Praca ze zleceniami sprzedaży
Zamówienie sprzedaży to dokument potwierdzający wysyłany do klientów przed dostawą towaru lub usługi. Zamówienie sprzedaży (SO) można utworzyć po zaakceptowaniu oferty przez potencjalnego klienta i przesłaniu zamówienia zakupu (PO) przez klienta do dalszego przetwarzania. Po otrzymaniu zamówienia zakupu klienci mogą poprosić SO o podanie dokładnej daty dostawy towarów lub usług. Również dział inwentaryzacji/produkcji przegląda listę zamówień sprzedaży, aby zobaczyć, co i kiedy należy wysłać. Po wysłaniu zamówienia i dostarczeniu do klienta z zamówienia sprzedaży generowana jest faktura do celów rozliczeniowych. Ogólnie rzecz biorąc, SO zawiera numer ZS, datę, pozycje (produkty), w tym ilości i ceny na podstawie zamówienia, adresu rozliczeniowego, adresu wysyłki oraz warunków.
Dostępność
Wymagane pozwolenie
Dostęp do zakładki Zlecenia sprzedaży, która zawiera uprawnienia Widok, Tworzenie, Edycja i Usuwanie.
Related Articles
Wprowadzenie do Zoho CRM
Co to jest CRM? Zarządzanie relacjami z klientami (CRM) można zdefiniować na wiele sposobów w zależności od tego, co dana osoba zamierza osiągnąć. Dla niektórych jest to strategia identyfikacji, zrozumienia, zarządzania i zaspokajania potrzeb ...
Specyfikacje w Zoho CRM
Edycje Zoho CRM Zoho CRM to aplikacja oparta na chmurze, która oferuje pięć różnych edycji, z których każda zawiera różne funkcje skupiające się na konkretnych potrzebach biznesowych. Free Standard Professional Enterprise Ultimate Każda edycja ma ...
Migracja z Salesforce do Zoho CRM
Pliki danych z Salesforce Przesłany plik zip powinien zawierać wszystkie pliki w formacie CSV oraz folder o nazwie Załączniki. Ten folder zawiera pliki źródłowe używane jako załączniki w rekordach Salesforce. Jeden z plików CSV zawiera listę mapowań ...
Praca z raportami
Raporty Zoho CRM to szczegółowa i pouczająca lista rekordów. Każdy raport zapewnia dostęp do ważnych danych potrzebnych do różnych celów. W Zoho CRM standardowe raporty są dostarczane w różnych modułach, których można używać w obecnej postaci lub ...
Zrozum swoje konto CRM
Kluczowe terminologie CRM W każdym środowisku biznesowym istnieją terminy takie jak Namiary, Transakcje, Kampanie, Faktury itp. Poniżej znajduje się lista takich terminów i ich definicje używane w Zoho CRM. Więcej takich terminów można znaleźć w ...