Lokalizacja i mapy

Lokalizacja i mapy

Zlokalizuj osoby w pobliżu

Jeśli chcesz spotkać się z klientami blisko Ciebie, gdy jesteś w podróży służbowej, Twoja mobilna aplikacja CRM natychmiast poinformuje Cię, które kontakty są blisko Ciebie i jak ważne są dla Twojej firmy.
Korzystając z Map Google na urządzeniu z Androidem, możesz znaleźć potencjalnych klientów, kontakty i konta kilka mil wokół swojej bieżącej lokalizacji, a także w lokalizacji niestandardowej.

Aby zlokalizować potencjalnych klientów, kontakty, konta w pobliżu
  1. Przejdź do modułu (Leady, Konta, Kontakty itp.).
  2. W wybranym widoku listy kliknij przycisk  Ikona (Mapa) .
    Wszystkie leady/kontakty/konta w pobliżu Twojej lokalizacji zostaną przypięte na mapie.
  3. Dodaj lokalizację niestandardową, aby wyświetlić potencjalnych klientów / kontakty / konta w tej konkretnej lokalizacji i wokół niej.
Notatka
  1. Aby korzystać z tej funkcji, należy włączyć ustawienia usługi lokalizacji.
  2. Na mapie będą znajdować się tylko kontakty w określonym promieniu. Domyślny promień to 10 kilometrów zarówno dla bieżącej lokalizacji, jak i lokalizacji niestandardowej. Możesz zmienić ten promień zgodnie z wymaganiami.
  3. Są dwie kolorowe szpilki - czerwona szpilka  dotyczy pojedynczego kontaktu/kontaktu/konta i fioletowej szpilki  dotyczy wielu potencjalnych klientów/kontaktów/kont w tej samej lokalizacji.
  4. Możesz dotknąć pinezki, aby uzyskać więcej informacji na temat potencjalnego klienta/kontaktu/konta.
  5. Po dotknięciu pinezki, a następnie  (informacje), możesz wyświetlić szczegóły rekordów i inne opcje, takie jak Zadzwoń do potencjalnego klienta/Kontakt/Konto, Wyślij e-mail, Usuń rekord itp. Te opcje będą dostępne w oparciu o szczegóły w rekordzie.

Zameldowanie w lokalizacji

Kiedy wychodzisz z rodziną do świetnej restauracji lub jesteś w kinie ze znajomymi, chcesz podzielić się wiadomościami ze światem - więc "meldujesz się" w lokalizacji i udostępniasz je na Facebooku lub Twitterze. Podobnie z aplikacji Zoho CRM na Androida możesz teraz zameldować się w miejscu spotkania z klientem. Menedżerowie sprzedaży mogą zostać natychmiast powiadomieni o odprawie, dzięki czemu mogą śledzić spotkania z klientami swoich przedstawicieli handlowych.

Odprawy są ściśle powiązane z wydarzeniami. Na przykład masz wydarzenie o nazwie „Demo produktu w biurze Kevina”. Kiedy zameldujesz się w lokalizacji, powiedzmy w biurze Kevina, możesz powiązać zameldowanie z istniejącym wydarzeniem lub utworzyć wydarzenie po zameldowaniu. Odprawa jest automatycznie dołączana jako notatka do wydarzenia. Możesz tworzyć odprawy tylko dla modułów Leady, Kontakty i Konta. Nie możesz utworzyć zameldowania bez powiązania go z wydarzeniem.

Aby zgłosić się na wydarzenie
  1. Przejdź do modułów Leady/Kontakty/Konta.
  2. Stuknij w (Odprawa), aby utworzyć odprawę.
  3. Jeśli istnieje już wydarzenie powiązane z kontaktem, pojawiają się istniejące wydarzenia.
    Wybierz wydarzenie. Odprawa jest kojarzona jako notatka do wydarzenia.
  4. Jeśli nie ma wydarzenia, aplikacja poprosi o utworzenie nowego wydarzenia dla odprawy
    Utwórz nowe wydarzenie i powiąż odprawę z wydarzeniem.
Notatka
Po dokonaniu odprawy aktualizacja dotycząca odprawy jest automatycznie publikowana w Kanałach.

Pokaż mapę

Korzystając z Google Maps, możesz zlokalizować adres Leadów, Kont i Kontaktów.

Aby wyświetlić mapy
  1. Przejdź do modułu (Leady, Konta, Kontakty itp.).
  2. Stuknij rekord, którego adres chcesz wyświetlić w Mapach Google.
  3. Na stronie Szczegóły rekordu dotknij przycisku  (Mapa).
  4. Stuknij lokalizację adresu, którą chcesz wyświetlić (adres pocztowy, adres rozliczeniowy itp.).
  5. Wybrany adres otworzy się w Mapach Google.

    • Related Articles

    • Instalowanie aplikacji mobilnej CRM

      Zoho CRM Mobile Edition umożliwia dostęp i pracę z danymi Online Zoho CRM z dowolnego miejsca na iPhonie, iPadzie i telefonach z systemem Android. W innych urządzeniach z systemem operacyjnym dostęp do aplikacji internetowej można uzyskać za ...
    • Ustawienia aplikacji Zoho CRM na Androida

      Zmień motyw Aby zmienić motyw kolorystyczny W aplikacji Zoho CRM przejdź do Ustawień. Na stronie Ustawienia w obszarze Motywy wybierz żądany motyw kolorystyczny. Wybrany motyw jest stosowany w całej aplikacji. Wybierz czcionki W aplikacji Zoho CRM ...
    • Aplikacja mobilna - rejestracja połączeń.

      Aplikacja mobilna, aby rejestrowała prawidłowo połączenia przychodzące i wychodzące należy skonfigurować odpowiednio aplikację. Połączenie wychodzące jest rejestrowane tylko jeśli jest wykonywane z aplikacji CRM. Ustawienia aplikacji w celach ...
    • Specyfikacje w Zoho CRM

      Edycje Zoho CRM Zoho CRM to aplikacja oparta na chmurze, która oferuje pięć różnych edycji, z których każda zawiera różne funkcje skupiające się na konkretnych potrzebach biznesowych. Free Standard Professional Enterprise Ultimate Każda edycja ma ...
    • Sprawdzanie zduplikowanych rekordów w Zoho CRM

      Kiedy masz setki i tysiące rekordów w swoim CRM, gdy Twoja firma się rozwija, sprawdzenie, czy nie ma duplikatów, staje się bardzo trudnym zadaniem. Zoho CRM pomaga zatrzymać duplikaty, zanim jeszcze zostaną utworzone, za pomocą tego, co nazywamy ...