Czy darmowy plan startowy w Zoho Desk jest dla nas idealny?

Czy darmowy plan startowy w Zoho Desk jest dla nas idealny?

Niezależnie od tego, czy prowadzisz zespół składający się z siedmiu czy siedmiuset agentów, Zoho Desk zapewni Ci ochronę. Zapewnia zadowolenie klientów na każdą skalę.

Wierzymy, że małe firmy muszą również być w stanie zapewnić obsługę klienta na światowym poziomie bez konieczności wydawania dużych zasobów. W tym duchu nasz plan startowy został zaprojektowany tak, aby mieć tyle powtórzeń wsparcia, ile chcesz, bez eliminowania podstaw, które pomogłyby Ci zacząć, za darmo.

Oto lista funkcji dostępnych w naszym bezpłatnym planie startowym:
  1. Bezpłatnie dla 3 agentów, których możesz wybrać po zakończeniu okresu próbnego.
  2. Kanały komunikacji z klientem obejmują jeden adres e-mail wsparcia oprócz formularza internetowego oraz Centrum pomocy [portal klienta].
  3. Umowy SLA oparte na priorytetach z jednopoziomową eskalacją.
  4. Dwa makra do automatyzacji powtarzających się zadań.
  5. Prywatna baza wiedzy do wymiany informacji między agentami.
  6. Szablony e-maili w puszkach.
  7. Konfigurowalny układ formularza i zakładki.
  8. Domyślne profile i role do ustawiania uprawnień dostępu na podstawie funkcji, modułu i hierarchii.
  9. Obsługa klienta w 9 różnych językach. 
  10. Natywne aplikacje mobilne na urządzenia z systemem iOS i Android.
  11. Aplikacja radarowa dla menedżerów i agentów.
  12. Uzyskaj wsparcie e-mail 24 godziny na dobę i 5 dni w tygodniu.​

Darmowy plan startowy jest idealny, gdy:
  • Przechodzisz z obsługi klienta opartej na poczcie e-mail i arkuszach kalkulacyjnych.
  • Masz zespół do wszystkiego, w którym każdy z Was wspiera swoich klientów.
  • Jesteś start-upem i nie wiesz, ile licencji możesz potrzebować.
  • Średnia liczba biletów jest znikoma.
  • Na początek uważasz, że nasze regularne plany są drogie.
    • Related Articles

    • Plan - przegląd

      Niejednokrotnie organizacje z dobrymi produktami lub usługami mają do czynienia z niskimi ocenami zadowolenia klientów lub, co gorsza, stratami finansowymi w wyniku źle zdefiniowanych procesów. Upływ komunikacji, nieodpowiednie szkolenie, brak ...
    • Aktualizacja subskrypcji Zoho Desk

      Plany Zoho Desk zostały zaprojektowane tak, aby pomóc Ci skalować proces obsługi klienta wraz z rozwojem. Nasz bezpłatny plan jest idealny dla klientów, którzy właśnie przeszli ze wsparcia przez e-mail, podczas gdy nasze płatne plany są przeznaczone ...
    • Czym jest Desk Zoho?

      Oprogramowanie do zarządzania biurem pomocy dla Twojej firmy Zoho Desk to internetowe oprogramowanie pomocy technicznej, które daje możliwość efektywnego zarządzania działaniami obsługi klienta. Zoho Desk umożliwia łatwe przypisywanie, śledzenie i ...
    • Plan — przegląd

      Od momentu wejścia kandydata do systemu Zoho Recruit, aż do wysłania listu z ofertą i dalej, Twoja organizacja może mieć kilka etapów i oddziałów w procesie rekrutacji. Rozważmy hipotetyczną firmę, Zylker Pvt Ltd. Oprócz przyjmowania aplikacji online ...
    • Utwórz plan

      Blueprint w Zoho Recruit to internetowa replika Twojego procesu rekrutacji offline, zaprojektowana, aby pomóc Ci przeprowadzić proces rekrutacji w dobrze zdefiniowany, systematyczny sposób, bez luk. Dzięki Blueprint możesz:  Zdefiniuj każdy etap ...