Praca ze zleceniami sprzedaży

Praca ze zleceniami sprzedaży

Zamówienie sprzedaży to dokument potwierdzający wysyłany do klientów przed dostawą towaru lub usługi. Zamówienie sprzedaży (SO) można utworzyć po zaakceptowaniu oferty przez potencjalnego klienta i przesłaniu zamówienia zakupu (PO) przez klienta do dalszego przetwarzania. Po otrzymaniu zamówienia zakupu klienci mogą poprosić SO o podanie dokładnej daty dostawy towarów lub usług. Również dział inwentaryzacji/produkcji przegląda listę zamówień sprzedaży, aby zobaczyć, co i kiedy należy wysłać. Po wysłaniu zamówienia i dostarczeniu do klienta z zamówienia sprzedaży generowana jest faktura do celów rozliczeniowych. Ogólnie rzecz biorąc, SO zawiera numer ZS, datę, pozycje (produkty), w tym ilości i ceny na podstawie zamówienia, adresu rozliczeniowego, adresu wysyłki oraz warunków.

Dostępność
Wymagane pozwolenie
Dostęp do zakładki Zlecenia sprzedaży, która zawiera uprawnienia Widok, Tworzenie, Edycja i Usuwanie.


    • Related Articles

    • Wprowadzenie do Zoho CRM

      Co to jest CRM? Zarządzanie relacjami z klientami (CRM) można zdefiniować na wiele sposobów w zależności od tego, co dana osoba zamierza osiągnąć. Dla niektórych jest to strategia identyfikacji, zrozumienia, zarządzania i zaspokajania potrzeb ...
    • Specyfikacje w Zoho CRM

      Edycje Zoho CRM Zoho CRM to aplikacja oparta na chmurze, która oferuje pięć różnych edycji, z których każda zawiera różne funkcje skupiające się na konkretnych potrzebach biznesowych. Free Standard Professional Enterprise Ultimate Każda edycja ma ...
    • Migracja z Salesforce do Zoho CRM

      Pliki danych z Salesforce Przesłany plik zip powinien zawierać wszystkie pliki w formacie CSV oraz folder o nazwie Załączniki. Ten folder zawiera pliki źródłowe używane jako załączniki w rekordach Salesforce. Jeden z plików CSV zawiera listę mapowań ...
    • Praca z raportami

      Raporty Zoho CRM to szczegółowa i pouczająca lista rekordów. Każdy raport zapewnia dostęp do ważnych danych potrzebnych do różnych celów. W Zoho CRM standardowe raporty są dostarczane w różnych modułach, których można używać w obecnej postaci lub ...
    • Zrozum swoje konto CRM

      Kluczowe terminologie CRM W każdym środowisku biznesowym istnieją terminy takie jak Namiary, Transakcje, Kampanie, Faktury itp. Poniżej znajduje się lista takich terminów i ich definicje używane w Zoho CRM. Więcej takich terminów można znaleźć w ...