Dostosuj konto CRM
Praca z polami niestandardowymi
W Zoho CRM możesz dodawać nowe pola zgodnie ze swoimi wymaganiami. Te pola będą dostępne dla wszystkich użytkowników dodanych do konta CRM Twojej organizacji. Dostosuj pola zdefiniowane w Zoho: Możesz edytować, usuwać i ukrywać niektóre pola ...
Standardowe pola scalania
Poniżej znajdują się standardowe pola scalania, których można używać w szablonach w celu pobrania odpowiednich danych. Tagi szablonów zapasów Tworząc szablon, możesz korzystać z różnych tagów z modułów Użytkownicy, Organizacja, Konta, Kontakty, ...
Zrozumienie Kreatora szablonów wiadomości e-mail
Komponenty Kreatora Szablonów Konstruktor szablonów składa się z różnych komponentów, które można przeciągać i upuszczać na szablon. To z kolei upraszcza proces tworzenia szablonu. Trzy podstawowe operacje, które są wspólne dla wszystkich ...
Kopiowanie dostosowywania
Większe organizacje z wieloma oddziałami lub usługami mogą wymagać wielu kont CRM do działania w całej organizacji. Jednak podstawowe wymagania pozostają takie same dla każdego CRM. Dzięki temu firmy nie chcą tracić czasu na indywidualne ...
Tworzenie podformularza
Mówiąc prościej, podformularz to formularz pomocniczy lub tabela, które umożliwiają dodanie wielu pozycji do formularza podstawowego. Twoje dane CRM są często współzależne. Może zaistnieć konieczność powiązania wielu pozycji z jednym rekordem. Z ...