Jak zmniejszyć ilość otrzymywanego spamu?
Filtry antyspamowe Zoho Mail sprawdzają wszystkie wiadomości e-mail w oparciu o różne kryteria, takie jak reputacja IP, SPF, DKIM, polityka użytkownika itp. i odpowiednio je przetwarzają. Na podstawie wyników serwer Zoho Mail zdecyduje, czy wiadomość e-mail powinna zostać dostarczona do folderu Skrzynka odbiorcza czy Spam. Aby zmniejszyć liczbę otrzymywanego spamu,
- Postępuj zgodnie ze sprawdzonymi metodami dotyczącymi poczty e-mail.
- Oznacz niechciane wiadomości e-mail jako spam.
- Skorzystaj z funkcji kontroli spamu dostępnych w Zoho Mail.
- Jeśli zauważysz takie wiadomości e-mail nawet po zastosowaniu najlepszych praktyk, skontaktuj się z pomocą techniczną za pomocą nagłówka takich wiadomości spamowych.
Related Articles
Do mojej skrzynki odbiorczej przychodzą spamowe wiadomości e-mail. Jak mogę ich powstrzymać?
Wszystkie przychodzące wiadomości e-mail są przetwarzane pod kątem spamu na podstawie adresu IP, domeny oraz osobistych czarnych i białych list. Jeśli nadal widzisz wiadomości e-mail ze spamem w swojej skrzynce odbiorczej, użyj ikony spamu, aby ...
Filtrowanie spamu w Zoho Mail
Zoho mail oprócz możliwości utworzenia czarnej listy oraz białej listy posiada filtry SPF,DKM,DNSBL. Aby zmienić ustawienia antyspamowe należy wejść w Control Panel -> Mail Administration->antyspam. W poszczególnych zakładkach można zmieniać ...
Jak można sfałszować wiadomość e-mail?
Każda wysłana wiadomość e-mail będzie zawierała dwa adresy „od”. Podgląd od — jest to adres nadawcy, który widzisz po otrzymaniu wiadomości e-mail. Return-path — jest to adres nadawcy znajdujący się w nagłówku wiadomości e-mail. Jest używany przez ...
Konfiguracja kanału e-mail
E-maile są najczęściej używanym i niezbędnym sposobem komunikacji dla Twoich klientów, aby przesyłać bilety do Twojego Zoho Desk. Wiadomości e-mail otrzymywane od klientów są konwertowane na bilety i przypisywane są im unikalny identyfikator biletu. ...
Jak mogę uniknąć sfałszowania mojego adresu e-mail?
Niezależnie od tego, czy otrzymasz e-mail marketingowy, transakcyjny czy bezpośredni, wszystkie e-maile mogą zostać sfałszowane. Chociaż podszywanie się nie jest pod kontrolą dostawcy usług poczty e-mail, możesz zapobiec podszywaniu się pod swój ...