Lokalizacja i mapy

Lokalizacja i mapy

Zlokalizuj osoby w pobliżu

Jeśli chcesz spotkać się z klientami blisko Ciebie, gdy jesteś w podróży służbowej, Twoja mobilna aplikacja CRM natychmiast poinformuje Cię, które kontakty są blisko Ciebie i jak ważne są dla Twojej firmy.
Korzystając z Map Google na urządzeniu z Androidem, możesz znaleźć potencjalnych klientów, kontakty i konta kilka mil wokół swojej bieżącej lokalizacji, a także w lokalizacji niestandardowej.

Aby zlokalizować potencjalnych klientów, kontakty, konta w pobliżu
  1. Przejdź do modułu (Leady, Konta, Kontakty itp.).
  2. W wybranym widoku listy kliknij przycisk  Ikona (Mapa) .
    Wszystkie leady/kontakty/konta w pobliżu Twojej lokalizacji zostaną przypięte na mapie.
  3. Dodaj lokalizację niestandardową, aby wyświetlić potencjalnych klientów / kontakty / konta w tej konkretnej lokalizacji i wokół niej.
Notatka
  1. Aby korzystać z tej funkcji, należy włączyć ustawienia usługi lokalizacji.
  2. Na mapie będą znajdować się tylko kontakty w określonym promieniu. Domyślny promień to 10 kilometrów zarówno dla bieżącej lokalizacji, jak i lokalizacji niestandardowej. Możesz zmienić ten promień zgodnie z wymaganiami.
  3. Są dwie kolorowe szpilki - czerwona szpilka  dotyczy pojedynczego kontaktu/kontaktu/konta i fioletowej szpilki  dotyczy wielu potencjalnych klientów/kontaktów/kont w tej samej lokalizacji.
  4. Możesz dotknąć pinezki, aby uzyskać więcej informacji na temat potencjalnego klienta/kontaktu/konta.
  5. Po dotknięciu pinezki, a następnie  (informacje), możesz wyświetlić szczegóły rekordów i inne opcje, takie jak Zadzwoń do potencjalnego klienta/Kontakt/Konto, Wyślij e-mail, Usuń rekord itp. Te opcje będą dostępne w oparciu o szczegóły w rekordzie.

Zameldowanie w lokalizacji

Kiedy wychodzisz z rodziną do świetnej restauracji lub jesteś w kinie ze znajomymi, chcesz podzielić się wiadomościami ze światem - więc "meldujesz się" w lokalizacji i udostępniasz je na Facebooku lub Twitterze. Podobnie z aplikacji Zoho CRM na Androida możesz teraz zameldować się w miejscu spotkania z klientem. Menedżerowie sprzedaży mogą zostać natychmiast powiadomieni o odprawie, dzięki czemu mogą śledzić spotkania z klientami swoich przedstawicieli handlowych.

Odprawy są ściśle powiązane z wydarzeniami. Na przykład masz wydarzenie o nazwie „Demo produktu w biurze Kevina”. Kiedy zameldujesz się w lokalizacji, powiedzmy w biurze Kevina, możesz powiązać zameldowanie z istniejącym wydarzeniem lub utworzyć wydarzenie po zameldowaniu. Odprawa jest automatycznie dołączana jako notatka do wydarzenia. Możesz tworzyć odprawy tylko dla modułów Leady, Kontakty i Konta. Nie możesz utworzyć zameldowania bez powiązania go z wydarzeniem.

Aby zgłosić się na wydarzenie
  1. Przejdź do modułów Leady/Kontakty/Konta.
  2. Stuknij w (Odprawa), aby utworzyć odprawę.
  3. Jeśli istnieje już wydarzenie powiązane z kontaktem, pojawiają się istniejące wydarzenia.
    Wybierz wydarzenie. Odprawa jest kojarzona jako notatka do wydarzenia.
  4. Jeśli nie ma wydarzenia, aplikacja poprosi o utworzenie nowego wydarzenia dla odprawy
    Utwórz nowe wydarzenie i powiąż odprawę z wydarzeniem.
Notatka
Po dokonaniu odprawy aktualizacja dotycząca odprawy jest automatycznie publikowana w Kanałach.

Pokaż mapę

Korzystając z Google Maps, możesz zlokalizować adres Leadów, Kont i Kontaktów.

Aby wyświetlić mapy
  1. Przejdź do modułu (Leady, Konta, Kontakty itp.).
  2. Stuknij rekord, którego adres chcesz wyświetlić w Mapach Google.
  3. Na stronie Szczegóły rekordu dotknij przycisku  (Mapa).
  4. Stuknij lokalizację adresu, którą chcesz wyświetlić (adres pocztowy, adres rozliczeniowy itp.).
  5. Wybrany adres otworzy się w Mapach Google.

    • Related Articles

    • Instalowanie aplikacji mobilnej CRM

      Zoho CRM Mobile Edition umożliwia dostęp i pracę z danymi Online Zoho CRM z dowolnego miejsca na iPhonie, iPadzie i telefonach z systemem Android. W innych urządzeniach z systemem operacyjnym dostęp do aplikacji internetowej można uzyskać za ...
    • Ustawienia aplikacji Zoho CRM na Androida

      Zmień motyw Aby zmienić motyw kolorystyczny W aplikacji Zoho CRM przejdź do Ustawień. Na stronie Ustawienia w obszarze Motywy wybierz żądany motyw kolorystyczny. Wybrany motyw jest stosowany w całej aplikacji. Wybierz czcionki W aplikacji Zoho CRM ...
    • Aplikacja mobilna - rejestracja połączeń.

      Aplikacja mobilna, aby rejestrowała prawidłowo połączenia przychodzące i wychodzące należy skonfigurować odpowiednio aplikację. Połączenie wychodzące jest rejestrowane tylko jeśli jest wykonywane z aplikacji CRM. Ustawienia aplikacji w celach ...
    • Specyfikacje w Zoho CRM

      Edycje Zoho CRM Zoho CRM to aplikacja oparta na chmurze, która oferuje pięć różnych edycji, z których każda zawiera różne funkcje skupiające się na konkretnych potrzebach biznesowych. Free Standard Professional Enterprise Ultimate Każda edycja ma ...
    • Wykonaj plan na Androidzie

      Schemat, który skonfigurowałeś na swoim koncie internetowym Zoho CRM, można wykonać w aplikacji mobilnej. Załóżmy, że jesteś na wizycie w terenie, aby spotkać się z klientem w sprawie umowy, a transakcja przeszła od kwalifikacji do negocjacji. Możesz ...