Dla programistów
Praca z dodatkami ASAP dla platform mobilnych
Pakiety ASAP SDK dla platform mobilnych — iOS i Android — zapewniają szybki dostęp do pomocy użytkownikom końcowym Twoich aplikacji mobilnych. Korzystając z tych pakietów SDK, możesz tworzyć i dostosowywać dodatki znajdujące się w Twojej aplikacji i ...
JWT do uwierzytelniania użytkowników w dodatkach ASAP
Wstęp W zależności od tego, czy zdecydują się zalogować do dodatku ASAP, czy nie, użytkownicy końcowi mogą zostać sklasyfikowani jako użytkownicy gości i użytkownicy uwierzytelnieni. Ci, którzy zdecydują się nie logować, nazywani są użytkownikami ...
Osadzanie dodatku ASAP w witrynach z polityką bezpieczeństwa treści
Ataki oparte na wstrzykiwaniu to jedne z najpoważniejszych i najbardziej szkodliwych zagrożeń bezpieczeństwa, z jakimi borykają się witryny/aplikacje internetowe. Posiadanie polityki bezpieczeństwa treści (CSP) to skuteczny sposób ochrony przed ...
Klucz komunikacji serwisowej Zoho
Komunikacja pomiędzy usługami Zoho jest niezbędna do prawidłowego zarządzania informacjami. Klucz komunikacji z usługą Zoho (ZSC) umożliwia pobieranie danych przechowywanych w Zoho Desk z innych usług Zoho. Na przykład będziesz potrzebować klucza ZSC ...
Przegląd interfejsów API Rest
Zapewniamy kompleksowy zestaw interfejsów API REST do zarządzania kontem pomocy technicznej i powiązanymi danymi. Możesz zintegrować moduły pomocy technicznej z innymi aplikacjami innych firm, takimi jak fakturowanie, CRM, narzędzie do śledzenia ...