Karty zgłoszeń umożliwiają powiązanie zgłoszeń z innymi standardowymi modułami w centrum pomocy. Zakładki te dostarczają kontekstowych informacji o zgłoszeniu, takich jak aktywność zgłoszenia, oczekujące zadania, pliki pomocnicze, rozwiązania i tym podobne. Przyjrzyjmy się bardziej szczegółowo różnym typom zakładek.
Historia
Historia zgłoszenia (lub ścieżka audytu) pokazuje zespołowi wsparcia pełną sekwencję działań związanych z każdym zgłoszeniem. Historia umożliwia przeglądanie wszystkich działań, które zostały podjęte zarówno przez agentów pomocy technicznej, jak i za pośrednictwem automatyzacji systemu, dając kompleksowy obraz procesu wsparcia od początku do końca.
Oto jak pierwsze zdarzenie zgłoszenia jest rejestrowane w jego historii:

Oto jak pierwsze zdarzenie zgłoszenia jest rejestrowane w jego historii:
W historii zgłoszenia rejestrowane są następujące zdarzenia:
Działania agenta, w tym wysłanie odpowiedzi, edycja właściwości zgłoszenia, zmiana właściciela, zastosowanie makra itp.
Działania klienta, w tym odpowiedź na zgłoszenie, otrzymanie powiadomienia e-mail, aktualizacja właściwości zgłoszenia itp.
Zautomatyzowane działania, takie jak wyzwalacz przepływu pracy, zastosowanie reguły przypisania, alerty SLA itp.
Aby wyświetlić historię zgłoszenia:
Otwórz zgłoszenie, aby wyświetlić jego szczegóły.
Otwórz kartę Historia w górnej części strony.
Related Articles
Czym są zakładki biletów?
Zakładki biletów umożliwiają łączenie biletów z innymi standardowymi modułami w twoim helpdesku. Te zakładki dostarczają kontekstowych informacji o bilecie, takich jak aktywność na bilecie, oczekujące zadania, pliki pomocnicze, rozwiązania i tym ...
Czym są profile Standard i Administrator?
Są to profile zdefiniowane przez system, które mają uprawnienia wstępnie ustawione dla każdej kategorii w oparciu o działania, które naszym zdaniem użytkownicy najczęściej wykonują w CRM. Profil administratora ma dostęp do wszystkich uprawnień. Każdy ...
Czym są filtry? Czym są inteligentne filtry?
Filtry/Reguły pozwalają zdefiniować pewne warunki dla przychodzących wiadomości e-mail i automatycznie przenosić je do folderów lub dodawać etykiety do wiadomości e-mail, gdy spełniają warunki. Inteligentne filtry Zoho Mail automatycznie identyfikują ...
Czym są ściągawki do zadań?
Zoho Tasks udostępnia ściągawkę, za pomocą której możesz wysłać do siebie wiadomość e-mail w określonym formacie, aby dodać zadanie. Aby przypisać sobie proste zadanie, wyślij e-mail na adres „<nazwa_użytkownika>+zadanie@nazwa_domeny.com”. Temat ...
Czym są profile w Zoho ?
Profil to zbiór uprawnień do działań, których użytkownik będzie potrzebował do wykonywania swojej pracy. Na przykład kierownik działu może wymagać uprawnień do importowania danych, dostosowywania modułów i dodawania użytkowników do CRM. Możesz ...