Automatyzacja sprzedaży
Praca z potencjalnymi klientami
Leady to zebrane informacje o osobie lub przedstawicielu organizacji. Odgrywają bardzo ważną rolę w dziale sprzedaży i marketingu organizacji i są przydatne w identyfikacji potencjalnych klientów. Pozyskiwanie leadów i zarządzanie nimi to pierwsze ...
Działania sprzedażowe — przegląd
Moduł Aktywności podzielony jest na moduły Zadania, Połączenia i Spotkania. Ta zmiana będzie dotyczyć użytkowników, którzy zarejestrowali się po 6 września 2021 r. Obecni użytkownicy będą mieli zarówno moduł Aktywności, jak i poszczególne moduły ...
Konwertowanie potencjalnych klientów
Gdy pojawia się szansa na dalsze negocjacje z leadem, można to przełożyć na konto, kontakt, a na koniec umowę. Krótko mówiąc, gdy status potencjalnego klienta osiągnie pewien etap, można go zakwalifikować jako transakcję. Podczas konwersji lead jest ...