Instalowanie aplikacji mobilnej CRM

Instalowanie aplikacji mobilnej CRM

Zoho CRM Mobile Edition umożliwia dostęp i pracę z danymi Online Zoho CRM z dowolnego miejsca na iPhonie, iPadzie i telefonach z systemem Android. W innych urządzeniach z systemem operacyjnym dostęp do aplikacji internetowej można uzyskać za pośrednictwem przeglądarek mobilnych, takich jak safari, chrome itp.
Czynności takie jak dodawanie, modyfikowanie czy usuwanie rekordów można wykonywać również w trybie offline. Aktualizacje te będą zapisywane lokalnie i synchronizowane z kontem online po podłączeniu do sieci. Przed instalacją zapoznaj się z wymaganiami wstępnymi.
Ty musisz mieć:
  1. Ważne i aktywne Konto Zoho.
  2. Wersja mobilna aktywowana na Twoim koncie. Domyślnie wszystkie profile użytkowników będą miały włączoną wersję Mobile Edition. Administrator może wyłączyć lub włączyć dostęp w dowolnym momencie z: Ustawienia > Użytkownicy i kontrola > Kontrola bezpieczeństwa > Profile > Inne uprawnienia > Dostęp do aplikacji mobilnych CRM. 
  3. Połączenie internetowe - aplikacja Zoho CRM wymaga sieci Wi-Fi lub sieci komórkowej do komunikacji z Zoho CRM. Możesz jednak również pracować z danymi lokalnymi na swoim urządzeniu, nawet jeśli utracisz połączenie z Internetem. Aktualizacje zostaną zsynchronizowane z Twoim głównym kontem CRM, gdy ponownie połączysz się z siecią Wi-Fi lub siecią komórkową.

Instalowanie aplikacji na iPhonie

Wersja 3.6 aplikacji Zoho CRM jest dostępna na iOS 11 i nowsze. Do zainstalowania aplikacji można użyć jednej z następujących metod:
  1. Pobierz i zainstaluj aplikację Zoho CRM z App Store na iPhonie
  2. Pobierz Zoho CRM przez iTunes i zsynchronizuj z iPhonem.
Moduły dostępne w wersji webowej CRM, opartej na prenumerowanej edycji, będą również dostępne w aplikacji mobilnej. 

Aby zainstalować Zoho CRM z App Store

  1. Na iPhonie odwiedź App Store.
  2. Wyszukaj Zoho CRM w App Store.
  3. Stuknij Pobierz i kliknij ikonę pobierania ().
  4. Aplikacja zostanie automatycznie zainstalowana.

Aby zainstalować Zoho CRM z iTunes

  1. Otwórz aplikację iTunes na pulpicie.
  2. W iTunes wyszukaj Zoho CRM.
  3. Pobierz aplikację Zoho CRM z iTunes.
  4. Podłącz iPhone'a do komputera i zsynchronizuj.

Instalacja aplikacji w systemie Android  

Możesz pobrać i zainstalować aplikację Zoho CRM ze Sklepu Play i potrzebujesz systemu operacyjnego 5.0 lub nowszej wersji na swoim telefonie z Androidem. Po zalogowaniu się do Zoho CRM za pomocą telefonu z systemem Android, w ramach wstępnej synchronizacji na urządzenie pobieranych jest 200 rekordów dla wszystkich modułów.

Aby zainstalować Zoho CRM ze Sklepu Play

  1. Otwórz Sklep Play na telefonie z Androidem.
  2. Wyszukaj Zoho CRM.
  3. Dotknij Zoho CRM na ekranie informacji o produkcie.
  4. Stuknij Zainstaluj.

    Po zakończeniu instalacji możesz zalogować się do aplikacji Zoho CRM na swoim urządzeniu z Androidem.

    • Related Articles

    • Ustawienia aplikacji Zoho CRM na Androida

      Zmień motyw Aby zmienić motyw kolorystyczny W aplikacji Zoho CRM przejdź do Ustawień. Na stronie Ustawienia w obszarze Motywy wybierz żądany motyw kolorystyczny. Wybrany motyw jest stosowany w całej aplikacji. Wybierz czcionki W aplikacji Zoho CRM ...
    • Aplikacja mobilna - rejestracja połączeń.

      Aplikacja mobilna, aby rejestrowała prawidłowo połączenia przychodzące i wychodzące należy skonfigurować odpowiednio aplikację. Połączenie wychodzące jest rejestrowane tylko jeśli jest wykonywane z aplikacji CRM. Ustawienia aplikacji w celach ...
    • Lokalizacja i mapy

      Zlokalizuj osoby w pobliżu Jeśli chcesz spotkać się z klientami blisko Ciebie, gdy jesteś w podróży służbowej, Twoja mobilna aplikacja CRM natychmiast poinformuje Cię, które kontakty są blisko Ciebie i jak ważne są dla Twojej firmy. Korzystając z Map ...
    • Rejestracja połączeń za pomocą aplikacji mobilnej Zoho CRM

      Aplikacja mobilna rejestracja rozmów: 1) Rozmowy wychodzące - wybieramy rekord w aplikacji mobilnej Zoho CRM i klikamy słuchawkę (dzwonimy z aplikacji) 2) Rozmowy przychodzące - w ustawieniach aplikacji powinniśmy mieć włączone Logowanie rozmów ...
    • Wykonaj plan na Androidzie

      Schemat, który skonfigurowałeś na swoim koncie internetowym Zoho CRM, można wykonać w aplikacji mobilnej. Załóżmy, że jesteś na wizycie w terenie, aby spotkać się z klientem w sprawie umowy, a transakcja przeszła od kwalifikacji do negocjacji. Możesz ...