Czy moje załączniki są automatycznie skanowane w poszukiwaniu wirusów?

Czy moje załączniki są automatycznie skanowane w poszukiwaniu wirusów?

Wszystkie przychodzące i wychodzące wiadomości e-mail są skanowane w poszukiwaniu wirusów. Jeśli jakikolwiek przychodzący e-mail zostanie wykryty przez wirusa, wiadomość e-mail zostanie odesłana do nadawcy. W przypadku wychodzących wiadomości e-mail załączniki będą skanowane podczas procesu przesyłania, a plik nie zostanie dołączony, jeśli okaże się, że jest zainfekowany.
    • Related Articles

    • Czy istnieje możliwość dodania załącznika w notatce?

      W Zoho Mail możesz dodawać załączniki do notatek, aby ułatwić dodawanie plików z kilkoma notatkami do wykorzystania w przyszłości.
    • Czy mogę automatycznie utworzyć zadanie w Zoho CRM, gdy klient zarezerwuje spotkanie za pomocą rezerwacji kalendarza

      Nie, nie można automatycznie utworzyć zadania, gdy klient zarezerwuje spotkanie za pomocą rezerwacji kalendarza. Możesz jednak automatycznie utworzyć spotkanie lub połączenie w Zoho CRM, gdy spotkanie zostanie zarezerwowane.
    • Jak automatycznie zamykać bilety?

      Korzystając z zasad Supervisora, możesz automatycznie zamknąć bilety Zoho Desk po określonym czasie lub po zmianie ich statusu. Oznacza to, że Twoi agenci nie będą musieli kiwnąć palcem, aby usunąć stare bilety z kolejki. Jest to szczególnie ...
    • Co to są Snipety w Zoho Desk ?

      Snipety w Zoho Desk to krótkie fragmenty kodu lub tekstowe szablony, które można wykorzystać do szybkiego dodawania odpowiedzi na często zadawane pytania lub standardowe komunikaty w procesie obsługi klienta. Są one bardzo przydatne w celu ...
    • Załączniki Zoho desk

      Załączniki Załączniki do plików mogą obejmować materiały pomocnicze dla klientów, oferty/faktury wsparcia, umowy SLA, a także inną dokumentację wsparcia. Załączniki mogą być powiązane ze zgłoszeniami i przeglądane przez klientów w Centrum pomocy. Aby ...