Przegląd pulpitu nawigacyjnego

Przegląd pulpitu nawigacyjnego

W dzisiejszym świecie Twój proces rekrutacyjny zależy od tego, kogo zatrudniasz i jak próbujesz ich zatrudnić. Prowadzi to do tego, że organizacje opracowują unikalne metody rekrutacji, które często są wielowarstwowe, ponieważ obowiązki są podzielone między różne zespoły.

Weźmy na przykład Zylker, firmę, w której zespół kierowniczy decyduje o ogólnej strategii biznesowej, w tym o planie zatrudnienia. Zespół rekrutacyjny następnie działa z przydzielonym budżetem rekrutacyjnym, aby zarządzać swoimi podzespołami, takimi jak zespół przesiewowy i zespół ds. rozmów kwalifikacyjnych.

Model ten jest stosowany w większości firm, ponieważ ich wydatki są scentralizowane. Jednak to pozbawia menedżera ds. rekrutacji kontroli, ponieważ nie widzi już, jak proces rekrutacji rozwija się przed nim.

Aby rozwiązać tę zagadkę, w Zoho Recruit opracowaliśmy pulpit nawigacyjny, który pomoże nie tylko zatrudniać menedżerów i administratorów, ale także rekruterów!

Pulpit nawigacyjny Zoho Recruit to wizualna kolekcja wskaźników opartych na danych, zaprojektowana, aby informować Cię o tym, jak działa Twój lejek rekrutacyjny. Obejmuje to dane dotyczące kandydatów, zatrudnionych, rozmów kwalifikacyjnych i ofert pracy.



Ten pulpit nawigacyjny różni się w zależności od Twojego profilu w organizacji. Rekruterzy zobaczą zestawienie metryk, które informują ich o postępach ich pracy, podczas gdy menedżerowie ds. rekrutacji i administratorzy mogą wyświetlić ogólny wynik organizacji z dodanymi podziałami dla poszczególnych użytkowników.



Możesz także śledzić liczbę stanowisk, które użytkownik objął dla aktywnych stanowisk, z którymi jest powiązany. Dodatkowo, jeśli korzystasz z wersji HR Zoho Recruit, możesz wyświetlić podział na podstawie swoich działów.


Komponenty deski rozdzielczej

Poniżej wymieniono komponenty, które są częścią Pulpitu nawigacyjnego Zoho Recruit, w tym szczegółowe informacje o tym, w jaki sposób obliczamy każdą wartość na pulpicie nawigacyjnym zarówno dla administratorów, jak i osób niebędących administratorami.

Aktywne oferty pracy 

W Zoho Recruit oferty pracy, które nadal są częścią procesu rekrutacji (stanowiska, które mają co najmniej jedną otwartą pozycję i nie są zablokowane) są nazywane aktywnymi ofertami pracy.

Kryteria
  1. Nie należy usuwać oferty pracy
  2. Otwór pracy nie powinien być blokowany
  3. Użytkownik powinien być menedżerem konta do otwarcia pracy (dla użytkowników niebędących administratorami)

Wnioskodawcy

Za każdym razem, gdy kojarzysz kandydata z ofertą pracy, generowana jest aplikacja. W ten sposób możesz mieć wiele aplikacji dla jednego kandydata, ponieważ ich ocena i wartość mogą się różnić w zależności od stanowiska, dla którego są oceniani.

Kryteria
  1. Powiązane oferty pracy i kandydat nie powinny być usuwane
  2. Powiązane oferty pracy i kandydat nie powinny być zablokowane
  3. Powiązany kandydat powinien zostać zatwierdzony (dla użytkowników wersji HR)
  4. Powiązany kandydat nie powinien być aktywny w procesie RODO
  5. Użytkownik musi powiązać ofertę pracy z kandydatem (dla użytkowników niebędących administratorami)

Wywiady 

Możesz śledzić swoje wywiady (twarzą w twarz i na żywo/nagrane wywiady wideo) bezpośrednio ze strony głównej. Podkategorie Twoich wywiadów, tj. Ukończone, Anulowane i Wstrzymane, są wyświetlane obok odpowiednich ikon.

Kryteria
  1. Powiązane oferty pracy i kandydat nie powinny być usuwane
  2. Zaplanowany wywiad nie powinien był zostać odwołany
  3. Użytkownik powinien zaplanować rozmowę kwalifikacyjną (dla użytkowników niebędących administratorami)

Zgłoszenia

Każdy kandydat przesłany do klienta za pomocą przycisku Prześlij do klienta liczy się jako zgłoszenie. Trzy podkategorie Twoich zgłoszeń, tj. Zaakceptowane, Odrzucone i Wstrzymane, są wyświetlane obok odpowiednich ikon.

Kryteria
  1. Kandydat powinien dokonać zgłoszenia za pomocą akcji Prześlij do klienta
  2. Zgłoszony kandydat nie powinien był zostać usunięty
  3. Użytkownik powinien przesłać kandydata (dla użytkowników niebędących administratorami)

Oferty (tylko wersja HR) 

Po zatrudnieniu kandydata rekruterzy mogą szybko wysłać do niego list z ofertą, aby zaakceptować pracę. Złożone oferty i postępy możesz śledzić bezpośrednio na karcie Strona główna.

Kryteria
  1. Oferta powinna zostać wygenerowana za pomocą akcji Generuj ofertę
  2. Powiązany kandydat nie powinien zostać usunięty
  3. Użytkownik powinien wygenerować ofertę (dla użytkowników niebędących administratorami)

Zatrudnia

Każdy rekord kandydata, którego status został zmieniony na Zatrudniony, jest liczony jako zatrudnienie. Ten status może być ręczny, zautomatyzowany lub nawet za pomocą interfejsów API.

Kryteria
  1. Status kandydata powinien zostać zmieniony na Zatrudniony
  2. Kandydat powinien być kojarzony z ofertą pracy
  3. Powiązane oferty pracy i kandydat nie powinny być usuwane
  4. Użytkownik powinien zaktualizować status kandydata na Zatrudniony (dla użytkowników niebędących administratorami)

    • Related Articles

    • Pulpity nawigacyjne — przegląd

      Pulpit nawigacyjny to obrazowa reprezentacja Twoich niestandardowych raportów, która w czasie rzeczywistym daje migawkę kluczowych wskaźników Twojej organizacji. Korzystając z pulpitów nawigacyjnych, możesz łatwo zwizualizować wzorce i trendy w ...
    • Dodawanie komponentów do pulpitu nawigacyjnego

      Dodaj komponenty Po utworzeniu dashboardu należy dodać komponenty (przedstawiające dokładne dane w formie obrazkowej), w tym wykresy słupkowe, kołowe, liniowe, lejkowe lub tabelowe. Możesz wybrać wykresy, aby wyświetlić dane w formie obrazkowej, a ...
    • Zia w Zoho Recruit: przegląd

      Znalezienie odpowiednich kandydatów i dopasowanie ich do odpowiedniej roli to podstawowa funkcja rekrutacji. Jednak nie da się tego zrobić bez błędu z samym CV kandydata. CV może nie zawierać żadnych konkretnych informacji o ich umiejętnościach, co ...
    • Analityka — przegląd

      Analityka rekrutacyjna to połączenie danych i analizy predykcyjnej, która dostarcza informacji w czasie rzeczywistym, aby pomóc Ci szybciej zatrudniać. Moduł Analytics pomaga analizować dane o zatrudnieniu, tworzyć wnikliwe raporty i podejmować ...
    • Składniki analityczne — przegląd

      Zoho CRM zapewnia różne rodzaje komponentów analitycznych dla pulpitów użytkowników. Lista komponentów, z których użytkownicy mogą wybierać, to: Wykresy — Wykres to graficzna reprezentacja danych użytkownika. Daje szybki wgląd w zapisy w celu łatwej ...