Praca z szablonami ofert pracy
Szablony ofert pracy w Zoho Recruit umożliwiają szybkie tworzenie i używanie różnych szablonów dla szerokiej gamy ofert pracy w Twojej firmie. Ułatwiamy zatrudnianie o jeden krok, udostępniając zestaw szablonów powszechnie używanych ofert pracy. Możesz także tworzyć własne szablony na różne stanowiska.
- Przejdź do Konfiguracja > Dostosowywanie > Szablony > Szablony zadań
- Wybierz +przycisk Nowy szablon
- Wprowadź nazwę szablonu i wybierz folder
- W sekcji treści szablonu stanowiska podaj opis stanowiska, wymagania i korzyści.

Połącz pola
Pola scalania są używane w miejscach, w których wartość tego konkretnego tekstu ciągle się zmienia. Na przykład, dodając nazwę klienta w opisie szablonu pracy, nazwa klienta będzie się różnić w zależności od oferty pracy. W takich przypadkach pole scalania pobiera dane na podstawie wartości pola scalania.
Aby dodać pole korespondencji seryjnej, wystarczy wybrać odpowiednie wartości z listy rozwijanej i skopiować je tam, gdzie jest to potrzebne w opisie stanowiska.
Korzystanie z szablonów ofert pracy
Aby skorzystać z istniejącego szablonu pracy:
- Przejdź do modułu Oferty Pracy, aby utworzyć nową pracę
- Wybierz szablon z listy rozwijanej

Po wybraniu szablonu z listy rozwijanej, informacje dotyczące oferty pracy zostaną automatycznie wypełnione danymi podanymi na stronie konfiguracji. Na przykład, jeśli chcesz utworzyć szablon dla Marketing Executive, możesz go wybrać w lista szablonów na stronie Szczegóły oferty pracy.
Dodanie pól korespondencji seryjnej w opisie stanowiska minimalizuje ręczne wprowadzanie długich i powtarzających się tekstów.
Możesz sprawdzić oryginalne wartości pól scalania, klikając „Pokaż wartości”.
Praca z folderami szablonów
Dzięki folderom szablonów możesz grupować podobne szablony. Gdy masz dużą liczbę szablonów, wyszukiwanie ich może być wyczerpujące. Grupując podobne szablony, możesz łatwo uzyskać dostęp do wszystkich podobnych szablonów w jednym miejscu.
Stworzyć nowy folder
Tworząc nowy folder, możesz kategoryzować szablony, dodając podobne szablony do folderu. Możesz utworzyć folder tylko wtedy, gdy chcesz zapisać szablon lub przenieść szablony z jednego folderu do drugiego.
- Utwórz nowy szablon.
- Kliknij Zapisz.
- Podczas zapisywania szablonu zostaniesz poproszony o zapisanie go w folderze. Aby utworzyć folder, kliknij + Nowy folder.
- Wprowadź nazwę nowego folderu i wybierz, komu folder ma być udostępniony.
Możesz udostępnić go wszystkim użytkownikom, określonym użytkownikom lub tylko sobie. - Zostanie utworzony nowy folder, a szablon zostanie do niego automatycznie dodany.