Dodawanie komponentów do pulpitu nawigacyjnego

Dodawanie komponentów do pulpitu nawigacyjnego

Dodaj komponenty

Po utworzeniu dashboardu należy dodać komponenty (przedstawiające dokładne dane w formie obrazkowej), w tym wykresy słupkowe, kołowe, liniowe, lejkowe lub tabelowe. Możesz wybrać wykresy, aby wyświetlić dane w formie obrazkowej, a także tabelę, aby wyświetlić dane w formacie tabelarycznym.

Notatka:

  • Do pulpitu nawigacyjnego można dodać maksymalnie 6 komponentów.
  • Do pulpitu nawigacyjnego można dodawać tylko raporty podsumowujące.

 Lista standardowych wykresów

Typ wykresuOpis
Wykres słupkowyAby wyświetlić dwa lub więcej rodzajów danych, które mogą służyć do porównywania wartości w różnych kategoriach.
Wykres kołowyAby wyświetlić dane podzielone na trójkątne obszary proporcjonalnie do procentów całości i używane do zilustrowania relacji części do całości.
Wykres liniowyWyświetlanie trendu w okresie ze zmianami wielu wartości na jednym wykresie.
Wykres lejkowyAby pokazać zbieżność danych z poziomu wejścia do poziomu wyjścia. Jest zwykle używany do pokazania potoku rekrutacji w dowolnym momencie.
Wykres tabeliAby pokazać sumę wartości w każdej kategorii danych.

Tworzenie wykresów raportów

  1. Kliknij kartę Pulpity nawigacyjne.
  2. Na stronie głównej Pulpity kliknij Dodaj komponent.
  3. Dodaj stronę komponentu, wykonaj następujące czynności:
    • Wybierz typ komponentu, wykres lub tabela.
    • Wprowadź nazwę komponentu
    • Wybierz źródło danych dla raportu z listy Raport źródłowy.
  4. Kliknij Następny.
  5. Na stronie Dodaj składnik wybierz typ wykresu z listy Wybierz typ wykresu. W obszarze Podaj szczegóły wykresu wyświetlane są szczegóły osi X i osi Y.
  6. Kliknij Zakończ.

Po dodaniu wykresu do dashboardu możesz wykonać następujące operacje:

  1. Usuń wykres
  2. Edytuj wykres
  3. Przeanalizuj wykres
  4. Zmień na widok 2-wymiarowy lub 3-wymiarowy
  5. Pomniejsz wykres

Notatka

  • Możesz usunąć tylko utworzone przez siebie niestandardowe wykresy.

 Rozwiń pulpity nawigacyjne

Ta funkcja umożliwia przeglądanie szczegółowego raportu na temat wybranych danych w dowolnym raporcie pulpitu nawigacyjnego.

Aby drążyć pulpity nawigacyjne

  1. Kliknij kartę Pulpity nawigacyjne.
  2. Na stronie głównej pulpitów nawigacyjnych wybierz pulpit nawigacyjny z listy rozwijanej Przełącz na pulpit nawigacyjny.
  3. W wybranym dashboardzie kliknij dane, dla których potrzebujesz szczegółowego raportu.
  4. Dane wyświetlane są w formie raportu.
  5. Na stronie Raport możesz wyeksportować dane do formatu PDF/XLS/CSV, zapisać raport, dostosować go lub utworzyć wykres na podstawie szczegółów.

 Powiększ wykresy

Ta funkcja umożliwia powiększanie i pomniejszanie wykresu w celu lepszej wizualizacji danych, co jest bardzo przydatne podczas pracy z ogromnymi ilościami danych.

Aby powiększyć wykresy

  1. Kliknij kartę Pulpity nawigacyjne.
  2. Na stronie głównej pulpitów nawigacyjnych wybierz pulpit nawigacyjny z listy rozwijanej Przełącz na pulpit nawigacyjny.
  3. Na stronie głównej Dashboards na wymaganym wykresie kliknij ikonę Zoom. Powiększony wykres jest wyświetlany w osobnym oknie.

    • Related Articles

    • Pulpity nawigacyjne — przegląd

      Pulpit nawigacyjny to obrazowa reprezentacja Twoich niestandardowych raportów, która w czasie rzeczywistym daje migawkę kluczowych wskaźników Twojej organizacji. Korzystając z pulpitów nawigacyjnych, możesz łatwo zwizualizować wzorce i trendy w ...
    • Przegląd pulpitu nawigacyjnego

      W dzisiejszym świecie Twój proces rekrutacyjny zależy od tego, kogo zatrudniasz i jak próbujesz ich zatrudnić. Prowadzi to do tego, że organizacje opracowują unikalne metody rekrutacji, które często są wielowarstwowe, ponieważ obowiązki są podzielone ...
    • Plan — przegląd (Blueprint Recruit)

      Od momentu wejścia kandydata do systemu Zoho Recruit, aż do wysłania listu z ofertą i dalej, Twoja organizacja może mieć kilka etapów i oddziałów w procesie rekrutacji. Rozważmy hipotetyczną firmę, Zylker Pvt Ltd. Oprócz przyjmowania aplikacji online ...
    • Tworzenie pulpitów nawigacyjnych

      Pulpit nawigacyjny to podsumowany widok danych raportu niestandardowego w Zoho Recruit. Stanowi platformę do analizy w czasie rzeczywistym etapów procesu rekrutacyjnego w Twojej firmie. Możesz udostępnić swoje pulpity wszystkim użytkownikom lub tylko ...
    • Dostosowywanie karty Strona główna

      Pulpity nawigacyjne to najlepszy sposób na zrozumienie danych rekrutacyjnych generowanych przez Twoją firmę i przekształcenie ich w przydatne informacje. Widząc, że strumienie informacji, które uważasz za dyskretne, wchodzą w interakcje i wpływają na ...