Zarządzanie pocztą e-mail
Jako rekruter e-maile są niezbędne do nawiązania kontaktu z kandydatami i kontaktami. Zoho Recruit pomaga pisać bardziej zaawansowane i spersonalizowane wiadomości e-mail oraz automatyzować je zgodnie z Twoimi wymaganiami.
Wysyłaj i zarządzaj komunikacją e-mail z Kandydatami, Kontaktami, Klientami i Dostawcami bez przełączania się na usługę poczty e-mail. Utrzymuj rejestr wszystkich swoich rozmów i uzyskuj do nich dostęp bez wysiłku, gdy jest to wymagane.
Dostępność
Wymagana wersja: Dostępna zarówno dla wersji kadrowej, jak i Corporate HR Zoho Recruit
Obsługiwane moduły: kandydaci, dostawcy, klienci, kontakty, aplikacje i niestandardowe moduły z polem e-mail.
Wysyłać maile
Poprzez moduł Kandydaci lub Kontakty
- Przejdź do modułu i wybierz rekord, do którego chcesz wysłać e-mail.
- Kliknij ikonę Wyślij e-mail.
- Możesz też przejść do sekcji E-maile w sekcji Lista pokrewna i kliknąć przycisk Wyślij e-mail.
- W oknie Wyślij e-mail kliknij CC i BCC iw razie potrzeby podaj odpowiedni adres e-mail.
- Utwórz wiadomość e-mail i kliknij Wyślij.
Przez zakładkę E-maile
Jeśli skonfigurowałeś swoje usługi e-mail przy użyciu protokołu POP3, moduł Emails zostanie dodany do Twojego konta Zoho Recruit. Z tego miejsca możesz wysyłać wiadomości e-mail do rekordów znajdujących się na Twoim koncie, które będą wyświetlane w obszarze Lista pokrewna > Adresy e-mail tego konkretnego rekordu. Moduł E-maile nie będzie dostępny, jeśli używasz protokołu IMAP.
Aby wysyłać e-maile z modułu e-maili
- Przejdź do zakładki E-maile i kliknij Nowa poczta.
- Wpisz adres e-mail w polu tekstowym „Do”.
- Możesz także wpisać @, a następnie nazwę rekordu, aby wysłać wiadomość e-mail do tego rekordu.
- Utwórz wiadomość e-mail i kliknij Wyślij.
- Wiadomość e-mail zostanie wyświetlona w sekcji E-maile na liście pokrewnych rekordów.
Notatka: Załączniki dodawane w wiadomości e-mail nie powinny przekraczać 10 MB.
Planowanie e-maili
Wysyłanie i śledzenie wiadomości e-mail jest ważną częścią pracy rekrutera, zależy to od twoich preferencji, kiedy zdecydujesz się to zrobić. Podczas gdy niektórzy rekruterzy sprawdzają e-maile i odpowiadają na nie, gdy tylko przyjdą do pracy, niektórzy zatrzymują je po obiedzie, a niektórzy robią to nawet podczas dojazdów do pracy. Jeśli szukasz wspólnego czasu, aby przyciągnąć jak najwięcej uwagi do wszystkich swoich e-maili, nigdy nie ma jednego. I nie można czekać i wysyłać każdego e-maila w najlepszym momencie, w którym zostałby zauważony.
Idealne wyczucie czasu e-maili jest równie ważne, jak przygotowanie ich treści. E-maile mają być przygotowywane w dogodnym dla nadawcy czasie i odczytywane w optymalnym dla odbiorcy czasie. Dlatego pozwalamy rekruterom przygotowywać e-maile, kiedy mają na to czas i pozwalamy im zaplanować ich wysłanie, gdy jest to odpowiednie dla ich odbiorców. Zaplanuj swoje e-maile, które są wysyłane z Zoho Recruit, po prostu określając, kiedy chcesz je wysłać, a system zadba o ich wysłanie we właściwym czasie.
Aby zaplanować e-mail;
- Wybierz rekord z dowolnego z obsługiwanych modułów i kliknij ikonę Wyślij e-mail na stronie szczegółów.
- Po zakończeniu redagowania wiadomości e-mail kliknij Zaplanuj.
- Wybierz, jak i kiedy chcesz zaplanować pocztę e-mail i kliknij Zaplanuj;
- Wybierz, po ilu godzinach chcesz zaplanować pocztę e-mail.
- Wybierz, kiedy zaplanować e-mail na podstawie ogólnych godzin zmiany.
- Wybierz, czy chcesz zaplanować e-mail na określony dzień i godzinę.
- Kliknij Wyślij później.
- Możesz teraz wyświetlić zaplanowaną wiadomość e-mail w sekcji Listy pokrewne > Wiadomości e-mail, jeśli chcesz ją edytować przed wysłaniem.
Podgląd wiadomości e-mail
Podglądy wiadomości e-mail umożliwiają przeglądanie treści wiadomości e-mail, którą zamierzasz wysłać. Pola korespondencji seryjnej w wiadomości zostaną zastąpione oryginalnymi wartościami w podglądzie. Gwarantuje to bezbłędną wysyłkę poczty od Zoho Recruit.
- Pola scalania zaznaczone na żółto nie zawierają żadnych wartości. Oznacza to, że pole w rekordzie, z którego zostaną zastąpione wartości w polach scalania, jest puste.
- Podglądy wiadomości e-mail są niedostępne podczas wysyłania masowych wiadomości e-mail.
Podgląd e-maila podczas wysyłania e-maila
Podgląd wiadomości e-mail podczas przesyłania do klienta
Podgląd wiadomości e-mail podczas ręcznego wyzwalania
Podgląd wiadomości e-mail podczas wysyłania odpowiedzi
załącz dokumenty
Możesz wysłać wiadomość e-mail na dwa sposoby: z zakładki E-maile lub bezpośrednio z rekordu (w module). Podczas wysyłania e-maili możesz załączać dokumenty z lokalnego dysku, Dokumentów Zoho i Dokumentów Google.
Aby załączyć dokumenty
- Kliknij kartę [Moduł] i wybierz rekord.
- Moduł dotyczy Kandydatów, Kontaktów, Dostawców itp.
- W sekcji Wiadomości e-mail w obszarze Lista pokrewna kliknij przycisk Wyślij wiadomość e-mail.
- W oknie Wyślij e-mail wybierz opcję, za pomocą której chcesz przesłać załącznik.
Notatka:
- Dołącz formularz Zoho Docs jest dostępny tylko po skonfigurowaniu dodatku Zoho Mail.
- W abonamencie Free możesz dołączyć pliki do 3 MB.
- W planach Professional i Enterprise możesz załączać pliki do 10 MB.
- Użytkownicy Zoho Mail Add-on w dowolnym planie mogą dołączać pliki do 10 MB.
- Do jednego e-maila możesz dołączyć maksymalnie 5 załączników z Zoho Docs.
Limity poczty e-mail
W Zoho Recruit możesz wysyłać e-maile zbiorcze lub pojedyncze e-maile. Poniżej przedstawiono limity wysyłania e-maili w zależności od wersji Twojego konta. Pamiętaj, że limity poczty e-mail zostaną ustawione na podstawie strefy czasowej organizacji.
Masowe e-maile i e-maile wysyłane z adresu e-mail organizacji (ustawionego w Zoho Recruit) będą wysyłane z serwera Zoho.
Limity dla indywidualnych wiadomości e-mail
Limit poczty e-mail dla organizacji zostanie obliczony na podstawie łącznej liczby potwierdzonych i aktywnych użytkowników na koncie.
- W abonamencie Free – 50 x łączna liczba potwierdzonych i aktywnych e-maili/odbiorców dziennie dla maksymalnie 3 użytkowników.
- Załóżmy na przykład, że na koncie organizacji masz 2 aktywnych i potwierdzonych użytkowników. Ponieważ limit dla każdego użytkownika wynosi 50 e-maili dziennie, łączna liczba e-maili dziennie na organizację może wynosić do 100 (50 x 2) e-maili.
- W planach Płatnych – 300 x łącznie potwierdzonych i aktywnych e-maili/odbiorców dziennie.
- Załóżmy na przykład, że na koncie organizacji masz 5 aktywnych i potwierdzonych użytkowników. Ponieważ limit dla każdego użytkownika wynosi 300 e-maili dziennie, łączna liczba e-maili dziennie na organizację może wynosić do 1500 (300 x 5) e-maili.
Limity dla masowych wiadomości e-mail
- Możesz wysyłać masowe wiadomości e-mail na podstawie swojego planu cenowego Zoho Recruit.
- Standard – 250 dziennie/org
- Profesjonalista – 500 dziennie/org
- Przedsiębiorstwo – 750 dziennie/organizacja
- Od 12:00 do 23:59 w strefie czasowej Twojej organizacji jest uważany za jeden dzień, aby obliczyć liczbę wiadomości e-mail.
- Masowe wiadomości e-mail na dzień na firmę obejmują Autorespondery, aktywne harmonogramy e-mail, makra i masowe wiadomości e-mail.
- Możesz także zwiększyć limit masowej poczty e-mail do 2500 dziennie na organizację za dodatkową opłatą. Napisz do nas na support@zohorecruit.com, aby zwiększyć swój limit masowych wiadomości e-mail.
Related Articles
Organizowanie e-maili w Zoho Recruit
E-mail jest bardzo ważny w nowoczesnej komunikacji biznesowej. Ważne jest, aby prowadzić rejestr wszystkich rozmów, które prowadzisz z klientami lub kandydatami i organizować je w taki sposób, aby w razie potrzeby mieć do nich łatwy dostęp, aby ...
Wysyłanie masowych wiadomości e-mail
Jedną z najważniejszych czynności w biznesie jest komunikacja z klientami, a najlepszym sposobem na to jest e-mail. Zoho CRM daje możliwość wykorzystania masowej poczty e-mail w celu dotarcia do dużej liczby klientów. Możesz także tworzyć ...
E-mail zbiorczy
Komunikacja z klientami/kandydatami jest ważnym działaniem w każdym scenariuszu biznesowym. Jednym z najlepszych sposobów komunikacji jest e-mail. Zoho Recruit daje możliwość korzystania z poczty e-mail w celu dotarcia do dużej liczby klientów ...
Konfiguracja kanału e-mail
E-maile są najczęściej używanym i niezbędnym sposobem komunikacji dla Twoich klientów, aby przesyłać bilety do Twojego Zoho Desk. Wiadomości e-mail otrzymywane od klientów są konwertowane na bilety i przypisywane są im unikalny identyfikator biletu. ...
Potwierdzenie email
W erze cyfrowej poczta elektroniczna stanowi główną część komunikacji w każdej firmie lub organizacji. Firmy często używają innych serwerów lub domen innych niż ich serwer, aby dostarczyć wiadomość do jej odbiorców. W takich przypadkach ważne jest ...