Automatyzacja procesów biznesowych
Konfigurowanie reguł przepływu pracy
Reguły przepływu pracy w Zoho CRM to zestaw akcji (powiadomienia e-mail, zadania i aktualizacje pól), które są wykonywane po spełnieniu określonych warunków. Reguły te automatyzują proces wysyłania powiadomień e-mail, przydzielania zadań i ...
Zautomatyzuj swój proces biznesowy
Zoho CRM ma na celu ułatwienie całego procesu prowadzenia firmy, od wysłania powitalnego e-maila do każdego nowego klienta po regularne kontakty z nim, a nawet przypisanie punktów do potencjalnych klientów, aby pomóc Ci lepiej określić ich ...
Ustawianie zasad przydziału
Sukces sprzedaży jest ściśle powiązany z codziennymi czynnościami handlowców, takimi jak - liczba follow-upów, szybkość w kontaktach z klientami, udzielanie szybkich odpowiedzi na ich pytania i odpowiadanie na zgłoszenia do pomocy technicznej. ...
Ustawianie reguł eskalacji spraw
Czasami zdarza się, że w sprawie nie uczestniczy osoba, której jest ona przydzielona. Funkcja Eskalacja sprawy umożliwia skonfigurowanie reguły, za pomocą której sprawa może być eskalowana do innych członków hierarchii operacyjnej. Możesz użyć reguł ...
Tworzenie harmonogramów w automatyzacji
Harmonogramy to zautomatyzowane działania zdefiniowane przez użytkownika, które można wykonywać za pomocą funkcji w określonym czasie lub cyklicznie. Akcje zdefiniowane przez użytkownika umożliwiają tworzenie unikalnych sytuacji harmonogramowania, ...