w Zoho Desk, przekazując wiadomości e-mail otrzymane na Twój zewnętrzny adres e-mail. Musisz skonfigurować regułę przekierowania (w swoim kliencie poczty e-mail), aby przekierować wiadomości e-mail otrzymane w ...