Moduły Zadania, Rozmowy i Spotkania w Zoho CRM są przydatne, aby dać pełną perspektywę odpowiednich działań sprzedażowych, które są wykonywane dla potencjalnego klienta. W rejestrze prospekta można znaleźć kolejne rozmowy telefoniczne, spotkania, rozmowy e-mailowe itp.
Jonah jest biurem podróży w firmie turystycznej i turystycznej. Firma otrzymuje zapytania na swojej stronie internetowej, biuro podróży kontaktuje się z każdym zapytaniem, aby uzyskać więcej szczegółów, wysyła klientowi e-mail z dostępnymi pakietami i na koniec umawia się z nim na spotkanie w celu omówienia ostatecznego pakietu i trasy. Powtarza te czynności dla każdego klienta i czasami trudno mu zapamiętać, do kogo zadzwonić lub wysłać e-mail. Musi również odnosić się do telefonów, e-maili i szczegółów innych działań, gdy prowadzi rozmowę z klientem lub jego seniorami.
Wszystkie te informacje może utrzymywać w jednym miejscu, skąd może szybko odnieść się do wszystkich czynności, które zostały wykonane na kliencie.
Z drugiej strony kierownik Jonaha może wykorzystać te moduły, aby uzyskać pełny przegląd działań sprzedażowych prowadzonych przez jego zespół. Potrafi generować raporty dla każdej czynności, aby zrozumieć parametry, takie jak czas potrzebny na zamknięcie zadań, otwarte czynności, zaległe czynności itp.
Każda czynność obejmuje śledzenie informacji, takich jak data, godzina, notatki i inne parametry. Możesz zapisać te szczegóły w następujących modułach w CRM.