Jak mogę uniknąć sfałszowania mojego adresu e-mail?
Niezależnie od tego, czy otrzymasz e-mail marketingowy, transakcyjny czy bezpośredni, wszystkie e-maile mogą zostać sfałszowane. Chociaż podszywanie się nie jest pod kontrolą dostawcy usług poczty e-mail, możesz zapobiec podszywaniu się pod swój adres e-mail przez:
- Skonfiguruj SPF i DKIM dla swojej domeny lub poproś administratora.
- Konfigurowanie DMARC w DNS domeny lub poproś administratora o skonfigurowanie DMARC w celu uzyskania dodatkowych zabezpieczeń.
Related Articles
Konfiguracja kanału e-mail
E-maile są najczęściej używanym i niezbędnym sposobem komunikacji dla Twoich klientów, aby przesyłać bilety do Twojego Zoho Desk. Wiadomości e-mail otrzymywane od klientów są konwertowane na bilety i przypisywane są im unikalny identyfikator biletu. ...
Zarządzanie pocztą e-mail
Jako rekruter e-maile są niezbędne do nawiązania kontaktu z kandydatami i kontaktami. Zoho Recruit pomaga pisać bardziej zaawansowane i spersonalizowane wiadomości e-mail oraz automatyzować je zgodnie z Twoimi wymaganiami. Wysyłaj i zarządzaj ...
Czy mogę skonfigurować więcej niż jeden adres e-mail dla jednego użytkownika?
Możesz skonfigurować więcej niż jeden adres e-mail dla użytkownika, dodając aliasy e-mail. Aby dodać aliasy e-mail, zaloguj się do mailadmin.zoho.com, przejdź do Kont pocztowych, wybierz odpowiedniego użytkownika i kliknij Dodaj nowy alias. Każdy ...
Wysyłanie masowych wiadomości e-mail
Jedną z najważniejszych czynności w biznesie jest komunikacja z klientami, a najlepszym sposobem na to jest e-mail. Zoho CRM daje możliwość wykorzystania masowej poczty e-mail w celu dotarcia do dużej liczby klientów. Możesz także tworzyć ...
Jak zmienić adres e-mail od w zaproszeniu do centrum pomocy?
Gdy dodasz użytkownika końcowego lub klient zarejestruje się w Twoim centrum pomocy, klienci otrzymają powitalną wiadomość e-mail z instrukcjami dotyczącymi logowania. Ta powitalna wiadomość e-mail korzysta ze standardowego szablonu zaproszenia, ...