Usprawnianie procesów biznesowych w organizacji non-profit

Usprawnianie procesów biznesowych w organizacji non-profit

Wydanie: Enterprise i nowsze | Branża: organizacje pozarządowe lub organizacje non-profit | Cechy: plan, dostosowanie modułu

Wymóg

Idea Box to organizacja non-profit, która udziela wsparcia początkującym przedsiębiorcom. Oferują regularne wskazówki i coaching różnym grupom przedsiębiorców i zapewniają, że tworzą platformę dla entuzjastów startupów, aby się spotykać i pomagać sobie nawzajem, tworząc solidną społeczność przedsiębiorców.

Idea Box ma plany dalszego rozwoju. Jednak gdy planują ekspansję, stają przed wyzwaniem. Wraz ze wzrostem sieci przedsiębiorców chcą mieć pewność, że do ich społeczności dołączą tylko kandydaci, którzy są naprawdę zainteresowani otrzymaniem wskazówek. Chcą uniknąć marnowania czasu i starannie dobierać kandydatów, aby nikt nie marnował ich cennego czasu i wysiłku. Jako organizacja non-profit nie mogą sobie pozwolić na marnowanie swoich zasobów, dlatego wprowadzili rygorystyczny proces selekcji, aby rekrutować kandydatów do ich społeczności.
 
Ten proces nie jest jednak wydajny. Nie ma jasnych wytycznych, a proces nie jest stosowany spójnie wobec wszystkich kandydatów. Selekcja odbywa się w większości doraźnie, na podstawie oceny rekrutera bez wystarczających szczegółów na temat kandydatów. Administracja NPO chce usprawnić proces rekrutacji kandydatów. Pomóż im zbudować i usprawnić proces rekrutacji kandydatów w Zoho CRM.

Wymaganie — mapowanie rozwiązania

Usprawnij proces rekrutacji kandydatów: Implementuj plany.
Blueprint to jedna z funkcji zarządzania procesami w Zoho CRM. Korzystanie z planu pomoże organizacji usprawnić procesy w Zoho CRM i zapewnić: 
  • Normalizacja

  • Walidacja

  • Zgodność

  • Automatyzacja

  • Współpraca

Idea Box może mieć moduł o nazwie „Potencjalni kandydaci”, dla którego można zbudować proces.

Warunki wstępne:
  1. Utwórz moduł o nazwie „Potencjalni kandydaci”.
  2. Zbuduj moduł z polami i sekcjami istotnymi dla organizacji. Poniżej znajduje się zrzut ekranu modułu „Potencjalni kandydaci” dla Idea Box.
  3. Schemat procesu rekrutacji kandydatów zostanie zbudowany na polu Status Kandydata, który będzie miał kilka możliwych etapów.
     

Konfiguracja schematu

Aby zaprojektować plan
  1. Przejdź do Konfiguracja > Zarządzanie procesami > Plan.

  2. Wybierz moduł Potencjalni kandydaci i układ standardowy.

  3. Wybierz pole Status kandydata jako pole listy wyboru, na której ma być oparty projekt

Notatka: Pole Status kandydata powinno mieć następujące etapy (wartości listy wyboru):
Nawiązanie kontaktu -> Uzyskany obszar zainteresowań -> Zebrana historia kariery -> Pokaz na poziomie 1 -> Pokaz na poziomie 2 -> Pokaz na poziomie 3 -> Sprawdzenie przeszłości -> Zakwalifikowani/Odrzuceni/Wstrzymane 


W edytorze schematów:

Przeciągnij i upuść stany i utwórz przejścia między nimi, jak pokazano na powyższym zrzucie ekranu. 

Poniżej znajdują się ustawienia przejścia dla każdego przejścia:  

Przejście

Nazwa

Przed przejściem

W trakcie

przejścia

Po przejściu

Skontaktuj się z kandydatem

Właściciel rekordu

Wstaw wiadomość:

1. Wypełnij dane kontaktowe i nawiąż kontakt z kandydatem

2. Dołącz notatkę do podsumowania rozmowy

Dodaj pola:

E-mail

mobilny

Drugi email

Wybierz opcję Rób notatki jako obowiązkowe


ZERO

Obszar zainteresowań

Właściciel rekordu

Wstaw wiadomość:

1. Opisz swoimi słowami pomysł na startup kandydata

2. Dołącz dokumenty kandydatów dotyczące ich pomysłu na startup i interesujących ich obszarów.


Dodaj pola:

- Opisz swój pomysł

- Pracowałeś wcześniej w startupie?

- Budżet startowy

Wybierz opcję Rób notatki jako obowiązkowe


Wybierz Ustaw załączniki jako obowiązkowe

ZERO

Historia kariery

Właściciel rekordu

Wstaw wiadomość

Wypełnij podformularz dotyczący historii kariery.

Jeśli nie ma historii kariery, a kandydat jest nowszy, zanotuj to samo.


Wybierz opcję Rób notatki jako obowiązkowe

ZERO

Gotowy na poziom 1

Właściciel rekordu

Wstaw wiadomość

Wprowadź wynik na poziomie 1 i uwagi dotyczące opinii


Dodaj pola:

Poziom 1

Wynik na poziomie 1


Wybierz opcję Rób notatki jako obowiązkowe

Automatyzacja powiadamiania e-mailem do właściciela rekordu i menedżera właściciela rekordu.


Nazwa szablonu: Kandydat zdał poziom 1

Gotowy na poziom 2

Właściciel rekordu

Wstaw wiadomość

Wprowadź wynik na poziomie 2 i uwagi dotyczące opinii


Dodaj pola:

Poziom 2

Wynik na poziomie 2


Wybierz opcję Rób notatki jako obowiązkowe



Automatyzacja powiadamiania e-mailem do właściciela rekordu i menedżera właściciela rekordu.


Nazwa szablonu: Kandydat zdał poziom 2

Gotowy na poziom 3

Właściciel rekordu

Wstaw wiadomość

Wprowadź wynik na poziomie 3 i uwagi dotyczące opinii


Dodaj pola:

Poziom 3

Wynik na poziomie 3


Wybierz opcję Rób notatki jako obowiązkowe

Automatyzacja powiadamiania e-mailem do właściciela rekordu i menedżera właściciela rekordu.


Nazwa szablonu: Kandydat zdał poziom 3

Rozpocznij kontrolę poziomu glukozy we krwi

Właściciel rekordu

Wstaw wiadomość

1. Kompletna lista kontrolna tła

2. Załącz zaświadczenie o zachowaniu i informację zwrotną, jeśli dotyczy

3. Dołącz rejestry karne, jeśli dotyczy


Dodaj pola:

Edukacja

Dodaj listę kontrolną:

- Edukacja

- Historia zatrudnienia, jeśli dotyczy

- Informacja zwrotna od poprzedniego pracodawcy

- Ewidencja kryminalna, jeśli istnieje

- Certyfikat prowadzenia z wiarygodnego źródła


Wybierz opcję Rób notatki jako obowiązkowe


Wybierz Ustaw załączniki jako obowiązkowe

Automatyzacja powiadamiania e-mailem do właściciela rekordu i menedżera właściciela rekordu.


Nazwa szablonu: Kandydat wyczyścił BG check

Wybierz kandydata

Właściciel rekordu

Wstaw wiadomość

Podaj powód wyboru i dalsze kroki


Dodaj pola

Ogólna informacja zwrotna o wydajności


Wybierz opcję Rób notatki jako obowiązkowe


Wybierz Ustaw załączniki jako obowiązkowe

Automatyzacja powiadamiania e-mailem do właściciela rekordu i menedżera właściciela rekordu.


Nazwa szablonu: Wybrano kandydata

W oczekiwaniu

Właściciel rekordu

Wstaw wiadomość

Podaj powód wstrzymania kandydata i dalsze kroki


Wybierz opcję Rób notatki jako obowiązkowe

Automatyzacja powiadamiania e-mailem do właściciela rekordu i menedżera właściciela rekordu.


Nazwa szablonu: Kandydat zawieszony

Odmowa

Właściciel rekordu

Wstaw wiadomość

Podaj powód odrzucenia


Wybierz opcję Rób notatki jako obowiązkowe

Automatyzacja powiadamiania e-mailem do właściciela rekordu i menedżera właściciela rekordu.


Nazwa szablonu: Kandydat odrzucony

Dodatkowe ustawienia:  

  1. Wykonaj następujące przejścia, wspólne przejścia. Oznacza to przejście, które jest dostępne z dowolnego stanu w Planie. Na przykład, ustawienie „Odrzuć kandydata” jako powszechne przejście oznaczałoby, że będziesz mógł usunąć tego kandydata z procesu rekrutacji nawet z etapu „Sprawdzanie BG” lub etapu „Historia kariery”, jeśli uznasz, że nie ma kwalifikacji do kontynuowania dalej. W tej notatce następujące przejścia będą wymagane na każdym etapie Planu, dlatego możesz wykonać te „zwykłe przejścia” 

    1. Odrzuć kandydata — być dostępnym ze wszystkich stanów z wyjątkiem „Kwalifikowanego”.
       

    2. Wstrzymane — być dostępne ze wszystkich stanów z wyjątkiem „Zakwalifikowanych i odrzuconych”.

    3. Skontaktuj się z kandydatem — być dostępnym w stanach wstrzymania i braku. 

  1. Utwórz umowę SLA w stanie: Wstrzymane.
    Oznacza to, że jeśli kandydat zostanie zawieszony na dłużej niż 5 dni, wyślij do siebie powiadomienie, aby wznowić proces.
      

Wyniki planu — wykonanie procesu (zilustrowane zrzutami ekranu)






















    • Related Articles

    • Skonfiguruj konto organizacji

      Jako administrator Twoim pierwszym krokiem do wdrożenia Zoho CRM w Twojej organizacji będzie wprowadzenie szczegółów w ustawieniach osobistych i zdefiniowanie danych organizacji, które będą widoczne dla wszystkich użytkowników w działach. Będziesz ...
    • Konfigurowanie szczegółów organizacji

      Funkcja: Ustawienia organizacji | Wydanie: Wszystkie Scenariusz Firma zajmująca się sprzedażą samochodów subskrybuje edycję Zoho CRM Enterprise w celu skalowania obsługi klienta i zwiększania sprzedaży w Stanach Zjednoczonych. Aby rozpocząć ...
    • Zautomatyzuj działania związane z generowaniem i zatrzymywaniem dawców w organizacjach non-profit

      Wydanie: Płatne wydania | Branża: organizacje pozarządowe lub organizacje non-profit | Funkcje: formularze internetowe, reguły przepływu pracy, raporty i pulpity nawigacyjne Wymóg Second Life to organizacja pozarządowa, która oferuje wsparcie w wielu ...
    • Zarządzanie wieloma organizacjami CRM

      Uzyskaj dostęp do wielu kont CRM za pomocą jednego logowania Zoho CRM umożliwia użytkownikom dostęp do wielu kont organizacyjnych (CRM) przy użyciu tego samego adresu e-mail. Jest to szczególnie przydatne dla organizacji, które prowadzą różne konta ...
    • Ustawienia organizacji

      Ustawienia organizacji Dostęp do wielu aspektów konfiguracji organizacji w Zoho People można uzyskać, klikając Ustawienia (ikona koła zębatego) w prawym górnym rogu ekranu: Konfigurowanie organizacji Możesz skonfigurować podstawowe szczegóły swojej ...