Pierwsze kroki
Konfiguracja konta
Użytkownicy w wielu organizacjach pracują z różnych lokalizacji, w różnych strefach czasowych i geograficznych. Każdy użytkownik może ustawić swoje osobiste preferencje w Zoho. Możesz spersonalizować i zarządzać ustawieniami na swoim koncie Zoho ...
Tworzenie grup
Utwórz grupy Możesz tworzyć różne typy grup użytkowników i udostępniać wspólne rekordy między grupami. Tworzenie grup Przejdź do Konfiguracja > Użytkownicy i kontrola > Grupy. W sekcji Grupy kliknij Utwórz nową grupę. Na stronie Nowa grupa wykonaj ...
Domyślne role i profile
W Zoho Recruit role i profile mają na celu zachowanie bezpieczeństwa danych. Role określają, jakie informacje użytkownicy mogą przeglądać, a profile określają, jakie działania mogą wykonywać na tych danych. Poniżej wymieniono domyślne role i profile ...
Ustawienia osobiste
Po zarejestrowaniu się w Zoho Recruit i posiadaniu własnego konta możesz spersonalizować swoje konto Recruit. Domyślnie obowiązkowe informacje podane przez Ciebie w momencie rejestracji są automatycznie aktualizowane. Po zalogowaniu możesz zmienić te ...