Praca z dodatkami ASAP dla platform mobilnych
Pakiety ASAP SDK dla platform mobilnych — iOS i Android — zapewniają szybki dostęp do pomocy użytkownikom końcowym Twoich aplikacji mobilnych. Korzystając z tych pakietów SDK, możesz tworzyć i dostosowywać dodatki znajdujące się w Twojej aplikacji i zapewniać użytkownikom końcowym łatwy dostęp do:
- Zespół obsługi klienta (w celu podniesienia zgłoszeń lub rozmowy z agentami pomocy technicznej)
- Baza wiedzy (aby uzyskać dostęp do artykułów pomocy)
- Społeczność użytkowników (do interakcji z innymi użytkownikami aplikacji)
To, co ten dodatek ostatecznie oznacza dla użytkowników końcowych, to to, że nie muszą opuszczać aplikacji i odwiedzać Twojej witryny ani wysyłać wiadomości e-mail, aby skontaktować się z Tobą w celu uzyskania pomocy. Mogą łatwo szukać pomocy bezpośrednio w Twojej aplikacji, oszczędzając w ten sposób czas i ciesząc się doskonałą obsługą klienta.
Aby uzyskać informacje na temat dołączania dodatku ASAP do aplikacji na iOS i Androida, skorzystaj z poniższych łączy.
Related Articles
JWT do uwierzytelniania użytkowników w dodatkach ASAP
Wstęp W zależności od tego, czy zdecydują się zalogować do dodatku ASAP, czy nie, użytkownicy końcowi mogą zostać sklasyfikowani jako użytkownicy gości i użytkownicy uwierzytelnieni. Ci, którzy zdecydują się nie logować, nazywani są użytkownikami ...
Osadzanie dodatku ASAP w witrynach z polityką bezpieczeństwa treści
Ataki oparte na wstrzykiwaniu to jedne z najpoważniejszych i najbardziej szkodliwych zagrożeń bezpieczeństwa, z jakimi borykają się witryny/aplikacje internetowe. Posiadanie polityki bezpieczeństwa treści (CSP) to skuteczny sposób ochrony przed ...
Czym jest Desk Zoho?
Oprogramowanie do zarządzania biurem pomocy dla Twojej firmy Zoho Desk to internetowe oprogramowanie pomocy technicznej, które daje możliwość efektywnego zarządzania działaniami obsługi klienta. Zoho Desk umożliwia łatwe przypisywanie, śledzenie i ...
Aktualizacja subskrypcji Zoho Desk
Plany Zoho Desk zostały zaprojektowane tak, aby pomóc Ci skalować proces obsługi klienta wraz z rozwojem. Nasz bezpłatny plan jest idealny dla klientów, którzy właśnie przeszli ze wsparcia przez e-mail, podczas gdy nasze płatne plany są przeznaczone ...
Przekazywanie e-maili wsparcia do Zoho Desk
Twórz zgłoszenia pomocy technicznej w Zoho Desk, przekazując wiadomości e-mail otrzymane na Twój zewnętrzny adres e-mail. Musisz skonfigurować regułę przekierowania (w swoim kliencie poczty e-mail), aby przekierować wiadomości e-mail otrzymane w ...