Analityka rekrutacyjna to połączenie danych i analizy predykcyjnej, która dostarcza informacji w czasie rzeczywistym, aby pomóc Ci szybciej zatrudniać. Moduł Analytics pomaga analizować dane o zatrudnieniu, tworzyć wnikliwe raporty i podejmować lepsze decyzje oparte na danych. Poznaj każdy aspekt procesu rekrutacji, przekształć dane w przydatne informacje i szybciej podejmuj lepsze decyzje rekrutacyjne dzięki narzędziom analitycznym Zoho Recruit.
Dostępność
Wymagane uprawnienia: Dostępne tylko dla użytkowników, którzy mają dostęp do co najmniej jednego modułu podrzędnego (Raporty, Metryki lub Pulpity nawigacyjne).
Wymagana edycja: Dostępna dla wszystkich płatnych planów Zoho Recruit
Moduły podrzędne
Moduł Analytics można podzielić na trzy podmoduły, a mianowicie;
Raporty
Raporty Zoho Recruit to szczegółowa i pouczająca lista rekordów. Każdy raport zapewnia dostęp do ważnych danych potrzebnych do różnych celów. W Zoho Recruit standardowe raporty są dostarczane w różnych modułach, które mogą być używane bez zmian lub dalej dostosowywane zgodnie z wymaganiami biznesowymi.
Zoho Recruit udostępnia ponad 40 różnych standardowych raportów z korzyścią dla użytkowników. Raporty te są rozmieszczone w różnych modułach w Zoho Recruit. Możesz skorzystać ze standardowych raportów lub dostosować je do swoich wymagań biznesowych.
Pulpity
Pulpit nawigacyjny to obrazowa reprezentacja Twoich niestandardowych raportów, która w czasie rzeczywistym daje migawkę kluczowych wskaźników Twojej organizacji. Korzystając z pulpitów nawigacyjnych, możesz łatwo zwizualizować wzorce i trendy w rekrutacji i powiązanych danych.
W Zoho Recruit dashboard składa się z różnych typów dwuwymiarowych i trójwymiarowych wykresów (komponentów). Te wykresy są zbudowane w technologii Adobe Flash, która dynamicznie wyświetla dane. Różne rodzaje wykresów to słupkowy, kołowy, liniowy, tabelowy, pierścieniowy, obszarowy lub lejkowy. Unikalną cechą Zoho Recruit jest wykres lejka, który można wykorzystać do wizualizacji różnych etapów procesu rekrutacji.
Metryka
Recruiting KPI to liczbowe spostrzeżenia służące do śledzenia sukcesu w zatrudnianiu i optymalizacji procesu zatrudniania kandydatów do organizacji. Zoho Recruit zgromadził na Twoim pulpicie cztery najlepsze wskaźniki rekrutacji, w tym sposób ich obliczania.