Metody
W Zoho Recruit możesz tworzyć oferty pracy poprzez:
- Wprowadzanie danych w formularzu szczegółów oferty pracy: Możesz ręcznie wypełnić dane oferty pracy zebrane z różnych źródeł zewnętrznych.
- Importowanie ofert pracy z zewnętrznych źródeł: Możesz zbierać dane z różnych źródeł i importować pliki CSV i XLS do Zoho Recruit.
Notatka:
- Niektóre standardowe pola mogą nie być widoczne lub edytowalne w zależności od procesu biznesowego organizacji i ustawień zabezpieczeń na poziomie pola.
- Jeśli chcesz dodać lub zmodyfikować pola lub chcesz dowiedzieć się więcej o wykorzystaniu pól, skontaktuj się z administratorem systemu.
Twórz oferty pracy indywidualnie
Możesz tworzyć oferty pracy indywidualnie poprzez:
- Uzupełnienie danych w formularzu tworzenia ofert pracy.
- Klonowanie oferty pracy z kilkoma zmianami w istniejących szczegółach oferty
Aby tworzyć oferty pracy indywidualnie
- W module Oferty pracy kliknij opcję Utwórz stanowisko pracy.
- Na stronie Utwórz ofertę pracy wprowadź szczegóły oferty pracy.
- Kliknij Zapisz.
Notatka:
Podczas wybierania Klientów lub Kontaktów z wyskakującego okna pola wyszukiwania, istnieje również możliwość utworzenia Klienta lub Kontaktu.
Możesz skorzystać z tej opcji, aby szybko utworzyć klienta lub kontakt, podając niektóre obowiązkowe informacje. Masz dwie opcje:
- Kliknij Zapisz. Rekord zostanie zapisany i pojawi się na liście z innymi klientami lub kontaktami. Możesz go wybrać, aby powiązać go z ofertą pracy, którą tworzyłeś.
- Kliknij Zapisz i skojarz, aby zapisać nowy rekord, a także powiązać go z ofertą pracy, którą tworzyłeś.
Aby sklonować ofertę pracy
- Na karcie Oferty pracy kliknij konkretne zadanie, które ma zostać sklonowane.
- Na stronie Szczegóły oferty pracy kliknij ikonę Więcej > Klonuj.
- Na stronie Clone Job Opening zmodyfikuj wymagane szczegóły.
- Kliknij Zapisz.
Widok listy
Widok listy Otwarte zadania wyświetla zadania jedno po drugim w wierszach i kolumnach. Widok listy jest przydatny, gdy chcesz zobaczyć wszystkie szczegóły swoich ofert pracy za jednym spojrzeniem. Na przykład, chcesz zobaczyć oferty pracy, właściciela oferty pracy, przychody, datę zamknięcia, etap itp. Możesz dostosować kolumny widoku listy i wyświetlić wszystkie oferty pracy oraz ich szczegóły na jednej stronie, jedno po drugim.
Praca ze stroną Szczegóły ofert pracy
Po utworzeniu oferty pracy możesz wyświetlić szczegóły oferty pracy na stronie szczegółów rekordu. Strona szczegółów oferty pracy przedstawia informacje związane z ofertą pracy - na przykład klienci i kontakty związane z ofertą pracy, czynności, notatki, wydarzenia, e-maile itd. - w jednym miejscu.
Aby wyświetlić stronę szczegółów ofert pracy
- Kliknij moduł Oferty pracy.
- Kliknij żądaną ofertę pracy w widoku listy Otwory.
- Zobaczysz stronę szczegółów oferty pracy.
Przełączaj się między widokami informacji i osi czasu.
- Informacje - Wyświetla powiązane listy i linki związane z ofertą pracy
- Oś czasu — wyświetla historię działań wykonanych na stronie szczegółów oferty pracy.
- Edytuj — umożliwia edycję rekordu.
- Ikona Więcej — wyświetla dalsze opcje, które możesz wykonać dla konta.
- Widok wizytówki — wyświetla 5 najważniejszych pól związanych z kontem. Możesz dostosować widok wizytówki oferty pracy.
- Sekcja powiązanych list — przejdź do żądanej powiązanej listy z tej sekcji. Z tej sekcji można dodać nową powiązaną listę, a także dodać nowe wpisy do istniejącej pokrewnej listy.
- Sekcja szybkiej aktualizacji etapowej — szybko aktualizuj daty etapu i zamknięcia oferty pracy, korzystając z sekcji szybkiej aktualizacji etapowej.
- Zobacz powiązane informacje, takie jak Następna czynność i dane kontaktowe.
Powiąż oferty pracy z innymi dokumentami
Możesz utworzyć widok 360 stopni zadania, aby wyświetlić wszystkie powiązane szczegóły, takie jak otwarte działania, historia zakończonych działań, kontakty, załączniki i notatki.
Na stronie Szczegóły ofert pracy możesz zaktualizować następujące informacje:
- Załączniki: Aby załączyć dokumenty
- Uwagi: Aby dodać notatki
- Otwarte działania: tworzenie zadań i wydarzeń
- Czynności zamknięte: Aby wyświetlić ukończone zadania i zdarzenia
- Przypisany Rekruter: Rekruter na to konkretne stanowisko
- Status otwarcia pracy: Aktualny status tej oferty pracy
- E-maile: Aby wysłać e-maile do głównej osoby kontaktowej z oferty pracy
- Przychody: tworzenie i prognozowanie szczegółów przychodów
Notatka
- W przypadku użytkowników, którzy aktywowali dodatek Zoho Mail — z oferty pracy, jeśli wyślesz wiadomość e-mail do powiązanego kontaktu, wiadomość e-mail zostanie powiązana i wymieniona na liście powiązanych wiadomości e-mail kontaktu.
Ponadto wiadomość e-mail nie zostanie wymieniona w sekcji Wysłane wiadomości e-mail od rekruta. Z listy rozwijanej musisz wybrać nazwę użytkownika, który wysłał e-maile, aby je wyświetlić.
- Gdy wyślesz masową wiadomość e-mail z ofert pracy, wiadomość e-mail nie zostanie powiązana z powiązanym kontaktem.
Kandydaci na współpracowników z ofertami pracy
Ta funkcja umożliwia powiązanie kandydatów z ofertami pracy.
Kojarzenie kandydatów z ofertami pracy
- Kliknij kartę Oferty pracy.
- Na stronie głównej Oferty pracy wybierz żądaną pracę.
- Na stronie Szczegóły ofert pracy wyświetlani są powiązani kandydaci, jeśli istnieją.
Kliknij Powiązani kandydaci na lewym panelu i wykonaj następujące czynności:
- Wybierz kandydatów do powiązania.
- Kliknij Skojarz teraz.
- Kliknij Powiąż.
Możesz też powiązać oferty pracy z wybranymi kandydatami poprzez:
- Kliknij kartę Kandydaci.
- Wybierz kandydatów do powiązania. Wybierz opcję Akcje > Powiąż oferty pracy.
- Na stronie Powiąż oferty pracy wyszukaj oferty pracy, które mają być powiązane z komponentem kryteriów.
- Wybierz jedną lub więcej ofert pracy, które chcesz powiązać, i kliknij opcję Powiąż.
Opublikuj ofertę pracy
Możesz skorzystać z funkcji publikowania ofert pracy, aby powiadomić świat poszukujących pracy o wakacie. Otwarcie pracy można opublikować na różnych bezpłatnych i płatnych tablicach ogłoszeń o pracę, a także na własnej stronie kariery w witrynie internetowej.
Aby opublikować ofertę pracy
- Kliknij zakładkę Oferty pracy.
- Na stronie głównej Oferty pracy kliknij żądaną ofertę pracy.
- Na stronie Szczegóły ofert pracy kliknij Działania > Opublikuj.
Uwaga: Data otwarcia pracy nie może przekraczać 30 dni od aktualnej daty (data opublikowania). - Wybierz wymagane tablice ofert pracy i stronę kariery (jeśli jest to wymagane).
- Wybierz formularz zgłoszeniowy kandydata.
- Kliknij Opublikuj.