Tworzenie planu na androidzie

Wykonaj plan na Androidzie

Schemat, który skonfigurowałeś na swoim koncie internetowym Zoho CRM, można wykonać w aplikacji mobilnej. Załóżmy, że jesteś na wizycie w terenie, aby spotkać się z klientem w sprawie umowy, a transakcja przeszła od kwalifikacji do negocjacji. Możesz zaktualizować scenę bezpośrednio w aplikacji. Jeśli masz proces dla wszystkich transakcji, możesz wykonać wymagane przejścia Blueprint bezpośrednio w aplikacji i przejść do kolejnych etapów procesu.

Przykład: skonfigurowałeś przejście o nazwie „Negocjuj”, które musi zostać zakończone, aby przejść do następnego etapu. Negocjuj przejście wymaga od przedstawiciela handlowego wprowadzenia akceptowalnego rabatu i wprowadzenia szczegółów negocjacji jako notatki. Te wymagania można spełnić bezpośrednio w aplikacji mobilnej, wykonując Negocjuj przejście. 

Aby wykonać plan za pomocą aplikacji CRM

  1. Dotknij modułu, dla którego chcesz wykonać plan. Przykład, oferty.
  2. Stuknij odpowiedni rekord.
    Zobaczysz pasek schematu, który wyświetla aktualny stan, a także przejścia, które należy wykonać, aby przejść do następnego stanu.
  3. Kliknij wymagane przejście i wypełnij wymagania zgodnie z instrukcjami. Przykład, negocjuj.
    Jeśli wprowadzone wartości są niedopuszczalne, zobaczysz odpowiednie komunikaty o błędach skonfigurowane w Twoim planie.

    W ten sposób CRM kieruje i weryfikuje proces sprzedaży.
  4. Po wprowadzeniu akceptowalnych wartości kliknij Zapisz.
    Rekord jest teraz przeniesiony do następnego stanu w procesie.
    W podobny sposób wykonuj kolejne Przejścia aż do zakończenia procesu.

Szybkie notatki

Stan: W Planie „Stan” to szczególny stan, w którym coś jest w określonym czasie. Na przykład transakcja w lejku sprzedaży przechodzi przez różne etapy, takie jak kwalifikacja, analiza potrzeb i negocjacje, aż do wygrania/przegrania. Każdy z tych etapów będzie nazywany „Panem”.

Przejście: Przejście odnosi się do zmiany stanu w procesie. Określa zestaw wymagań dotyczących przenoszenia rekordów z jednego stanu do drugiego.

Notatka
  1. Blueprint jest dostępny w Zoho CRM dla Androida od (v3.2.16) i nowszych.
  2. Schemat jest dostępny w Zoho CRM na iOS od (v3.2.9) i nowszych.

    • Related Articles

    • Ustawienia aplikacji Zoho CRM na Androida

      Zmień motyw Aby zmienić motyw kolorystyczny W aplikacji Zoho CRM przejdź do Ustawień. Na stronie Ustawienia w obszarze Motywy wybierz żądany motyw kolorystyczny. Wybrany motyw jest stosowany w całej aplikacji. Wybierz czcionki W aplikacji Zoho CRM ...
    • Instalowanie aplikacji mobilnej CRM

      Zoho CRM Mobile Edition umożliwia dostęp i pracę z danymi Online Zoho CRM z dowolnego miejsca na iPhonie, iPadzie i telefonach z systemem Android. W innych urządzeniach z systemem operacyjnym dostęp do aplikacji internetowej można uzyskać za ...
    • Utwórz plan

      Blueprint w Zoho Recruit to internetowa replika Twojego procesu rekrutacji offline, zaprojektowana, aby pomóc Ci przeprowadzić proces rekrutacji w dobrze zdefiniowany, systematyczny sposób, bez luk. Dzięki Blueprint możesz:  Zdefiniuj każdy etap ...
    • Lokalizacja i mapy

      Zlokalizuj osoby w pobliżu Jeśli chcesz spotkać się z klientami blisko Ciebie, gdy jesteś w podróży służbowej, Twoja mobilna aplikacja CRM natychmiast poinformuje Cię, które kontakty są blisko Ciebie i jak ważne są dla Twojej firmy. Korzystając z Map ...
    • Plan — przegląd

      Od momentu pozyskania leada w systemie CRM, aż do zamknięcia transakcji i dalej, Twoja organizacja może mieć wdrożonych kilka procesów sprzedaży. Na przykład generowanie i monitorowanie leadów, zamykanie transakcji i zarządzanie zamówieniami. Każdy z ...