Przegląd Modułu Analityki w Zoho Recruit

Analityka — przegląd

Analityka rekrutacyjna to połączenie danych i analizy predykcyjnej, która dostarcza informacji w czasie rzeczywistym, aby pomóc Ci szybciej zatrudniać. Moduł Analytics pomaga analizować dane o zatrudnieniu, tworzyć wnikliwe raporty i podejmować lepsze decyzje oparte na danych. Poznaj każdy aspekt procesu rekrutacji, przekształć dane w przydatne informacje i szybciej podejmuj lepsze decyzje rekrutacyjne dzięki narzędziom analitycznym Zoho Recruit.


Dostępność

Wymagane uprawnienia: Dostępne tylko dla użytkowników, którzy mają dostęp do co najmniej jednego modułu podrzędnego (Raporty, Metryki lub Pulpity nawigacyjne).
Wymagana edycja: Dostępna dla wszystkich płatnych planów Zoho Recruit

Moduły podrzędne

Moduł Analytics można podzielić na trzy podmoduły, a mianowicie;

Raporty


Raporty Zoho Recruit to szczegółowa i pouczająca lista rekordów. Każdy raport zapewnia dostęp do ważnych danych potrzebnych do różnych celów. W Zoho Recruit standardowe raporty są dostarczane w różnych modułach, które mogą być używane bez zmian lub dalej dostosowywane zgodnie z wymaganiami biznesowymi.

Zoho Recruit udostępnia ponad 40 różnych standardowych raportów z korzyścią dla użytkowników. Raporty te są rozmieszczone w różnych modułach w Zoho Recruit. Możesz skorzystać ze standardowych raportów lub dostosować je do swoich wymagań biznesowych. 

Pulpity

Pulpit nawigacyjny to obrazowa reprezentacja Twoich niestandardowych raportów, która w czasie rzeczywistym daje migawkę kluczowych wskaźników Twojej organizacji. Korzystając z pulpitów nawigacyjnych, możesz łatwo zwizualizować wzorce i trendy w rekrutacji i powiązanych danych.

W Zoho Recruit dashboard składa się z różnych typów dwuwymiarowych i trójwymiarowych wykresów (komponentów). Te wykresy są zbudowane w technologii Adobe Flash, która dynamicznie wyświetla dane. Różne rodzaje wykresów to słupkowy, kołowy, liniowy, tabelowy, pierścieniowy, obszarowy lub lejkowy. Unikalną cechą Zoho Recruit jest wykres lejka, który można wykorzystać do wizualizacji różnych etapów procesu rekrutacji.

Metryka

Recruiting KPI to liczbowe spostrzeżenia służące do śledzenia sukcesu w zatrudnianiu i optymalizacji procesu zatrudniania kandydatów do organizacji. Zoho Recruit zgromadził na Twoim pulpicie cztery najlepsze wskaźniki rekrutacji, w tym sposób ich obliczania.

    • Related Articles

    • Zia w Zoho Recruit: przegląd

      Znalezienie odpowiednich kandydatów i dopasowanie ich do odpowiedniej roli to podstawowa funkcja rekrutacji. Jednak nie da się tego zrobić bez błędu z samym CV kandydata. CV może nie zawierać żadnych konkretnych informacji o ich umiejętnościach, co ...
    • Przegląd

      Formularze internetowe działają jak pomost między Tobą a odwiedzającymi Twoją witrynę. Formularze internetowe Zoho Recruit czynią je bardziej dostępnymi i zrozumiałymi dla przeciętnego użytkownika dzięki naszemu interaktywnemu systemowi tworzenia ...
    • Wprowadzenie do Zoho Recruit

      Zoho Recruit to system śledzenia kandydatów (ATS) i oprogramowanie rekrutacyjne stworzone w celu efektywnego zarządzania procesami rekrutacyjnymi w agencjach rekrutacyjnych i firmach korporacyjnych. Możesz teraz usprawnić cały proces rekrutacji — ...
    • Edycje Zoho Recruit

      Nie ma dwóch firm, które mają ten sam proces rekrutacyjny lub takie same potrzeby rekrutacyjne. Rozbijając to dalej, często mają albo tylko rekrutację sezonową, rekrutację branżową, rekrutację specyficzną dla firmy lub zarządzanie pracownikami ...
    • Automatyzacja - Przegląd

      Automatyzacja umożliwia organizacjom pozostawanie w stałym kontakcie z potencjalnymi pracownikami przez cały proces rekrutacji. Na przykład rekruter może być zobowiązany do przydzielenia rozmowy kwalifikacyjnej różnym Kandydatom na podstawie ...