Tworzenie grup

Tworzenie grup

Utwórz grupy

Możesz tworzyć różne typy grup użytkowników i udostępniać wspólne rekordy między grupami.

Tworzenie grup

  1. Przejdź do Konfiguracja > Użytkownicy i kontrola > Grupy.
  2. W sekcji Grupy kliknij Utwórz nową grupę.
  3. Na stronie Nowa grupa wykonaj następujące czynności:
    • W sekcji Szczegóły grupy określ nazwę i opis dla grupy.

    • W sekcji Źródło grupy wybierz członków grupy. Możesz wybrać użytkowników, role, role i podwładnych oraz różne grupy jako członków nowej grupy.
  4. Kliknij Zapisz.

Przypisz użytkowników do grupy

Po utworzeniu nowej grupy możesz powiązać członków z grupą. Jak wspomniano powyżej, członkami grupy mogą być użytkownicy, role, role i podwładni lub inne grupy. Po przypisaniu członków grupy możesz udostępniać dane Recruit wśród użytkowników, stosując reguły udostępniania danych.

Notatka

Możesz przypisywać użytkowników do wielu grup i mają oni dostęp do danych zgodnie z uprawnieniami w profilu i regułami udostępniania.

Aby powiązać użytkowników z grupą

  1. Przejdź do Konfiguracja > Użytkownicy i kontrola > Grupy.
  2. W sekcji Grupy wybierz grupę, do której chcesz przypisać użytkowników.
  3. Na stronie Szczegóły grupy kliknij Edytuj.
  4. W obszarze Źródła grup wybierz użytkowników.
    Jako członków nowej grupy możesz wybrać użytkowników, role, role i podwładnych oraz różne grupy.
  5. Kliknij Zapisz.

Edytuj grupy

Po utworzeniu grup możesz zaktualizować nazwę grupy i członków grupy w miarę wzrostu wymagań.

Aby edytować grupy

  1. Przejdź do Konfiguracja > Użytkownicy i kontrola > Grupy.
  2. Na stronie Lista grup możesz zobaczyć listę dodanych grup.
  3. Na stronie Lista grup publicznych kliknij przycisk Edytuj obok grupy, którą chcesz edytować.
  4. Na stronie Edytuj grupę wykonaj następujące czynności:
    • W sekcji Szczegóły grupy określ nazwę grupy i komentarze dla grupy odpowiednio w polach Nazwa grupy i Opis.
    • W sekcji Źródło grupy wybierz członków grupy.
      Możesz zmieniać użytkowników, role, role i podwładnych oraz różne grupy jako członków nowej grupy.
  5. Kliknij Zapisz.

Usuń grupy

Okresowo możesz rozważyć wyczyszczenie niechcianych grup za pomocą funkcji usuwania. Podczas usuwania wszystkie reguły udostępniania danych będą obliczane automatycznie, aktualizując zmiany, więc nie będziesz musiał ich ponownie obliczać.

Aby usunąć grupy

  1. Przejdź do Konfiguracja > Użytkownicy i kontrola > Grupy.
  2. Na stronie Grupy będzie dostępna lista nazw grup.
  3. Kliknij przycisk Del, aby usunąć dowolną grupę z tej listy.

Udostępniaj rekordy grupom

W Zoho Recruit rekordy są zawsze własnością użytkownika. Jednak prawa dostępu do rekordów można rozszerzyć na innych użytkowników, grupując zestaw użytkowników i konfigurując reguły udostępniania dla każdego modułu. Po skonfigurowaniu reguł udostępniania członkowie grupy mogą uzyskać dostęp do rekordów w modułach Recruit zgodnie ze swoimi uprawnieniami w swoim profilu.

Na przykład, jeśli „Użytkownik A” nie ma dostępu do modułu Otwarte Stanowiska, nie może uzyskać dostępu do Ofert Pracy, konfigurując udostępnianie danych grupom.

  • Właściciel posiada wszelkie prawa do ewidencji
  • Rekordy nie mogą być własnością grup. Jednak rekordy mogą być udostępniane innym użytkownikom przez grupy i konfigurowanie reguł udostępniania danych
  • Użytkownik musi mieć uprawnienia na poziomie profilu, aby uzyskać dostęp do zapisów
  • Aby zastosować udostępnianie rekordów, musisz ponownie obliczyć po skonfigurowaniu reguł udostępniania

Udostępnianie danych grupom

  1. Przejdź do Przejdź do Konfiguracja > Użytkownicy i kontrola > Kontrola bezpieczeństwa > Reguły udostępniania danych.
  2. Na stronie Reguły udostępniania danych skonfiguruj reguły udostępniania dla każdego modułu. 
  3. Kliknij Zapisz.

    • Related Articles

    • Tworzenie pulpitów nawigacyjnych

      Pulpit nawigacyjny to podsumowany widok danych raportu niestandardowego w Zoho Recruit. Stanowi platformę do analizy w czasie rzeczywistym etapów procesu rekrutacyjnego w Twojej firmie. Możesz udostępnić swoje pulpity wszystkim użytkownikom lub tylko ...
    • Tworzenie ofert pracy

      Metody W Zoho Recruit możesz tworzyć oferty pracy poprzez: Wprowadzanie danych w formularzu szczegółów oferty pracy: Możesz ręcznie wypełnić dane oferty pracy zebrane z różnych źródeł zewnętrznych. Importowanie ofert pracy z zewnętrznych źródeł: ...
    • Wprowadzenie do Zoho Recruit

      Zoho Recruit to system śledzenia kandydatów (ATS) i oprogramowanie rekrutacyjne stworzone w celu efektywnego zarządzania procesami rekrutacyjnymi w agencjach rekrutacyjnych i firmach korporacyjnych. Możesz teraz usprawnić cały proces rekrutacji — ...
    • Edycje Zoho Recruit

      Nie ma dwóch firm, które mają ten sam proces rekrutacyjny lub takie same potrzeby rekrutacyjne. Rozbijając to dalej, często mają albo tylko rekrutację sezonową, rekrutację branżową, rekrutację specyficzną dla firmy lub zarządzanie pracownikami ...
    • Utwórz plan

      Blueprint w Zoho Recruit to internetowa replika Twojego procesu rekrutacji offline, zaprojektowana, aby pomóc Ci przeprowadzić proces rekrutacji w dobrze zdefiniowany, systematyczny sposób, bez luk. Dzięki Blueprint możesz:  Zdefiniuj każdy etap ...