Klucz komunikacji serwisowej Zoho

Klucz komunikacji serwisowej Zoho

Komunikacja pomiędzy usługami Zoho jest niezbędna do prawidłowego zarządzania informacjami. Klucz komunikacji z usługą Zoho (ZSC) umożliwia pobieranie danych przechowywanych w Zoho Desk z innych usług Zoho. Na przykład będziesz potrzebować klucza ZSC do integracji konta pomocy technicznej z Zoho CRM. 

Notatka:
  • Tylko użytkownicy z profilem Administratora mogą wygenerować klucz ZSC z Zoho Desk.
  • Aby uzyskać dostęp do danych z Zoho Desk, musisz wprowadzić zarówno identyfikator e-mail administratora Zoho Desk, jak i klucz ZSC wygenerowany w innych usługach Zoho.
  • Regeneracja klucza ZSC usunie stary klucz.

Uzyskiwanie dostępu do klucza ZSC
  1. Zaloguj się do Zoho Desk z uprawnieniami administratora.
  2. Kliknij ikonę Konfiguracja  ) w górnym menu.
  3. Kliknij API w menu Przestrzeń programisty.
    Możesz znaleźć swój unikalny klucz ZSC na dole strony.
Możesz kliknąć Regeneruj klucz, aby wygenerować nowy klucz.

    • Related Articles

    • Czym jest Desk Zoho?

      Oprogramowanie do zarządzania biurem pomocy dla Twojej firmy Zoho Desk to internetowe oprogramowanie pomocy technicznej, które daje możliwość efektywnego zarządzania działaniami obsługi klienta. Zoho Desk umożliwia łatwe przypisywanie, śledzenie i ...
    • Aktualizacja subskrypcji Zoho Desk

      Plany Zoho Desk zostały zaprojektowane tak, aby pomóc Ci skalować proces obsługi klienta wraz z rozwojem. Nasz bezpłatny plan jest idealny dla klientów, którzy właśnie przeszli ze wsparcia przez e-mail, podczas gdy nasze płatne plany są przeznaczone ...
    • Czy darmowy plan startowy w Zoho Desk jest dla nas idealny?

      Niezależnie od tego, czy prowadzisz zespół składający się z siedmiu czy siedmiuset agentów, Zoho Desk zapewni Ci ochronę. Zapewnia zadowolenie klientów na każdą skalę. Wierzymy, że małe firmy muszą również być w stanie zapewnić obsługę klienta na ...
    • Przekazywanie e-maili wsparcia do Zoho Desk

      Twórz zgłoszenia pomocy technicznej w Zoho Desk, przekazując wiadomości e-mail otrzymane na Twój zewnętrzny adres e-mail. Musisz skonfigurować regułę przekierowania (w swoim kliencie poczty e-mail), aby przekierować wiadomości e-mail otrzymane w ...
    • Jak ręcznie stworzyć zgłoszenie w Zoho Desk?

      Obecnie większość firm obsługuje swoich klientów przez telefon. Tak więc, gdy agent usłyszy, czego chce klient przez telefon, powinien w końcu zarejestrować zgłoszenie, aby potwierdzić problem.        Zoho Desk zapewnia intuicyjny interfejs Dodaj ...