Od momentu pozyskania leada w systemie CRM, aż do zamknięcia transakcji i dalej, Twoja organizacja może mieć wdrożonych kilka procesów sprzedaży. Na przykład generowanie i monitorowanie leadów, zamykanie transakcji i zarządzanie zamówieniami. Każdy z tych procesów ma kilka etapów, a za wykonanie każdego etapu mogą odpowiadać różne zespoły. W tym momencie trzeba poświęcić chwilę, aby zobaczyć, czy CRM dyktuje, jak te procesy powinny być wykonywane.
Rozważmy na przykład proces śledzenia transakcji. Proces ten składa się z wielu etapów, takich jak kwalifikacja, negocjacje, propozycja wartości i przegląd prawny, aż w końcu transakcja zostanie zamknięta wygrana/przegrana.
W którym momencie umowa może przejść z „etapu negocjacji” do „zatwierdzonej zniżki”?
Albo w którym momencie możesz powiedzieć, że potencjalny klient osiągnął status „Kontakt”? Po skontaktowaniu się z nimi raz, dwa, pięć razy? Jeśli to pięć razy, czy wszyscy twoi przedstawiciele handlowi postępują zgodnie z tą samą procedurą?
Jeśli proces, który śledzisz w trybie offline, nie jest dokładnie rejestrowany w oprogramowaniu, nie ma pewności, że jest realizowany we właściwy sposób. W procesie mogą występować niespójności i luki.
To jest problem, który Blueprint ma rozwiązać.
Blueprint Zoho CRM to po prostu internetowa replika procesu biznesowego. Przechwytuje każdy szczegół całego procesu offline w oprogramowaniu. Ułatwia automatyzację, walidację i współpracę zespołów, dzięki czemu Twój proces jest bardziej wydajny i wolny od luk.
Dostępność
Wymagane pozwolenie
Użytkownicy z uprawnieniami do zarządzania automatyzacją w swoim profilu mogą uzyskać dostęp do tej funkcji.
Niejednokrotnie organizacje z dobrymi produktami lub usługami mają do czynienia z niskimi ocenami zadowolenia klientów lub, co gorsza, stratami finansowymi w wyniku źle zdefiniowanych procesów. Upływ komunikacji, nieodpowiednie szkolenie, brak ...
Od momentu wejścia kandydata do systemu Zoho Recruit, aż do wysłania listu z ofertą i dalej, Twoja organizacja może mieć kilka etapów i oddziałów w procesie rekrutacji. Rozważmy hipotetyczną firmę, Zylker Pvt Ltd. Oprócz przyjmowania aplikacji online ...
Kluczowe terminologie CRM W każdym środowisku biznesowym istnieją terminy takie jak Namiary, Transakcje, Kampanie, Faktury itp. Poniżej znajduje się lista takich terminów i ich definicje używane w Zoho CRM. Więcej takich terminów można znaleźć w ...
Ulepszenia schematu — przegląd Plan w Zoho CRM został zaprojektowany, aby pomóc Ci wykonać proces biznesowy w dobrze zdefiniowany, systematyczny sposób. Dzięki planowi możesz: Zdefiniuj każdy etap procesu i powiąż z każdym etapem odpowiednich ludzi ...
Sprzedaż to dynamiczne środowisko, w którym panuje duża presja, w którym sprzedawcy są zawsze na nogach. Ciągła presja i nieprzewidywalny charakter pracy z klientami mogą łatwo spowodować wypalenie. Nawet najlepiej wyszkolony i wykwalifikowany ...