Dla administratorów
Zarządzanie uprawnieniami Centrum pomocy
Podczas konfigurowania Centrum pomocy musisz określić, kto powinien mieć do niego dostęp. Możesz zezwolić na dostęp do Centrum pomocy wszystkim lub tylko tym, którzy się w nim zarejestrowali. Udostępnienie otwartego Centrum pomocy jest mniejszym ...
Wspieraj klientów z własnej domeny
Zapewnij obsługę klienta z własnej domeny dzięki Zoho Desk. Domyślnie adres internetowy Twojego Centrum pomocy to poddomena Zoho Desk, na przykład „desk.zoho.com/portal/<mojafirma>”. Możesz jednak spersonalizować to, aby Twoi klienci mogli przesyłać ...
Plan - przegląd
Niejednokrotnie organizacje z dobrymi produktami lub usługami mają do czynienia z niskimi ocenami zadowolenia klientów lub, co gorsza, stratami finansowymi w wyniku źle zdefiniowanych procesów. Upływ komunikacji, nieodpowiednie szkolenie, brak ...
Przekazywanie e-maili wsparcia do Zoho Desk
Twórz zgłoszenia pomocy technicznej w Zoho Desk, przekazując wiadomości e-mail otrzymane na Twój zewnętrzny adres e-mail. Musisz skonfigurować regułę przekierowania (w swoim kliencie poczty e-mail), aby przekierować wiadomości e-mail otrzymane w ...