Czym są filtry? Czym są inteligentne filtry?
Filtry/Reguły pozwalają zdefiniować pewne warunki dla przychodzących wiadomości e-mail i automatycznie przenosić je do folderów lub dodawać etykiety do wiadomości e-mail, gdy spełniają warunki.
Inteligentne filtry Zoho Mail automatycznie identyfikują automatyczne powiadomienia, grupowe wiadomości e-mail, biuletyny i klasyfikują je do odpowiednich folderów. Po włączeniu inteligentnych filtrów usuwają one bałagan automatycznych wiadomości e-mail, które docierają do Twojej skrzynki odbiorczej, na podstawie szczegółów zawartych w nagłówkach.
Related Articles
Filtrowanie spamu w Zoho Mail
Zoho mail oprócz możliwości utworzenia czarnej listy oraz białej listy posiada filtry SPF,DKM,DNSBL. Aby zmienić ustawienia antyspamowe należy wejść w Control Panel -> Mail Administration->antyspam. W poszczególnych zakładkach można zmieniać ...
Jaki jest format używany do eksportu/importu filtrów?
Filtry są eksportowane lub importowane w formacie „.dat”. Ten plik zawiera wszystkie reguły filtrowania i dane związane z filtrem. Ucz się więcej.
Czym są ściągawki do zadań?
Zoho Tasks udostępnia ściągawkę, za pomocą której możesz wysłać do siebie wiadomość e-mail w określonym formacie, aby dodać zadanie. Aby przypisać sobie proste zadanie, wyślij e-mail na adres „<nazwa_użytkownika>+zadanie@nazwa_domeny.com”. Temat ...
Dlaczego dane mojego kalendarza nie są migrowane do Zoho Mail?
Podczas migracji szczegółów kalendarza z G Suite lub Office 365 upewnij się, że te dwa wymagania wstępne są spełnione. Aby zapewnić pełną migrację, wszyscy użytkownicy obecni na odpowiednim koncie źródłowym muszą zostać utworzeni w Zoho Mail przed ...
Niektóre wiadomości e-mail są wyświetlane jako nieprzeczytane, ale wszystkie wiadomości e-mail są przeczytane w folderze.
Jeśli wiadomości e-mail w tym samym wątku, ale w innym folderze, są nadal nieprzeczytane, wątek będzie oznaczony jako nieprzeczytany również w innych folderach, gdy wybrana jest opcja „Rozmowa w różnych folderach”.