Rozliczenia i subskrypcje
Czy darmowy plan startowy w Zoho Desk jest dla nas idealny?
Niezależnie od tego, czy prowadzisz zespół składający się z siedmiu czy siedmiuset agentów, Zoho Desk zapewni Ci ochronę. Zapewnia zadowolenie klientów na każdą skalę. Wierzymy, że małe firmy muszą również być w stanie zapewnić obsługę klienta na ...
Dlaczego warto wybrać nasz plan Enterprise?
Plan Enterprise został zaprojektowany tak, aby oferować dużą wartość każdej dużej firmie. Dotyczy to zwłaszcza firm, które chcą obniżyć koszty wsparcia (w porównaniu z konkurencyjnymi help deskami), jednocześnie zwiększając produktywność swoich ...
Aktualizacja subskrypcji Zoho Desk
Plany Zoho Desk zostały zaprojektowane tak, aby pomóc Ci skalować proces obsługi klienta wraz z rozwojem. Nasz bezpłatny plan jest idealny dla klientów, którzy właśnie przeszli ze wsparcia przez e-mail, podczas gdy nasze płatne plany są przeznaczone ...
Zarządzanie główną osobą kontaktową twojego Help Desk
Podstawowym kontaktem jest osoba, która początkowo założyła Twoje konto Zoho Desk. Wszystkie wiadomości e-mail z powiadomieniami o subskrypcji konta, takie jak uaktualnienie lub obniżenie planu, zmiana informacji rozliczeniowych karty kredytowej lub ...