Od momentu pozyskania leada w systemie CRM, aż do zamknięcia transakcji i dalej, Twoja organizacja może mieć wdrożonych kilka procesów sprzedaży. Na przykład generowanie i monitorowanie leadów, zamykanie transakcji i zarządzanie zamówieniami. Każdy z tych procesów ma kilka etapów, a za wykonanie każdego etapu mogą odpowiadać różne zespoły. W tym momencie trzeba poświęcić chwilę, aby zobaczyć, czy CRM dyktuje, jak te procesy powinny być wykonywane.
Rozważmy na przykład proces śledzenia transakcji. Proces ten składa się z wielu etapów, takich jak kwalifikacja, negocjacje, propozycja wartości i przegląd prawny, aż w końcu transakcja zostanie zamknięta wygrana/przegrana.
W którym momencie umowa może przejść z „etapu negocjacji” do „zatwierdzonej zniżki”?
Albo w którym momencie możesz powiedzieć, że potencjalny klient osiągnął status „Kontakt”? Po skontaktowaniu się z nimi raz, dwa, pięć razy? Jeśli to pięć razy, czy wszyscy twoi przedstawiciele handlowi postępują zgodnie z tą samą procedurą?
Jeśli proces, który śledzisz w trybie offline, nie jest dokładnie rejestrowany w oprogramowaniu, nie ma pewności, że jest realizowany we właściwy sposób. W procesie mogą występować niespójności i luki.
To jest problem, który Blueprint ma rozwiązać.
Blueprint Zoho CRM to po prostu internetowa replika procesu biznesowego. Przechwytuje każdy szczegół całego procesu offline w oprogramowaniu. Ułatwia automatyzację, walidację i współpracę zespołów, dzięki czemu Twój proces jest bardziej wydajny i wolny od luk.
Dostępność
Wymagane pozwolenie
Użytkownicy z uprawnieniami do zarządzania automatyzacją w swoim profilu mogą uzyskać dostęp do tej funkcji.
Ulepszenia schematu — przegląd Plan w Zoho CRM został zaprojektowany, aby pomóc Ci wykonać proces biznesowy w dobrze zdefiniowany, systematyczny sposób. Dzięki planowi możesz: Zdefiniuj każdy etap procesu i powiąż z każdym etapem odpowiednich ludzi ...
Wraz ze wzrostem Twojej organizacji rośnie złożoność procesów sprzedaży. W takiej sytuacji każdy drobny błąd w procesie może wywołać efekt domina. Żadna organizacja nie może sobie pozwolić na taką sytuację. Aby rozwiązać ten problem, Zoho CRM oferuje ...
Od momentu wejścia kandydata do systemu Zoho Recruit, aż do wysłania listu z ofertą i dalej, Twoja organizacja może mieć kilka etapów i oddziałów w procesie rekrutacji. Rozważmy hipotetyczną firmę, Zylker Pvt Ltd. Oprócz przyjmowania aplikacji online ...
Niejednokrotnie organizacje z dobrymi produktami lub usługami mają do czynienia z niskimi ocenami zadowolenia klientów lub, co gorsza, stratami finansowymi w wyniku źle zdefiniowanych procesów. Upływ komunikacji, nieodpowiednie szkolenie, brak ...
Blueprint w Zoho Recruit to internetowa replika Twojego procesu rekrutacji offline, zaprojektowana, aby pomóc Ci przeprowadzić proces rekrutacji w dobrze zdefiniowany, systematyczny sposób, bez luk. Dzięki Blueprint możesz: Zdefiniuj każdy etap ...