Przegląd interfejsów API Rest
Zapewniamy kompleksowy zestaw interfejsów API REST do zarządzania kontem pomocy technicznej i powiązanymi danymi. Możesz zintegrować moduły pomocy technicznej z innymi aplikacjami innych firm, takimi jak fakturowanie, CRM, narzędzie do śledzenia błędów, portale z bazą wiedzy i nie tylko. Na przykład interfejsy API umożliwiają wyodrębnianie danych pomocy technicznej w formacie JSON i budowanie aplikacji internetowych w PHP, JSP, ASP, .Net, C, C++ lub dowolnym innym języku programowania.
Kliknij TUTAJ, aby przejść do naszej szczegółowej dokumentacji API.
Related Articles
Aktualizacja subskrypcji Zoho Desk
Plany Zoho Desk zostały zaprojektowane tak, aby pomóc Ci skalować proces obsługi klienta wraz z rozwojem. Nasz bezpłatny plan jest idealny dla klientów, którzy właśnie przeszli ze wsparcia przez e-mail, podczas gdy nasze płatne plany są przeznaczone ...
Czym jest Desk Zoho?
Oprogramowanie do zarządzania biurem pomocy dla Twojej firmy Zoho Desk to internetowe oprogramowanie pomocy technicznej, które daje możliwość efektywnego zarządzania działaniami obsługi klienta. Zoho Desk umożliwia łatwe przypisywanie, śledzenie i ...
Plan - przegląd
Niejednokrotnie organizacje z dobrymi produktami lub usługami mają do czynienia z niskimi ocenami zadowolenia klientów lub, co gorsza, stratami finansowymi w wyniku źle zdefiniowanych procesów. Upływ komunikacji, nieodpowiednie szkolenie, brak ...
Generuj kod kreskowy za pomocą zewnętrznego interfejsu API
Wymóg Wygeneruj kod kreskowy na podstawie podanego numeru IMEI (International Mobile Equipment Identity) za pomocą interfejsu API innej firmy. Przypadek użycia Sklep mobilny wykorzystuje aplikację do zarządzania zamówieniami do zarządzania swoimi ...
Przekazywanie e-maili wsparcia do Zoho Desk
Twórz zgłoszenia pomocy technicznej w Zoho Desk, przekazując wiadomości e-mail otrzymane na Twój zewnętrzny adres e-mail. Musisz skonfigurować regułę przekierowania (w swoim kliencie poczty e-mail), aby przekierować wiadomości e-mail otrzymane w ...