Zautomatyzuj działania związane z generowaniem i zatrzymywaniem dawców w organizacjach non-profit

Zautomatyzuj działania związane z generowaniem i zatrzymywaniem dawców w organizacjach non-profit

Wydanie: Płatne wydania | Branża: organizacje pozarządowe lub organizacje non-profit | Funkcje: formularze internetowe, reguły przepływu pracy, raporty i pulpity nawigacyjne

Wymóg

Second Life to organizacja pozarządowa, która oferuje wsparcie w wielu kategoriach usług, takich jak opieka zdrowotna, opieka nad dziećmi, domy spokojnej starości, rozwój obszarów wiejskich i edukacja.
Mają kilka sposobów na rekrutację darczyńców do ich pracy w tych kategoriach, w tym ich stronę internetową, rozmowy telefoniczne i arkusze kalkulacyjne. Szukają skutecznych sposobów rekrutacji i zatrzymania darczyńców dla swoich organizacji. Pomóż im spełnić następujące wymagania w Zoho CRM:
  1. Skonfiguruj sposób przechwytywania danych dawcy za pośrednictwem ich witryny internetowej. Ustaw automatyczną wiadomość e-mail z potwierdzeniem za każdym razem, gdy nowy wspierający darczyńca wejdzie do CRM.
  2. Ustaw automatyczne e-maile z przypomnieniem dla byłych darczyńców w rocznicę ich darowizny, aby zachęcić ich do dalszego dawania.
  3. Generuj raporty, aby uzyskać wgląd w ich najlepszych darczyńców w każdej kategorii usług.

Wymaganie — mapowanie rozwiązania

  1. Skonfiguruj sposób przechwytywania danych dawcy za pośrednictwem ich strony internetowej:
    Rozwiązanie — formularze internetowe
  2. Ustaw automatyczną wiadomość e-mail z potwierdzeniem za każdym razem, gdy nowy wspierający dawca wejdzie do CRM:
    Rozwiązanie — Reguły przepływu pracy i szablony wiadomości e-mail
  3. Skonfiguruj automatyczne e-maile z przypomnieniem dla byłych darczyńców w rocznicę ich darowizny, aby zachęcić ich do dalszego dawania:
    Rozwiązanie — Reguły przepływu pracy na podstawie daty/czasu
  4. Generuj raporty, aby uzyskać wgląd w ich najlepszych darczyńców dla każdej kategorii usług 
    Rozwiązanie — Raporty i dashboardy

Konfigurowanie formularzy internetowych do przechwytywania danych darczyńców z ich strony internetowej 

Second Life pozyskuje dawców ze swojej strony internetowej jako jeden z głównych punktów generowania dawców. Gdy formularz internetowy utworzony w Zoho CRM zostanie opublikowany na stronie internetowej, wszystkie zapytania przesłane za pośrednictwem tego formularza zostaną dodane do CRM, a Second Life może skontaktować się z tymi darczyńcami z CRM.

Formularz internetowy w Zoho CRM można stworzyć korzystając z pól dostępnych dla danego modułu. Aby utworzyć formularz internetowy:
  1. Przejdź do opcji Konfiguracja > Przestrzeń programisty > Formularz internetowy.
  2. Utwórz nowy formularz dla modułu Zero Donors. (Zero darczyńców to osoby, które prawdopodobnie wspomogą Twoją organizację pozarządową, ale nie przekazały jeszcze pierwszej darowizny. Mogą to być osoby, które pozyskałeś z kampanii uświadamiających, wizyt na kampusie, Twojej witryny internetowej lub skierowań od obecnych darczyńców).
  3. Przeciągnij i upuść wymagane pola w edytorze formularzy internetowych:
    1. Imię
    2. Nazwisko
    3. E-mail
    4. Telefon
    5. Opisz swoje zapytanie
    6. Wybierz cele, do których chcesz się przyczynić

    7. Uwaga: Te pola muszą być najpierw dostępne w module Zero Donors. Musisz utworzyć te pola za pomocą konstruktora modułów i dostosować moduł przed utworzeniem formularza. Następnie podczas tworzenia formularza internetowego pola te są dostępne do wykorzystania w formularzu.
  4. Określ odpowiednio adres URL strony docelowej, adres URL formularza i reguły przypisania.
    1. Adres URL formularza: Miejsce, w którym zostanie opublikowany formularz.
    2. URL strony docelowej: do którego użytkownik zostanie przekierowany po przesłaniu formularza.
    3. Reguły przypisania: Jak te wpisy będą dystrybuowane wśród użytkowników CRM.
  5. Po określeniu szczegółów formularza możesz przejść do następnego kroku, w którym otrzymasz kod źródłowy.
  6. Skopiuj ten kod i opublikuj go na wymaganej stronie internetowej w swojej witrynie.
  7. Gdy formularz będzie aktywny, wszelkie wpisy przesłane za pośrednictwem formularza zostaną teraz dodane bezpośrednio do Zoho CRM w wybranym module i układzie.

Konfigurowanie automatycznego e-maila potwierdzającego za każdym razem, gdy nowy wspierający dawca wchodzi do CRM

Możesz użyć reguł przepływu pracy w Zoho CRM, aby zautomatyzować wiadomości e-mail.


Aby utworzyć regułę przepływu pracy:
  1. Przejdź do Konfiguracja > Automatyzacja > Reguły przepływu pracy.
  2. Utwórz nową regułę.
  3. Wybierz moduł Aktualni darczyńcy.
  4. Określ wyzwalacz reguły, aby określić, kiedy ta reguła przepływu pracy powinna zostać wyzwolona.
    W tym scenariuszu wybierz Akcja rekordu, a następnie Utwórz.
  5. Określ warunek, jeśli dotyczy. W tym przypadku nie są potrzebne żadne warunki.
    Zasada dotyczy każdego nowego darczyńcy.
  6. Określ automatyczną akcję jako Akcja natychmiastowa > Alert e-mail.
  7. W ustawieniach alertów e-mail wybierz odbiorcę jako adres e-mail bieżącego dawcy i wybierz szablon wiadomości e-mail odpowiedni dla tego scenariusza.

    Musisz już utworzyć szablon wiadomości e-mail. Aby utworzyć nowy szablon, przejdź do opcji Dostosowywanie > Szablony > Szablon wiadomości e-mail.
    Możesz napisać własny e-mail lub zmodyfikować jeden z istniejących szablonów w galerii, aby pasował do Twojego kontekstu.
  8. Wybierz odpowiedni szablon i skojarz go z regułą.
  9. Zapisz regułę.
Teraz każdy nowy darczyńca, który wejdzie do systemu CRM, automatycznie otrzyma wspólny e-mail z potwierdzeniem, z podziękowaniem za zaangażowanie w organizację pozarządową.

Konfigurowanie automatycznych wiadomości e-mail z przypomnieniem o zatrzymaniu dawców

Musisz podejmować ciągłe wysiłki, aby zaangażować darczyńców, aby zatrzymać ich w swojej organizacji. Powiedzmy, że Second Life chce wysyłać e-maile do byłych darczyńców w rocznicę ich darowizny, aby zachęcić ich do dalszego dawania. Mogą zautomatyzować ten konkretny e-mail. Musisz upewnić się, że utworzyłeś regułę na podstawie pola daty/godziny, aby można ją było wysłać w rocznicę ich wkładu. Ta data będzie różna dla każdego darczyńcy, dlatego należy odpowiednio ustalić regułę.

Aby utworzyć regułę przepływu pracy:
  1. Przejdź do Konfiguracja > Automatyzacja > Reguły przepływu pracy.
  2. Utwórz nową regułę.
  3. Wybierz moduł Fundusze.
  4. Określ wyzwalacz reguły, aby określić, kiedy ta reguła przepływu pracy powinna zostać wyzwolona.
    W tym scenariuszu wybierz opcję Data/godzina, a następnie wybierz wymaganą datę darowizny, aby obliczyć rocznicę darowizny.
  5. Określ warunek, jeśli dotyczy. W takim przypadku nie są potrzebne żadne warunki. Zasada dotyczy każdego nowego darczyńcy.
  6. Określ automatyczną akcję jako Akcja natychmiastowa, a następnie Alert e-mail.
  7. W ustawieniach alertów e-mail wybierz odbiorcę jako adres e-mail bieżącego dawcy i wybierz szablon wiadomości e-mail odpowiedni dla tego scenariusza. Musisz mieć już utworzony szablon wiadomości e-mail. Aby utworzyć nowy szablon, przejdź do opcji Dostosowywanie > Szablony > Szablon wiadomości e-mail. Możesz napisać własny e-mail lub zmodyfikować jeden z istniejących szablonów w galerii, aby pasował do Twojego kontekstu.

  8. Wybierz odpowiedni szablon i powiąż go z regułą.
  9. Zapisz regułę.

Generowanie raportów i pulpitów nawigacyjnych w celu uzyskania wglądu w najlepszych darczyńców dla każdej kategorii usług

Zoho CRM zawiera zestaw predefiniowanych raportów, takich jak najlepsi darczyńcy, potencjalni klienci według źródła i najlepsze fundusze według miesiąca. Oprócz tych standardowych raportów, użytkownik może stworzyć raport od podstaw, używając dowolnych parametrów. Parametry, których należy użyć do wygenerowania raportu, zależą od tego, jaki wgląd chcą uzyskać. Life Drops chce przyjrzeć się najlepszym darczyńcom w każdej kategorii usług. Można więc utworzyć raport z kategorią usługi jako filtrem i reprezentowany na pulpicie nawigacyjnym, jak pokazano poniżej.




    • Related Articles

    • Zautomatyzuj swój proces biznesowy

      Zoho CRM ma na celu ułatwienie całego procesu prowadzenia firmy, od wysłania powitalnego e-maila do każdego nowego klienta po regularne kontakty z nim, a nawet przypisanie punktów do potencjalnych klientów, aby pomóc Ci lepiej określić ich ...
    • Usprawnianie procesów biznesowych w organizacji non-profit

      Wydanie: Enterprise i nowsze | Branża: organizacje pozarządowe lub organizacje non-profit | Cechy: plan, dostosowanie modułu Wymóg Idea Box to organizacja non-profit, która udziela wsparcia początkującym przedsiębiorcom. Oferują regularne wskazówki i ...
    • Zarządzanie kalendarzem w Zoho CRM

      Planowanie i harmonogramowanie jest ważne, jeśli chodzi o spotkania biznesowe. Dobrze przemyślany plan ma duży wpływ na przynoszenie pozytywnych rezultatów, podczas gdy odpowiednio zaplanowane spotkanie może uzupełnić Twoje planowanie. Firmy ...
    • Migracja z Salesforce do Zoho CRM

      Pliki danych z Salesforce Przesłany plik zip powinien zawierać wszystkie pliki w formacie CSV oraz folder o nazwie Załączniki. Ten folder zawiera pliki źródłowe używane jako załączniki w rekordach Salesforce. Jeden z plików CSV zawiera listę mapowań ...
    • Najnowsze aktualizacje w planach

      Ulepszenia schematu — przegląd Plan w Zoho CRM został zaprojektowany, aby pomóc Ci wykonać proces biznesowy w dobrze zdefiniowany, systematyczny sposób. Dzięki planowi możesz: Zdefiniuj każdy etap procesu i powiąż z każdym etapem odpowiednich ludzi ...