w Zoho Mail możesz tworzyć niestandardowe konta e-mail, takie jak ty@twojadomena.com, dla wszystkich członków swojej organizacji. Wymagane kroki są opisane poniżej:
Krok 1: Zweryfikuj swoją domenę:
Zweryfikuj własność domeny. Jest to wymagane, aby zapobiec nadużywaniu domen przez oszustów do wysyłania złośliwych wiadomości. W celu weryfikacji możesz skorzystać z metody CNAME, TXT lub HTML.
Krok 2: Dodaj/zaimportuj użytkowników do organizacji:
Jako administrator Twojej organizacji zobaczysz link do Panelu sterowania pod ikoną Ustawienia. Uruchom Panel sterowania i wybierz Dane użytkownika z lewego panelu. Kliknij „Dodaj użytkownika” u góry, aby dodać nowych użytkowników. Więcej informacji na temat dodawania użytkowników lub używania pliku CSV do importowania użytkowników znajdziesz tutaj.
Możesz skonfigurować grupowe konta e-mail dla kont pocztowych wspólnych dla zespołu lub grupy osób. Zapoznaj się tutaj, aby uzyskać szczegółowe informacje o grupach w Zoho Mail.
Krok 3: Zacznij odbierać e-maile — zaktualizuj rekordy MX
Będziesz mógł wysyłać e-maile z kont po utworzeniu kont. Aby jednak otrzymywać e-maile, musisz skonfigurować rekordy MX swojej domeny w systemie DNS. Tutaj znajdziesz instrukcje konfigurowania rekordów MX.
Krok 4: Dodaj rekordy SPF do DNS dla swojej domeny.
Krok 6: Migracja poczty e-mail do Zoho Mail
Możesz przenieść pocztę e-mail z istniejących serwerów na odpowiednie konta w Zoho Mail za pomocą narzędzia migracji w Panelu sterowania. Tutaj znajdziesz szczegółowe instrukcje dotyczące migracji z istniejących serwerów.
Dostęp mobilny:
Natywne aplikacje na urządzenia z systemem iOS i Android pomagają zachować synchronizację z pocztą e-mail, kalendarzem i kontaktami z urządzeń mobilnych.
Aby przedstawić użytkownikom w organizacji interfejs Zoho Mail i uzyskać więcej zasobów na temat korzystania z wyczerpujących funkcji Kontroli administracyjnej Zoho Mail, odwiedź nasze centrum pomocy pod adresem: http://www.zoho.com/mail/help