Standardowe pola scalania

Standardowe pola scalania

Poniżej znajdują się standardowe pola scalania, których można używać w szablonach w celu pobrania odpowiednich danych.

Tagi szablonów zapasów

Tworząc szablon, możesz korzystać z różnych tagów z modułów Użytkownicy, Organizacja, Konta, Kontakty, Potencjały, Dostawcy, Oferty, Zamówienia sprzedaży, Faktury i Zamówienia zakupu. 

Lista pól użytkownika:

Nazwa polaTagOpisTyp danych
Imię${User.Imię}Podaj imię użytkownika.Pole tekstowe
Nazwisko${Users.Nazwisko}Podaj nazwisko użytkownika. To pole jest obowiązkowe.Pole tekstowe
E-mail${User.E-mail}Podaj oficjalny identyfikator e-mail użytkownika. Jest to pole obowiązkowe.URL
Telefon${User.Telefon}Podaj oficjalny numer telefonu użytkownika.Lista wyboru
Mobile${Mobile}Podaj numer telefonu komórkowego użytkownika.Pole tekstowe, wartość całkowita
Faks${User.Faks}Określ numer FAKSU użytkownika.Pole tekstowe
Ulica${User.Ulica}Podaj podstawowy adres użytkownika Zoho CRM.Pole tekstowe
Miasto${User.Miasto}Podaj nazwę miasta, w którym mieszka użytkownik.Pole tekstowe
Stan${User.Stan}Podaj nazwę stanu, w którym mieszka użytkownik.Pole tekstowe
kod pocztowy${User.kod pocztowy}Podaj kod pocztowy adresu użytkownika.Pole tekstowe, wartość całkowita
Kraj${User.Kraj}Podaj nazwę kraju użytkownika.Pole tekstowe
Podpis${Podpis}W razie potrzeby określ podpis nadawcy.Pole tekstowe
Rola użytkownika${User.Rola użytkownika}W razie potrzeby określ rolę użytkownika.Pole tekstowe
Pola scalające dotyczące użytkowników na Twoim koncie CRM mogą być zawarte w szablonie również dla następujących atrybutów zdefiniowanych przez system:
  1. Stworzone przez
  2. Modyfikowane przez
  3. Właściciel rekordu
Na przykład pole scalania ${Lookup:Created By.Name} wyświetla imię użytkownika CRM, który utworzył rekord.

Lista tagów związanych z organizacją:

Nazwa polaTagOpisTyp danych
Nazwa${Organization.Nazwa Organizacji}Podaj nazwę swojej firmy.Pole tekstowe
Telefon${Organization.Telefon}Podaj oficjalny numer telefonu swojej firmy.Pole tekstowe
Mobile${Organization.Mobile}Podaj numer telefonu komórkowego swojej firmy.Pole tekstowe
Faks${Organization.Faks}Podaj numer FAKSU swojej firmy.Pole tekstowe
Adres URL witryny${Organization.Adres URL witryny}Podaj adres URL witryny firmy.URL
Ulica${Organization.Ulica}Podaj główny adres swojej firmy.Pole tekstowe
Miasto${Organization.Miasto}Określ miasto, w którym znajduje się Twoja firma.Pole tekstowe
Stan${Organization.Stan}Określ stan, w którym znajduje się Twoja firma.Pole tekstowe
kod pocztowy${Organization.kod pocztowy}Podaj kod pocztowy adresu swojej firmy.Pole tekstowe
Kraj${Organization.Kraj}Podaj nazwę kraju, w którym znajduje się siedziba Twojej firmy.Pole tekstowe
Logo firmy${Logo firmy}Prześlij logo swojej firmy, które może być używane jako nagłówek w ofertach, zamówieniach i fakturach, podobnie jak papier firmowy. Maksymalny dozwolony rozmiar 188 x 80 pikseli.Przeglądaj obraz
Opis${Organization.Opis Organizacji}Podaj informacje o swojej firmie.Obszar tekstowy
    • Related Articles

    • Scalanie zduplikowanych rekordów

      Kiedy pracujesz ze znaczną ilością danych, utrzymywanie bazy danych wolnej od duplikatów staje się dość trudne. Wraz ze wzrostem możliwości tworzenia rekordów w CRM wzrastają również szanse na zduplikowanie wpisów. Na przykład ten sam lead może ...
    • Deduplikuj rekordy (automatyczne scalanie duplikatów)

      Jeśli nie masz pewności, które rekordy zostały zduplikowane, możesz pozwolić CRM na sprawdzenie modułów za pomocą narzędzia Deduplikuj. CRM automatycznie znajdzie i połączy dokładne dopasowania. W przypadku konfliktów w wartościach pól należy ręcznie ...
    • Praca z polami niestandardowymi

      W Zoho CRM możesz dodawać nowe pola zgodnie ze swoimi wymaganiami. Te pola będą dostępne dla wszystkich użytkowników dodanych do konta CRM Twojej organizacji. Dostosuj pola zdefiniowane w Zoho: Możesz edytować, usuwać i ukrywać niektóre pola ...
    • Zarządzanie ustawieniami konta CRM

      Po zarejestrowaniu się w Zoho CRM i posiadaniu własnego konta, możesz spersonalizować swoje konto CRM. Domyślnie obowiązkowe informacje podane przez Ciebie w momencie rejestracji są automatycznie aktualizowane. Po zalogowaniu możesz zmienić te dane ...
    • Importowanie danych do Zoho CRM

      Dane można gromadzić z różnych źródeł, takich jak zakup bazy danych rekordów, zbieranie danych z targów i kampanii itd. Importowanie rekordów z takich zewnętrznych źródeł do Zoho CRM jest jedną z najważniejszych czynności związanych z tworzeniem ...