Jak zsynchronizować moduł klientów Quickbooks z Zoho Creator

Synchronizuj moduł klientów Quickbooks z Zoho Creator

Wymóg

Użyj źródła danych, aby zsynchronizować moduł klientów Quickbooks z aplikacją Zoho Creator.

Przypadek użycia  

Firma logistyczna prowadzi swoje dane klientów i konta w Quickbooks. Do rezerwacji korzystają z aplikacji do zarządzania logistyką Zoho Creator. W formularzu rezerwacji obecni klienci utrzymywani w Quickbooks zostaną wymienieni jako wybory w menu rozwijanym. Po dodaniu nowego klienta do formularza szczegóły są synchronizowane z kontem Quickbooks. Informacje przesłane za pomocą tego formularza zostaną automatycznie odzwierciedlone na połączonym koncie Quickbooks.

Kroki do naśladowania    

1. Utwórz formularz z następującymi szczegółami:
Formularz
Nazwa łącza formularza
Typ pola
Nazwa pola
Nazwa łącza pola
 
Rezerwować
 
Rezerwować
Pojedyncza linia
Nr kwitu
Nr_kwitu
Lista rozwijana
 
Opcje:
  • Nowy klient
  • Istniejący klient
Wybierz typ klienta
Wybierz_typ_klienta
Uwaga: ten przypadek użycia można zademonstrować za pomocą wyżej wymienionych pól. Możesz dołączyć tyle pól, ile jest to wymagane.
 
2. Utwórz połączenie Quickbooks i nadaj mu nazwę QuickBooks_Connection. Autoryzuj połączenie z wymaganym kontem Quickbooks, którego dane chcesz zsynchronizować z aplikacją Zoho Creator.
Notatka Upewnij się, że dostęp do połączenia jest włączony dla aplikacji Zarządzanie logistyką.
 
3. Utwórz źródło danych dla Quickbooks z następującymi szczegółami:
 
4. Aby pobrać listę klientów z Quickbooks, użyjmy pola integracji. Edytuj aplikację do zarządzania logistyką i dodaj pole integracji w formularzu Rezerwacja z następującymi szczegółami.

5. Aby przekazać nowe dane klienta do Quickbooks, utwórz formularz integracji oparty na Quickbooks z następującymi szczegółami.
 
6. Dodaj pola Quickbooks — Wyświetlana nazwa, Imię, Nazwisko i Nazwa firmy do formularza integracji.
 
7 Następnie stwórzmy skrypt z Deluge, aby otworzyć formularz integracji Dodaj klienta, gdy typ klienta zostanie wybrany jako „Nowy klient”. Stwórz więc przepływ pracy z następującymi szczegółami:
 
7. Kliknij Dodaj nową akcję i dodaj poniższy skrypt Deluge:
  1. // Open the integration form in a popup window if the "New Customer" customer type is selected.
  2. if ( input.Select_Customer_Type == "New Customer" ) 
  3. {
  4.  openUrl( "#Form:Add_Customer", "popup window");
  5. }

Zobacz jak to działa  



    • Related Articles

    • Konwertowanie potencjalnych klientów

      Gdy pojawia się szansa na dalsze negocjacje z leadem, można to przełożyć na konto, kontakt, a na koniec umowę. Krótko mówiąc, gdy status potencjalnego klienta osiągnie pewien etap, można go zakwalifikować jako transakcję. Podczas konwersji lead jest ...
    • Zapraszanie klientów do Centrum pomocy

      Chociaż Twoi klienci mogą przesyłać swoje zgłoszenia różnymi kanałami, mogą śledzić swój status tylko wtedy, gdy mają dostęp do Twojego Centrum pomocy. Twoi klienci mogą uzyskać dostęp do Twojego Centrum pomocy na dwa sposoby: Utwórz własne konto ...
    • Okresowo przesyłaj pliki z Zoho Creator do Zoho Workdrive

      Wymóg Przeprowadź integrację między Zoho Creator i Zoho Workdrive i korzystaj z harmonogramów, aby co miesiąc przesyłać pliki z Creator do Workdrive. Przypadek użycia   Aplikacja do śledzenia projektów przechowuje pliki raportów ukończonych projektów ...
    • Dostosowanie modułu

      Moduły w Zoho Recruit Moduły w Zoho Recruit pozwalają kategoryzować i śledzić różne aspekty procesu rekrutacji. Moduły w Zoho Recruit są reprezentowane jako zakładki w aplikacji, takie jak Oferty pracy, Kontakty, Klienci. Istnieją dwa rodzaje ...
    • Kalkulacja czynszu na podstawie wielu wartości wybranych przez klientów na wydarzeniu

      Wymóg Oszacuj czynsz za nieruchomość na podstawie daty i godziny rezerwacji, a także liczby obecności. Przypadek użycia Wynajmowana jest sala bankietowa w hotelu. Oto struktura cenowa hali: Dzień Cena podstawowa (w USD) Liczba gości standardowych (w ...