Hosting firmowej poczty e-mail z Zoho — niestandardowy adres e-mail dla Twojej domeny

Hosting firmowej poczty e-mail z Zoho — niestandardowy adres e-mail dla Twojej domeny

w Zoho Mail możesz tworzyć niestandardowe konta e-mail, takie jak ty@twojadomena.com, dla wszystkich członków swojej organizacji. Wymagane kroki są opisane poniżej:

Krok 1: Zweryfikuj swoją domenę:

Zweryfikuj własność domeny. Jest to wymagane, aby zapobiec nadużywaniu domen przez oszustów do wysyłania złośliwych wiadomości. W celu weryfikacji możesz skorzystać z metody CNAME, TXT lub HTML.

Krok 2: Dodaj/zaimportuj użytkowników do organizacji:

Jako administrator Twojej organizacji zobaczysz link do Panelu sterowania pod ikoną Ustawienia. Uruchom Panel sterowania i wybierz Dane użytkownika z lewego panelu. Kliknij „Dodaj użytkownika” u góry, aby dodać nowych użytkowników. Więcej informacji na temat dodawania użytkowników lub używania pliku CSV do importowania użytkowników znajdziesz tutaj.

Możesz skonfigurować grupowe konta e-mail dla kont pocztowych wspólnych dla zespołu lub grupy osób. Zapoznaj się tutaj, aby uzyskać szczegółowe informacje o grupach w Zoho Mail.

Krok 3: Zacznij odbierać e-maile — zaktualizuj rekordy MX

Będziesz mógł wysyłać e-maile z kont po utworzeniu kont. Aby jednak otrzymywać e-maile, musisz skonfigurować rekordy MX swojej domeny w systemie DNS. Tutaj znajdziesz instrukcje konfigurowania rekordów MX.

Krok 4: Dodaj rekordy SPF do DNS dla swojej domeny.

Krok 5. Dodaj rekordy DKIM do swojego DNS dla swojej domeny.

Krok 6: Migracja poczty e-mail do Zoho Mail

Możesz przenieść pocztę e-mail z istniejących serwerów na odpowiednie konta w Zoho Mail za pomocą narzędzia migracji w Panelu sterowania. Tutaj znajdziesz szczegółowe instrukcje dotyczące migracji z istniejących serwerów.

Dostęp mobilny:
Natywne aplikacje na urządzenia z systemem iOS i Android pomagają zachować synchronizację z pocztą e-mail, kalendarzem i kontaktami z urządzeń mobilnych.



Aby przedstawić użytkownikom w organizacji interfejs Zoho Mail i uzyskać więcej zasobów na temat korzystania z wyczerpujących funkcji Kontroli administracyjnej Zoho Mail, odwiedź nasze centrum pomocy pod adresem: http://www.zoho.com/mail/help
    • Related Articles

    • Jak zmienić adres e-mail od w zaproszeniu do centrum pomocy?

      Gdy dodasz użytkownika końcowego lub klient zarejestruje się w Twoim centrum pomocy, klienci otrzymają powitalną wiadomość e-mail z instrukcjami dotyczącymi logowania. Ta powitalna wiadomość e-mail korzysta ze standardowego szablonu zaproszenia, ...
    • Konfiguracja kanału e-mail

      E-maile są najczęściej używanym i niezbędnym sposobem komunikacji dla Twoich klientów, aby przesyłać bilety do Twojego Zoho Desk. Wiadomości e-mail otrzymywane od klientów są konwertowane na bilety i przypisywane są im unikalny identyfikator biletu. ...
    • Wysyłanie masowych wiadomości e-mail

      Jedną z najważniejszych czynności w biznesie jest komunikacja z klientami, a najlepszym sposobem na to jest e-mail. Zoho CRM daje możliwość wykorzystania masowej poczty e-mail w celu dotarcia do dużej liczby klientów. Możesz także tworzyć ...
    • Zarządzanie pocztą e-mail

      Jako rekruter e-maile są niezbędne do nawiązania kontaktu z kandydatami i kontaktami. Zoho Recruit pomaga pisać bardziej zaawansowane i spersonalizowane wiadomości e-mail oraz automatyzować je zgodnie z Twoimi wymaganiami. Wysyłaj i zarządzaj ...
    • Portal niestandardowy

      Portale niestandardowe w Recruit są przeznaczone dla administratorów, aby rozszerzyć dostęp Recruit do swoich klientów, kontaktów i Kandydatów. Użytkownik portalu może uzyskać dostęp do modułów i niektórych powiązanych danych, takich jak oferty ...