Jeśli skonfigurowałeś prywatne działy do wewnętrznego zarządzania biletami, możesz wybrać wyświetlanie lub ukrywanie biletów z tych działów dla użytkowników końcowych w centrum pomocy. Jeśli masz więcej niż jeden dział, możesz wyświetlić katalog działu, gdy użytkownicy prześlą zgłoszenie z centrum pomocy. Użytkownicy mogą kliknąć dział, aby utworzyć w nim swój bilet. Gdy ta opcja jest wyłączona, użytkownicy mogą wybrać preferowany dział z poziomu formularza zgłoszenia.
Aby pokazać bilety z oddziałów prywatnych:
- Kliknij ikonę Konfiguracja ( ) na górnym pasku.
- Kliknij Centrum pomocy w menu Kanały.
- Wybierz Centrum pomocy, dla którego chcesz ustawić uprawnienia dostępu.
- Kliknij opcję Ustawienia dostępu w podmenu Centrum pomocy.
- Na stronie Ustawienia dostępu włącz opcję Wyświetl zgłoszenia z prywatnych działów w opcji centrum pomocy w obszarze Uprawnienia.
Zmiany zostaną zapisane natychmiast.
Jeśli masz więcej niż jeden dział, możesz wyświetlić katalog działu, gdy użytkownicy prześlą zgłoszenie z centrum pomocy. Użytkownicy mogą kliknąć dział, aby utworzyć w nim swój bilet. Gdy ta opcja jest wyłączona, użytkownicy mogą wybrać preferowany dział z poziomu formularza zgłoszenia.
Aby pokazać działy:
- Kliknij ikonę Konfiguracja ( ) na górnym pasku.
- Kliknij Centrum pomocy w menu Kanały.
- Wybierz Centrum pomocy, dla którego chcesz ustawić uprawnienia dostępu.
- Kliknij opcję Ustawienia dostępu w podmenu Centrum pomocy.
- Na stronie Ustawienia dostępu włącz opcję Pokaż stronę z listą działów, wybierając opcję przesłania zgłoszenia w obszarze Uprawnienia.
Zmiany zostaną zapisane natychmiast.
Ataki cross-site scripting
Skrypty między witrynami to exploit bezpieczeństwa, w którym osoby atakujące nakłaniają centrum pomocy do przechowywania złośliwego kodu po stronie klienta (zwykle w postaci skryptu po stronie przeglądarki), a następnie umieszczania go na stronach internetowych, gdy zażądają tego inni użytkownicy. Ataki te mogą odbywać się za pośrednictwem wielu punktów wstrzykiwania, takich jak pole wyszukiwania, formularz opinii i posty na forum. A kiedy to nastąpi, może to spowodować wiele problemów dla użytkowników końcowych, od irytacji do całkowitego włamania na konto.
Obrona przed Cross-Site Scripting
Zoho Desk umożliwia obronę centrum pomocy przed atakami typu cross-site scripting, ograniczając dane wprowadzane przez użytkownika do określonej białej listy. Osiąga się to poprzez określenie miejsca, z którego można ładować zasoby, i uniemożliwienie przeglądarkom ładowania danych z innych lokalizacji. Wystarczy przełączyć przełącznik, aby zapewnić dodatkową ochronę Twojemu centrum pomocy.
Aby obronić centrum pomocy przed cross-site scriptingiem: