Większe organizacje z wieloma oddziałami lub usługami mogą wymagać wielu kont CRM do działania w całej organizacji. Jednak podstawowe wymagania pozostają takie same dla każdego CRM. Dzięki temu firmy nie chcą tracić czasu na indywidualne dostosowywanie każdego konta CRM. Zoho CRM zawiera rozwiązanie tego problemu w postaci Copy Customization. Ta funkcja umożliwia użytkownikom powielanie niestandardowych ustawień jednego konta CRM na inne konto.
Dostępność
Wymagane pozwolenie
Użytkownicy z profilem Administratora mogą uzyskać dostęp do tej funkcji.
Notatka
Dostosowanie kopiowania wymaga posiadania obu kont użytkowników z tą samą edycją. Na przykład nie można kopiować dostosowań z wersji Professional Edition do wersji Enterprise Edition. Zarówno konto A, jak i B powinny mieć tę samą wersję płatną. Konto B może być również Wersją Próbną Edycji Płatnej.
Konta źródłowe i docelowe CRM muszą znajdować się w tym samym kontrolerze domeny.
Konto źródłowe nie powinno mieć logo firmy w szablonie podczas kopiowania dostosowania.
Potrzebujesz identyfikatora użytkownika (adres e-mail) konta CRM, na które należy skopiować dostosowanie.
Konto docelowe musi być nowe. Dostosowywanie kopiowania nie działa w przypadku starszych kont CRM.
Podczas wdrażania funkcji kopiowania personalizacji w celu sklonowania własnych ustawień z konta źródłowego na konto docelowe, należy pamiętać, że przed potwierdzeniem procesu kopiowania personalizacji należy być zalogowanym na koncie docelowym (otrzymanym e-mailem w zarejestrowanym koncie docelowym). ID e-mail).
Jeśli nie jesteś zalogowany na wspomniane konto, otrzymasz powiadomienie o błędzie z informacją, że „Strona jest niedostępna”.
Korzyści biznesowe
Pomaga skoncentrować się na konkretnych kwestiach biznesowych w branży.
Oszczędza czas przy wdrażaniu w pełni funkcjonalnego systemu CRM dla kilku użytkowników.
Grupa docelowa
Umbrella brands
Przedsiębiorcy
Dostosowywanie kopii procesu
Funkcja kopiowania dostosowywania pomaga organizacjom uzyskać te same niestandardowe ustawienia na wszystkich kontach CRM przy mniejszym wysiłku i czasie. Użytkownik Zoho CRM będzie musiał określić identyfikator użytkownika (adres e-mail) konta CRM, na które należy skopiować dostosowanie. Dzięki tej funkcji możesz kopiować różne dostosowania, w tym pola, sekcje, układy stron, karty, raporty niestandardowe, szablony wiadomości e-mail i zasobów reklamowych oraz logo.
Aby przetworzyć dostosowywanie kopii
Przejdź do Konfiguracja > Dostosowywanie > Kopiuj dostosowywanie.
Na stronie Kopiuj dostosowanie określ adres e-mail użytkownika (adres e-mail) konta CRM, na które należy skopiować dostosowanie.
Kliknij Kopiuj. Wiadomość e-mail zostanie wysłana do superadministratora konta docelowego. Harmonogram kopiowania dostosowywania uruchamia się dopiero po potwierdzeniu procesu przez klienta (Superadministratora).
Notatka
Możesz użyć funkcji Copy Customization, aby skopiować konfiguracje na poziomie systemu do kont docelowych.
Konto, na które kopiujesz dostosowania, nie powinno mieć żadnych własnych dostosowań.
Jest to proces jednorazowy i nie można przetworzyć „Kopiuj dostosowywania” po raz drugi dla tego samego klienta.
Dostosowanie kopiowania wymaga, aby oba konta użytkowników miały tę samą wersję.
W poniższej tabeli wymieniono dostosowania, które zostaną skopiowane na konto docelowe i te, które nie zostaną skopiowane.
Dostosowania, które zostaną skopiowane
Dostosowania, które nie zostaną skopiowane
Karty
Grupy kart
Karty internetowe
Role i profil
Dostosowania modułów
Układy
Zasady układu
Konwertuj mapowania (Leady i oferty)
Mapowania pól
Potencjalny etap
Eskalacje spraw
Godziny pracy, godziny zmian i święta
Rok podatkowy
Ustawienia prognozy
Terytoria
Grupy
Logo firmy
Szablony wiadomości
Szablony zapasów
Raporty
Role kontaktowe
Zasady przepływu pracy
Akcje przepływu pracy — Wszystkie
Proces zatwierdzania
Plany
Linki niestandardowe
Widoki niestandardowe
Widoki na płótnie
Harmonogramy
Zasady udostępniania danych
Zasady punktacji
Szablony korespondencji seryjnej
Motywy
Stawki podatku od produktów
Integracja kampanii
Status członka kampanii
Funkcje (Potop)
Widżety
Zmienne CRM
Czarodzieje
Automatyczna odpowiedź
Zasady przydziału
Przyciski niestandardowe
Pulpity nawigacyjne
Formularze internetowe
Harmonogramy raportów
Region, strefa czasowa
Wiele walut
Notatka
Wartości obecne w polach nie zostaną skopiowane ze źródła na konto docelowe.
Większe firmy z wieloma oddziałami lub usługami mogą wymagać wielu kont Recruit. Jednak podstawowe wymagania pozostają takie same dla każdej gałęzi. Dlatego firmy starają się unikać marnowania czasu na indywidualne dostosowywanie każdego konta. ...
Co to jest CRM? Zarządzanie relacjami z klientami (CRM) można zdefiniować na wiele sposobów w zależności od tego, co dana osoba zamierza osiągnąć. Dla niektórych jest to strategia identyfikacji, zrozumienia, zarządzania i zaspokajania potrzeb ...
Sprzedaż to dynamiczne środowisko, w którym panuje duża presja, w którym sprzedawcy są zawsze na nogach. Ciągła presja i nieprzewidywalny charakter pracy z klientami mogą łatwo spowodować wypalenie. Nawet najlepiej wyszkolony i wykwalifikowany ...
Kluczowe terminologie CRM W każdym środowisku biznesowym istnieją terminy takie jak Namiary, Transakcje, Kampanie, Faktury itp. Poniżej znajduje się lista takich terminów i ich definicje używane w Zoho CRM. Więcej takich terminów można znaleźć w ...