Zarządzanie pocztą e-mail

Zarządzanie pocztą e-mail

Jako rekruter e-maile są niezbędne do nawiązania kontaktu z kandydatami i kontaktami. Zoho Recruit pomaga pisać bardziej zaawansowane i spersonalizowane wiadomości e-mail oraz automatyzować je zgodnie z Twoimi wymaganiami.

Wysyłaj i zarządzaj komunikacją e-mail z Kandydatami, Kontaktami, Klientami i Dostawcami bez przełączania się na usługę poczty e-mail. Utrzymuj rejestr wszystkich swoich rozmów i uzyskuj do nich dostęp bez wysiłku, gdy jest to wymagane.

Dostępność

Wymagana wersja: Dostępna zarówno dla wersji kadrowej, jak i Corporate HR Zoho Recruit
Obsługiwane moduły: kandydaci, dostawcy, klienci, kontakty, aplikacje i niestandardowe moduły z polem e-mail.

Wysyłać maile

Poprzez moduł Kandydaci lub Kontakty

  1. Przejdź do modułu i wybierz rekord, do którego chcesz wysłać e-mail.
  1. Kliknij ikonę Wyślij e-mail.
  2. Możesz też przejść do sekcji E-maile w sekcji Lista pokrewna i kliknąć przycisk Wyślij e-mail.

  3. W oknie Wyślij e-mail kliknij CCBCC iw razie potrzeby podaj odpowiedni adres e-mail.
  4. Utwórz wiadomość e-mail i kliknij Wyślij.

Przez zakładkę E-maile

Jeśli skonfigurowałeś swoje usługi e-mail przy użyciu protokołu POP3, moduł Emails zostanie dodany do Twojego konta Zoho Recruit. Z tego miejsca możesz wysyłać wiadomości e-mail do rekordów znajdujących się na Twoim koncie, które będą wyświetlane w obszarze Lista pokrewna > Adresy e-mail tego konkretnego rekordu. Moduł E-maile nie będzie dostępny, jeśli używasz protokołu IMAP. 

 

Aby wysyłać e-maile z modułu e-maili

  1. Przejdź do zakładki E-maile i kliknij Nowa poczta.
  2. Wpisz adres e-mail w polu tekstowym „Do”.
  3. Możesz także wpisać @, a następnie nazwę rekordu, aby wysłać wiadomość e-mail do tego rekordu.
  4. Utwórz wiadomość e-mail i kliknij Wyślij.
  5. Wiadomość e-mail zostanie wyświetlona w sekcji E-maile na liście pokrewnych rekordów.
Notatka:  Załączniki dodawane w wiadomości e-mail nie powinny przekraczać 10 MB.

 Planowanie e-maili

Wysyłanie i śledzenie wiadomości e-mail jest ważną częścią pracy rekrutera, zależy to od twoich preferencji, kiedy zdecydujesz się to zrobić. Podczas gdy niektórzy rekruterzy sprawdzają e-maile i odpowiadają na nie, gdy tylko przyjdą do pracy, niektórzy zatrzymują je po obiedzie, a niektórzy robią to nawet podczas dojazdów do pracy. Jeśli szukasz wspólnego czasu, aby przyciągnąć jak najwięcej uwagi do wszystkich swoich e-maili, nigdy nie ma jednego. I nie można czekać i wysyłać każdego e-maila w najlepszym momencie, w którym zostałby zauważony.

Idealne wyczucie czasu e-maili jest równie ważne, jak przygotowanie ich treści. E-maile mają być przygotowywane w dogodnym dla nadawcy czasie i odczytywane w optymalnym dla odbiorcy czasie. Dlatego pozwalamy rekruterom przygotowywać e-maile, kiedy mają na to czas i pozwalamy im zaplanować ich wysłanie, gdy jest to odpowiednie dla ich odbiorców. Zaplanuj swoje e-maile, które są wysyłane z Zoho Recruit, po prostu określając, kiedy chcesz je wysłać, a system zadba o ich wysłanie we właściwym czasie.


Aby zaplanować e-mail;

  1. Wybierz rekord z dowolnego z obsługiwanych modułów i kliknij ikonę Wyślij e-mail na stronie szczegółów.
  2. Po zakończeniu redagowania wiadomości e-mail kliknij Zaplanuj.
  3. Wybierz, jak i kiedy chcesz zaplanować pocztę e-mail i kliknij Zaplanuj;
    1. Wybierz, po ilu godzinach chcesz zaplanować pocztę e-mail.
    2. Wybierz, kiedy zaplanować e-mail na podstawie ogólnych godzin zmiany.
    3. Wybierz, czy chcesz zaplanować e-mail na określony dzień i godzinę.
  4. Kliknij Wyślij później.
  5. Możesz teraz wyświetlić zaplanowaną wiadomość e-mail w sekcji Listy pokrewne > Wiadomości e-mail, jeśli chcesz ją edytować przed wysłaniem.

Podgląd wiadomości e-mail

Podglądy wiadomości e-mail umożliwiają przeglądanie treści wiadomości e-mail, którą zamierzasz wysłać. Pola korespondencji seryjnej w wiadomości zostaną zastąpione oryginalnymi wartościami w podglądzie. Gwarantuje to bezbłędną wysyłkę poczty od Zoho Recruit.
  1. Pola scalania zaznaczone na żółto nie zawierają żadnych wartości. Oznacza to, że pole w rekordzie, z którego zostaną zastąpione wartości w polach scalania, jest puste.
  2. Podglądy wiadomości e-mail są niedostępne podczas wysyłania masowych wiadomości e-mail.
Podgląd e-maila podczas wysyłania e-maila


Podgląd wiadomości e-mail podczas przesyłania do klienta


Podgląd wiadomości e-mail podczas ręcznego wyzwalania


Podgląd wiadomości e-mail podczas wysyłania odpowiedzi

załącz dokumenty

Możesz wysłać wiadomość e-mail na dwa sposoby: z zakładki E-maile lub bezpośrednio z rekordu (w module). Podczas wysyłania e-maili możesz załączać dokumenty z lokalnego dysku, Dokumentów Zoho i Dokumentów Google.

Aby załączyć dokumenty
  1. Kliknij kartę [Moduł] i wybierz rekord.
  2. Moduł dotyczy Kandydatów, Kontaktów, Dostawców itp.
  3. W sekcji Wiadomości e-mail w obszarze Lista pokrewna kliknij przycisk Wyślij wiadomość e-mail.
  4. W oknie Wyślij e-mail wybierz opcję, za pomocą której chcesz przesłać załącznik.
Notatka:
  1. Dołącz formularz Zoho Docs jest dostępny tylko po skonfigurowaniu dodatku Zoho Mail.
  2. W abonamencie Free możesz dołączyć pliki do 3 MB.
  3. W planach Professional i Enterprise możesz załączać pliki do 10 MB.
  4. Użytkownicy Zoho Mail Add-on w dowolnym planie mogą dołączać pliki do 10 MB.
  5. Do jednego e-maila możesz dołączyć maksymalnie 5 załączników z Zoho Docs.

Limity poczty e-mail

W Zoho Recruit możesz wysyłać e-maile zbiorcze lub pojedyncze e-maile. Poniżej przedstawiono limity wysyłania e-maili w zależności od wersji Twojego konta. Pamiętaj, że limity poczty e-mail zostaną ustawione na podstawie strefy czasowej organizacji.

Masowe e-maile i e-maile wysyłane z adresu e-mail organizacji (ustawionego w Zoho Recruit) będą wysyłane z serwera Zoho.

Limity dla indywidualnych wiadomości e-mail

Limit poczty e-mail dla organizacji zostanie obliczony na podstawie łącznej liczby potwierdzonych i aktywnych użytkowników na koncie.
  1. W abonamencie Free – 50 x łączna liczba potwierdzonych i aktywnych e-maili/odbiorców dziennie dla maksymalnie 3 użytkowników.
  2. Załóżmy na przykład, że na koncie organizacji masz 2 aktywnych i potwierdzonych użytkowników. Ponieważ limit dla każdego użytkownika wynosi 50 e-maili dziennie, łączna liczba e-maili dziennie na organizację może wynosić do 100 (50 x 2) e-maili.
  3. W planach Płatnych – 300 x łącznie potwierdzonych i aktywnych e-maili/odbiorców dziennie.
  4. Załóżmy na przykład, że na koncie organizacji masz 5 aktywnych i potwierdzonych użytkowników. Ponieważ limit dla każdego użytkownika wynosi 300 e-maili dziennie, łączna liczba e-maili dziennie na organizację może wynosić do 1500 (300 x 5) e-maili.

Limity dla masowych wiadomości e-mail

  1. Możesz wysyłać masowe wiadomości e-mail na podstawie swojego planu cenowego Zoho Recruit.
    1. Standard – 250 dziennie/org
    2. Profesjonalista – 500 dziennie/org
    3. Przedsiębiorstwo – 750 dziennie/organizacja
  2. Od 12:00 do 23:59 w strefie czasowej Twojej organizacji jest uważany za jeden dzień, aby obliczyć liczbę wiadomości e-mail.
  3. Masowe wiadomości e-mail na dzień na firmę obejmują Autorespondery, aktywne harmonogramy e-mail, makra i masowe wiadomości e-mail.
  4. Możesz także zwiększyć limit masowej poczty e-mail do 2500 dziennie na organizację za dodatkową opłatą. Napisz do nas na support@zohorecruit.com, aby zwiększyć swój limit masowych wiadomości e-mail.

    • Related Articles

    • Organizowanie e-maili w Zoho Recruit

      E-mail jest bardzo ważny w nowoczesnej komunikacji biznesowej. Ważne jest, aby prowadzić rejestr wszystkich rozmów, które prowadzisz z klientami lub kandydatami i organizować je w taki sposób, aby w razie potrzeby mieć do nich łatwy dostęp, aby ...
    • Wysyłanie masowych wiadomości e-mail

      Jedną z najważniejszych czynności w biznesie jest komunikacja z klientami, a najlepszym sposobem na to jest e-mail. Zoho CRM daje możliwość wykorzystania masowej poczty e-mail w celu dotarcia do dużej liczby klientów. Możesz także tworzyć ...
    • E-mail zbiorczy

      Komunikacja z klientami/kandydatami jest ważnym działaniem w każdym scenariuszu biznesowym. Jednym z najlepszych sposobów komunikacji jest e-mail. Zoho Recruit daje możliwość korzystania z poczty e-mail w celu dotarcia do dużej liczby klientów ...
    • Konfiguracja kanału e-mail

      E-maile są najczęściej używanym i niezbędnym sposobem komunikacji dla Twoich klientów, aby przesyłać bilety do Twojego Zoho Desk. Wiadomości e-mail otrzymywane od klientów są konwertowane na bilety i przypisywane są im unikalny identyfikator biletu. ...
    • Potwierdzenie email

      W erze cyfrowej poczta elektroniczna stanowi główną część komunikacji w każdej firmie lub organizacji. Firmy często używają innych serwerów lub domen innych niż ich serwer, aby dostarczyć wiadomość do jej odbiorców. W takich przypadkach ważne jest ...