Rozwiązanie zgłoszeń w Zoho desk

Rozwiązanie zgłoszeń w Zoho desk

Rozwiązanie
Po zamknięciu zgłoszenia agent może wprowadzić szczegóły dotyczące sposobu jego rozwiązania w zakładce Resolution. Ta dokumentacja może pomóc innym agentom, którzy mogą napotkać podobne żądania w przyszłości. Po przesłaniu rozwiązania agenci mogą również opublikować je jako artykuł w KBase.
Aby wprowadzić rozwiązanie:
    Otwórz zgłoszenie, aby wyświetlić jego szczegóły.
    Otwórz kartę Rozwiązanie w górnej części strony.
    Wprowadź szczegóły rozwiązania dla zgłoszenia.
    Kliknij Zapisz lub Zapisz i dodaj rozwiązanie.

Po kliknięciu Zapisz i dodaj rozwiązanie zostaniesz przeniesiony na stronę Dodaj artykuł. Po dodaniu rozwiązania możesz kliknąć ikonę Więcej ( ), aby edytować lub usunąć opis. Rozwiązanie można również od razu udostępnić klientowi. Zamiast przygotowywać odpowiedź e-mail, agenci mogą wypełnić pole rozwiązania i włączyć pole wyboru Powiadom kontakt. Należy pamiętać, że nie można dodać więcej niż jednego rozwiązania dla zgłoszenia.
    • Related Articles

    • Czym jest Desk Zoho?

      Oprogramowanie do zarządzania biurem pomocy dla Twojej firmy Zoho Desk to internetowe oprogramowanie pomocy technicznej, które daje możliwość efektywnego zarządzania działaniami obsługi klienta. Zoho Desk umożliwia łatwe przypisywanie, śledzenie i ...
    • Jak ręcznie stworzyć zgłoszenie w Zoho Desk?

      Obecnie większość firm obsługuje swoich klientów przez telefon. Tak więc, gdy agent usłyszy, czego chce klient przez telefon, powinien w końcu zarejestrować zgłoszenie, aby potwierdzić problem.        Zoho Desk zapewnia intuicyjny interfejs Dodaj ...
    • Jak połączyć Zoho Desk z innym systemem ?

      Po pierwsze. https://www.zoho.com/desk/integrations.html W tym linku są gotowe integracje Zoho Desk opracowane przez Zoho i partnerów w Marketplace. Po drugie. Do integracji można użyć dodatkowego ( taniego) komponentu Zoho który łączyć się może ...
    • Przekazywanie e-maili wsparcia do Zoho Desk

      Twórz zgłoszenia pomocy technicznej w Zoho Desk, przekazując wiadomości e-mail otrzymane na Twój zewnętrzny adres e-mail. Musisz skonfigurować regułę przekierowania (w swoim kliencie poczty e-mail), aby przekierować wiadomości e-mail otrzymane w ...
    • Aktualizacja subskrypcji Zoho Desk

      Plany Zoho Desk zostały zaprojektowane tak, aby pomóc Ci skalować proces obsługi klienta wraz z rozwojem. Nasz bezpłatny plan jest idealny dla klientów, którzy właśnie przeszli ze wsparcia przez e-mail, podczas gdy nasze płatne plany są przeznaczone ...