Szablony ofert pracy

Szablony ofert pracy

Praca z szablonami ofert pracy

Szablony ofert pracy w Zoho Recruit umożliwiają szybkie tworzenie i używanie różnych szablonów dla szerokiej gamy ofert pracy w Twojej firmie. Ułatwiamy zatrudnianie o jeden krok, udostępniając zestaw szablonów powszechnie używanych ofert pracy. Możesz także tworzyć własne szablony na różne stanowiska.

Aby utworzyć nowy szablon pracy:

  1. Przejdź do Konfiguracja > Dostosowywanie > Szablony > Szablony zadań
  2. Wybierz +przycisk Nowy szablon 
  3. Wprowadź nazwę szablonu i wybierz folder 
  4. W sekcji treści szablonu stanowiska podaj opis stanowiska, wymagania i korzyści. 


Połącz pola

Pola scalania są używane w miejscach, w których wartość tego konkretnego tekstu ciągle się zmienia. Na przykład, dodając nazwę klienta w opisie szablonu pracy, nazwa klienta będzie się różnić w zależności od oferty pracy. W takich przypadkach pole scalania pobiera dane na podstawie wartości pola scalania.

Aby dodać pole korespondencji seryjnej, wystarczy wybrać odpowiednie wartości z listy rozwijanej i skopiować je tam, gdzie jest to potrzebne w opisie stanowiska.

Obsługiwane moduły:
  1. Łączność
  2. Organizacja
  3. Klienci

Korzystanie z szablonów ofert pracy

Aby skorzystać z istniejącego szablonu pracy:

  • Przejdź do modułu Oferty Pracy, aby utworzyć nową pracę
  • Wybierz szablon z listy rozwijanej


Po wybraniu szablonu z listy rozwijanej, informacje dotyczące oferty pracy zostaną automatycznie wypełnione danymi podanymi na stronie konfiguracji. Na przykład, jeśli chcesz utworzyć szablon dla Marketing Executive, możesz go wybrać w lista szablonów na stronie Szczegóły oferty pracy.

Dodanie pól korespondencji seryjnej w opisie stanowiska minimalizuje ręczne wprowadzanie długich i powtarzających się tekstów.


Możesz sprawdzić oryginalne wartości pól scalania, klikając „Pokaż wartości”. 


Praca z folderami szablonów

Dzięki folderom szablonów możesz grupować podobne szablony. Gdy masz dużą liczbę szablonów, wyszukiwanie ich może być wyczerpujące. Grupując podobne szablony, możesz łatwo uzyskać dostęp do wszystkich podobnych szablonów w jednym miejscu.

Stworzyć nowy folder

Tworząc nowy folder, możesz kategoryzować szablony, dodając podobne szablony do folderu. Możesz utworzyć folder tylko wtedy, gdy chcesz zapisać szablon lub przenieść szablony z jednego folderu do drugiego.

  1. Utwórz nowy szablon.
  2. Kliknij Zapisz.
  3. Podczas zapisywania szablonu zostaniesz poproszony o zapisanie go w folderze. Aby utworzyć folder, kliknij + Nowy folder.
  4. Wprowadź nazwę nowego folderu i wybierz, komu folder ma być udostępniony.
    Możesz udostępnić go wszystkim użytkownikom, określonym użytkownikom lub tylko sobie.
  5. Zostanie utworzony nowy folder, a szablon zostanie do niego automatycznie dodany.

Notatka

  • Jeśli chcesz utworzyć folder podczas przenoszenia szablonów, po utworzeniu szablonu kliknij + Nowy folder, wprowadź szczegóły folderu i kliknij Utwórz.
  • Masz domyślne foldery w szablonach ofert pracy, takie jak Wszystkie szablony, Ulubione, Powiązane szablony, Utworzone przeze mnie i Udostępnione dla mnie. Tych folderów nie można usunąć ani dostosować
  • .

    • Related Articles

    • Szablony wiadomości e-mail

      Utwórz szablon wiadomości e-mail Komunikacja z Kandydatami i Kontaktami jest ważną czynnością w każdym scenariuszu biznesowym. Zoho Recruit udostępnia szablony wiadomości e-mail do wysyłania jednego e-maila do wielu odbiorców. Wysyłając powiadomienia ...
    • Tworzenie ofert pracy

      Metody W Zoho Recruit możesz tworzyć oferty pracy poprzez: Wprowadzanie danych w formularzu szczegółów oferty pracy: Możesz ręcznie wypełnić dane oferty pracy zebrane z różnych źródeł zewnętrznych. Importowanie ofert pracy z zewnętrznych źródeł: ...
    • Otwarcie pracy

      Wstęp Znalezienie idealnych ofert pracy dla kandydatów jest teraz prostsze niż kiedykolwiek dzięki funkcji Dopasowywanie stanowisk firmy Zia. Zia rozumie kandydatów jako ludzi z profilami kariery, a nie ciągiem słów kluczowych. Dzięki temu może ...
    • Jak stworzyć szablon?

      Aby utworzyć nowy szablon, otwórz edytor wiadomości e-mail, wpisz zawartość szablonu w obszarze tworzenia i kliknij menu rozwijane obok opcji Zapisz wersję roboczą. Z listy wybierz Szablon. Dodana zawartość zostanie teraz zapisana w folderze ...
    • Edycje Zoho Recruit

      Nie ma dwóch firm, które mają ten sam proces rekrutacyjny lub takie same potrzeby rekrutacyjne. Rozbijając to dalej, często mają albo tylko rekrutację sezonową, rekrutację branżową, rekrutację specyficzną dla firmy lub zarządzanie pracownikami ...