Anty spam
Jak mogę uniknąć sfałszowania mojego adresu e-mail?
Niezależnie od tego, czy otrzymasz e-mail marketingowy, transakcyjny czy bezpośredni, wszystkie e-maile mogą zostać sfałszowane. Chociaż podszywanie się nie jest pod kontrolą dostawcy usług poczty e-mail, możesz zapobiec podszywaniu się pod swój ...
Jak można sfałszować wiadomość e-mail?
Każda wysłana wiadomość e-mail będzie zawierała dwa adresy „od”. Podgląd od — jest to adres nadawcy, który widzisz po otrzymaniu wiadomości e-mail. Return-path — jest to adres nadawcy znajdujący się w nagłówku wiadomości e-mail. Jest używany przez ...
Jak zmniejszyć ilość otrzymywanego spamu?
Filtry antyspamowe Zoho Mail sprawdzają wszystkie wiadomości e-mail w oparciu o różne kryteria, takie jak reputacja IP, SPF, DKIM, polityka użytkownika itp. i odpowiednio je przetwarzają. Na podstawie wyników serwer Zoho Mail zdecyduje, czy wiadomość ...
Do mojej skrzynki odbiorczej przychodzą spamowe wiadomości e-mail. Jak mogę ich powstrzymać?
Wszystkie przychodzące wiadomości e-mail są przetwarzane pod kątem spamu na podstawie adresu IP, domeny oraz osobistych czarnych i białych list. Jeśli nadal widzisz wiadomości e-mail ze spamem w swojej skrzynce odbiorczej, użyj ikony spamu, aby ...
Czy moje załączniki są automatycznie skanowane w poszukiwaniu wirusów?
Wszystkie przychodzące i wychodzące wiadomości e-mail są skanowane w poszukiwaniu wirusów. Jeśli jakikolwiek przychodzący e-mail zostanie wykryty przez wirusa, wiadomość e-mail zostanie odesłana do nadawcy. W przypadku wychodzących wiadomości e-mail ...