Szablony ofert pracy

Szablony ofert pracy

Praca z szablonami ofert pracy

Szablony ofert pracy w Zoho Recruit umożliwiają szybkie tworzenie i używanie różnych szablonów dla szerokiej gamy ofert pracy w Twojej firmie. Ułatwiamy zatrudnianie o jeden krok, udostępniając zestaw szablonów powszechnie używanych ofert pracy. Możesz także tworzyć własne szablony na różne stanowiska.

Aby utworzyć nowy szablon pracy:

  1. Przejdź do Konfiguracja > Dostosowywanie > Szablony > Szablony zadań
  2. Wybierz +przycisk Nowy szablon 
  3. Wprowadź nazwę szablonu i wybierz folder 
  4. W sekcji treści szablonu stanowiska podaj opis stanowiska, wymagania i korzyści. 


Połącz pola

Pola scalania są używane w miejscach, w których wartość tego konkretnego tekstu ciągle się zmienia. Na przykład, dodając nazwę klienta w opisie szablonu pracy, nazwa klienta będzie się różnić w zależności od oferty pracy. W takich przypadkach pole scalania pobiera dane na podstawie wartości pola scalania.

Aby dodać pole korespondencji seryjnej, wystarczy wybrać odpowiednie wartości z listy rozwijanej i skopiować je tam, gdzie jest to potrzebne w opisie stanowiska.

Obsługiwane moduły:
  1. Łączność
  2. Organizacja
  3. Klienci

Korzystanie z szablonów ofert pracy

Aby skorzystać z istniejącego szablonu pracy:

  • Przejdź do modułu Oferty Pracy, aby utworzyć nową pracę
  • Wybierz szablon z listy rozwijanej


Po wybraniu szablonu z listy rozwijanej, informacje dotyczące oferty pracy zostaną automatycznie wypełnione danymi podanymi na stronie konfiguracji. Na przykład, jeśli chcesz utworzyć szablon dla Marketing Executive, możesz go wybrać w lista szablonów na stronie Szczegóły oferty pracy.

Dodanie pól korespondencji seryjnej w opisie stanowiska minimalizuje ręczne wprowadzanie długich i powtarzających się tekstów.


Możesz sprawdzić oryginalne wartości pól scalania, klikając „Pokaż wartości”. 


Praca z folderami szablonów

Dzięki folderom szablonów możesz grupować podobne szablony. Gdy masz dużą liczbę szablonów, wyszukiwanie ich może być wyczerpujące. Grupując podobne szablony, możesz łatwo uzyskać dostęp do wszystkich podobnych szablonów w jednym miejscu.

Stworzyć nowy folder

Tworząc nowy folder, możesz kategoryzować szablony, dodając podobne szablony do folderu. Możesz utworzyć folder tylko wtedy, gdy chcesz zapisać szablon lub przenieść szablony z jednego folderu do drugiego.

  1. Utwórz nowy szablon.
  2. Kliknij Zapisz.
  3. Podczas zapisywania szablonu zostaniesz poproszony o zapisanie go w folderze. Aby utworzyć folder, kliknij + Nowy folder.
  4. Wprowadź nazwę nowego folderu i wybierz, komu folder ma być udostępniony.
    Możesz udostępnić go wszystkim użytkownikom, określonym użytkownikom lub tylko sobie.
  5. Zostanie utworzony nowy folder, a szablon zostanie do niego automatycznie dodany.

Notatka

  • Jeśli chcesz utworzyć folder podczas przenoszenia szablonów, po utworzeniu szablonu kliknij + Nowy folder, wprowadź szczegóły folderu i kliknij Utwórz.
  • Masz domyślne foldery w szablonach ofert pracy, takie jak Wszystkie szablony, Ulubione, Powiązane szablony, Utworzone przeze mnie i Udostępnione dla mnie. Tych folderów nie można usunąć ani dostosować
  • .

    • Related Articles

    • Szablony wiadomości e-mail

      Utwórz szablon wiadomości e-mail Komunikacja z Kandydatami i Kontaktami jest ważną czynnością w każdym scenariuszu biznesowym. Zoho Recruit udostępnia szablony wiadomości e-mail do wysyłania jednego e-maila do wielu odbiorców. Wysyłając powiadomienia ...
    • Tworzenie ofert pracy

      Metody W Zoho Recruit możesz tworzyć oferty pracy poprzez: Wprowadzanie danych w formularzu szczegółów oferty pracy: Możesz ręcznie wypełnić dane oferty pracy zebrane z różnych źródeł zewnętrznych. Importowanie ofert pracy z zewnętrznych źródeł: ...
    • Otwarcie pracy

      Wstęp Znalezienie idealnych ofert pracy dla kandydatów jest teraz prostsze niż kiedykolwiek dzięki funkcji Dopasowywanie stanowisk firmy Zia. Zia rozumie kandydatów jako ludzi z profilami kariery, a nie ciągiem słów kluczowych. Dzięki temu może ...
    • Jak stworzyć szablon?

      Aby utworzyć nowy szablon, otwórz edytor wiadomości e-mail, wpisz zawartość szablonu w obszarze tworzenia i kliknij menu rozwijane obok opcji Zapisz wersję roboczą. Z listy wybierz Szablon. Dodana zawartość zostanie teraz zapisana w folderze ...
    • Automatyzacja przepływów pracy

      Zarządzanie przepływem pracy pomaga zautomatyzować procesy rekrutacyjne. Możesz automatycznie przydzielać zadania użytkownikom na podstawie kryteriów zdefiniowanych w regułach i automatycznie aktualizować niektóre pola. Automatyzacja przepływu pracy ...