Schemat, który skonfigurowałeś na swoim koncie internetowym Zoho CRM, można wykonać w aplikacji mobilnej. Załóżmy, że jesteś na wizycie w terenie, aby spotkać się z klientem w sprawie umowy, a transakcja przeszła od kwalifikacji do negocjacji. Możesz zaktualizować scenę bezpośrednio w aplikacji. Jeśli masz proces dla wszystkich transakcji, możesz wykonać wymagane przejścia Blueprint bezpośrednio w aplikacji i przejść do kolejnych etapów procesu.
Przykład: skonfigurowałeś przejście o nazwie „Negocjuj”, które musi zostać zakończone, aby przejść do następnego etapu. Negocjuj przejście wymaga od przedstawiciela handlowego wprowadzenia akceptowalnego rabatu i wprowadzenia szczegółów negocjacji jako notatki. Te wymagania można spełnić bezpośrednio w aplikacji mobilnej, wykonując Negocjuj przejście.
Aby wykonać plan za pomocą aplikacji CRM
Stan: W Planie „Stan” to szczególny stan, w którym coś jest w określonym czasie. Na przykład transakcja w lejku sprzedaży przechodzi przez różne etapy, takie jak kwalifikacja, analiza potrzeb i negocjacje, aż do wygrania/przegrania. Każdy z tych etapów będzie nazywany „Panem”.
Przejście: Przejście odnosi się do zmiany stanu w procesie. Określa zestaw wymagań dotyczących przenoszenia rekordów z jednego stanu do drugiego.