Czy moje załączniki są automatycznie skanowane w poszukiwaniu wirusów?
Wszystkie przychodzące i wychodzące wiadomości e-mail są skanowane w poszukiwaniu wirusów. Jeśli jakikolwiek przychodzący e-mail zostanie wykryty przez wirusa, wiadomość e-mail zostanie odesłana do nadawcy. W przypadku wychodzących wiadomości e-mail załączniki będą skanowane podczas procesu przesyłania, a plik nie zostanie dołączony, jeśli okaże się, że jest zainfekowany.
Related Articles
Czy istnieje możliwość dodania załącznika w notatce?
W Zoho Mail możesz dodawać załączniki do notatek, aby ułatwić dodawanie plików z kilkoma notatkami do wykorzystania w przyszłości.
Jak automatycznie zamykać bilety?
Korzystając z zasad Supervisora, możesz automatycznie zamknąć bilety Zoho Desk po określonym czasie lub po zmianie ich statusu. Oznacza to, że Twoi agenci nie będą musieli kiwnąć palcem, aby usunąć stare bilety z kolejki. Jest to szczególnie ...
Czy mogę podzielić moje zakładki na różne kategorie?
W ramach każdej grupy i osobistych zakładek można utworzyć kilka kolekcji. Kliknij prawym przyciskiem myszy odpowiednią grupę lub opcję Moje zakładki i kliknij Utwórz kolekcję. Możesz teraz dodawać swoje zakładki do dowolnej utworzonej kolekcji. ...
Najnowsze aktualizacje w planach
Ulepszenia schematu — przegląd Plan w Zoho CRM został zaprojektowany, aby pomóc Ci wykonać proces biznesowy w dobrze zdefiniowany, systematyczny sposób. Dzięki planowi możesz: Zdefiniuj każdy etap procesu i powiąż z każdym etapem odpowiednich ludzi ...
Specyfikacje w Zoho CRM
Edycje Zoho CRM Zoho CRM to aplikacja oparta na chmurze, która oferuje pięć różnych edycji, z których każda zawiera różne funkcje skupiające się na konkretnych potrzebach biznesowych. Free Standard Professional Enterprise Ultimate Każda edycja ma ...