Szablony wiadomości e-mail

Szablony wiadomości e-mail

Utwórz szablon wiadomości e-mail

Komunikacja z Kandydatami i Kontaktami jest ważną czynnością w każdym scenariuszu biznesowym. Zoho Recruit udostępnia szablony wiadomości e-mail do wysyłania jednego e-maila do wielu odbiorców. Wysyłając powiadomienia o rozmowie kwalifikacyjnej lub e-maile uzupełniające do Kandydatów, możesz użyć szablonów wiadomości e-mail, zamiast wpisywać tę samą treść za każdym razem, gdy nowy klient się zarejestruje. Możesz także zaprojektować szablony poczty, aby były bardziej kuszące, zamiast wysyłać e-maile w postaci zwykłego tekstu.

Aby utworzyć nowy szablon

  1. Przejdź do Konfiguracja > Dostosowywanie > Szablony > E-mail.
  2. Kliknij przycisk + Nowy szablon.

  3. Wybierz moduł, dla którego zostanie utworzony szablon wiadomości e-mail z listy rozwijanej.
  4. Wprowadź nazwę szablonu i temat szablonu
  5. W sekcji Treść szablonu wiadomości e-mail utwórz treść wiadomości e-mail, dołączając pola z różnych modułów:
    • Wybierz wymagane pola z listy rozwijanej Dostępne pola scalania. Po wysłaniu pola korespondencji seryjnej są automatycznie zastępowane odpowiednimi danymi, dzięki czemu szablon jest spersonalizowany dla każdego odbiorcy.
    • Wybierz odpowiednią nazwę pola w oparciu o kategorię (Użytkownik, Organizacja, Określony moduł lub Powiązany moduł).

    • Skopiuj pole (na przykład ${Contacts.FirstName}) z wartości Kopiuj pole scalania i wklej je w treści szablonu wiadomości e-mail.
      Możesz również podać pola korespondencji seryjnej dla tematu szablonu wiadomości e-mail.
  6. Kliknij Podgląd, aby wyświetlić wiadomość e-mail.
  7. Kliknij Zapisz.

Notatka

  • Możesz utworzyć szablon zawierający maksymalnie 100 000 znaków.
  • Możesz podać link do swojego wideo w szablonie wiadomości e-mail, ale nie możesz osadzić wideo w samym szablonie.
  • Jeśli tworzysz szablon wiadomości e-mail do wysyłania wiadomości e-mail do kandydatów, nie łącz pól związanych z kontaktem i odwrotnie.
  • Jeśli spróbujesz połączyć oba pola, wystąpią błędy podczas tworzenia szablonu wiadomości e-mail.
  • Szablony wiadomości e-mail są specyficzne dla rekordów. Tworzone są dla określonego typu rekordu.
  • Na przykład możesz utworzyć szablon dla kandydatów lub kontaktów. Gdy wyślesz e-maile do kandydatów, dostępne będą tylko szablony utworzone dla rekordów kandydatów.
  • Możesz dodać załączniki do szablonu, klikając przycisk załącznika i wstawiając je. Możesz załączyć maksymalnie 10 plików. Całkowity limit rozmiaru to 3 MB.
Przykładowy szablon wiadomości e-mail:

Drogi ${Candidatess.Salutation} ${Candidates.First Name} ${Candidates.Last Name},

Dziękujemy za zgłoszenie się na ${Job Openings.Posting Title} stanowisko. Wkrótce się z Tobą skontaktujemy. Wszystkiego najlepszego!

Z poważaniem,
${User.First Name} ${User.Last Name}

Dane wyjściowe wiadomości e-mail:

Szanowny Panie Larry Kingu,

Dziękujemy za aplikowanie na stanowisko Marketing Executive. Wkrótce się z Tobą skontaktujemy. Wszystkiego najlepszego!

Z poważaniem,
Patricia Boyle

Podgląd szablonów wiadomości e-mail

Możesz także wyświetlić podgląd domyślnych i niestandardowych szablonów w ustawieniach dostosowywania. Ale nie wszystkie pola scalania w szablonach zostaną zastąpione oryginalnymi wartościami. Tylko pola organizacji, pola bieżącego użytkownika i podpis bieżącego użytkownika zostaną zastąpione ich oryginalnymi wartościami. Jeśli którekolwiek z pól scalania nie zawiera wartości w rekordach, nie będzie można ich wyświetlić w podglądzie.

Wysyłanie testowych wiadomości e-mail

Możesz wysłać testowe e-maile do aktywnych potwierdzonych użytkowników w Twojej organizacji, aby pomóc sprawdzić, czy nie ma problemów w e-mailu. Możesz wybrać użytkowników z listy aktywnych potwierdzonych użytkowników i wysłać testowe e-maile.
Testuj limity e-maili — 50 dziennie/organizację

Twórz szablony biuletynów

  1. W Zoho Recruit przejdź do Konfiguracja > Dostosowywanie > Szablony > E-mail.
  2. W edytorze szablonów wiadomości e-mail kliknij przycisk Edytuj HTML.

  3. W trybie Widok kodu wklej kod HTML biuletynu.
  4. Kliknij Zapisz.

Organizuj szablony wiadomości e-mail

Podgląd szablonów wiadomości e-mail

Możesz wyświetlić podgląd i analizę szablonu na samej stronie listy, co w razie potrzeby ułatwia przeglądanie jednego szablonu po drugim. Dzięki temu możesz zorientować się, jak szablon wygląda i jak dobrze działa, pomagając Ci zdecydować, czy należy wprowadzić ulepszenia.

Usuń i przenieś szablony

Czasami możesz chcieć usunąć szablony, które nie są już przydatne. Możesz usunąć szablon, zaznaczając go i klikając przycisk Usuń.

Wyświetl analizę szablonów
Dzięki analizie szablonów możesz dowiedzieć się o wydajności każdego szablonu. Po wprowadzeniu zmian w szablonie jest on traktowany jako nowa wersja szablonu. Pozwala to przeanalizować działanie każdej wersji szablonu i daje wyobrażenie o tym, jak dobrze zaimplementowane zmiany zostały zaakceptowane.
  1. Przejdź do Konfiguracja > Dostosowywanie > Szablony > E-mail.
  2. Kliknij wymagany szablon wiadomości e-mail i kliknij ikonę statystyk. Alternatywnie na stronie z listą szablonów wiadomości e-mail możesz kliknąć ikonę statystyk pod kolumną statystyk. Wyświetlony zostanie wykres ze statystykami szablonu.
  • Możesz przełączać się między:
    • Wskaźnik otwarć: Wskaźnik otwarć to procent, który mówi, ile razy wiadomość e-mail zawierająca szablon została otwarta przez klientów.
    • Wskaźnik kliknięć: Wskaźnik kliknięć to odsetek, który mówi, ile kliknięć zostało zarejestrowanych przez klientów dla tego konkretnego e-maila zawierającego szablon.
  • Możesz wybrać wyświetlanie wykresu w oparciu o procent, liczbę lub wersję z listy rozwijanej.
  • Możesz wybrać, czy na wykresie ma pojawiać się konkretna wersja, czy wszystkie wersje.
  • Możesz zdefiniować zakres dat, dla których dane powinny pojawić się na wykresie.



Klonuj szablony wiadomości e-mail

Czasami może być konieczne wprowadzenie niewielkiej zmiany w treści istniejącego szablonu przed wysłaniem go do innego klienta. Zamiast trudzić się tworzeniem zupełnie nowego szablonu, możesz sklonować stary szablon, wprowadzić niezbędne zmiany i zapisać go. Aby sklonować szablon, kliknij go, a następnie kliknij przycisk klonowania, który pojawi się w sekcji podglądu szablonu.




Praca z folderami szablonów

Gdy masz dużą liczbę szablonów, wyszukiwanie ich może być wyczerpujące. Dzięki folderom szablonów możesz grupować podobne szablony. Grupując podobne szablony, możesz łatwo uzyskać dostęp do wszystkich podobnych szablonów w jednym miejscu.

Stworzyć nowy folder

Tworząc nowy folder, możesz kategoryzować szablony, dodając podobne szablony do folderu. Możesz utworzyć folder, jeśli chcesz zapisać szablon lub przenieść szablony z jednego folderu do drugiego.

  1. Utwórz nowy szablon.
  2. Kliknij Zapisz.
  3. Podczas zapisywania szablonu zostaniesz poproszony o zapisanie go w folderze. Aby utworzyć folder, kliknij Nowy folder szablonów.
  4. Wprowadź nazwę nowego folderu i wybierz, komu folder ma być udostępniony.
    Możesz udostępnić go wszystkim użytkownikom, określonym użytkownikom lub tylko sobie.

  5. Zostanie utworzony nowy folder, a szablon zostanie do niego automatycznie dodany.
Notatka
Masz domyślne foldery w szablonach wiadomości e-mail, takie jak Wszystkie szablony, Ulubione, Powiązane szablony, Utworzone przeze mnie i Udostępnione dla mnie.
Tych folderów nie można usunąć ani dostosować.


Połącz pola

Pola scalania są używane w miejscach, w których wartość tego konkretnego tekstu ciągle się zmienia. Na przykład w sekcji powitania szablonu imię i nazwisko osoby będzie się różnić w zależności od odbiorcy. W takich przypadkach pole scalania pobiera dane na podstawie wartości pola scalania.

Aby dodać pole korespondencji seryjnej, wystarczy wybrać odpowiednie wartości z listy rozwijanej i skopiować je w dowolne miejsce szablonu.



Notatka

  • Podpis jest teraz udostępniany jako pole scalania. W razie potrzeby można dodać podpis użytkownika, bez konieczności konfigurowania go na końcu szablonu.
  • Logo firmy jest również dostarczane jako pole scalania, dzięki czemu można je wstawić w dowolnym miejscu.

Nieobsługiwane pola scalania

Nieobsługiwane pola to te pola, które z różnych powodów nie istnieją już w Zoho Recruit. Jeśli spróbujesz utworzyć szablon wiadomości e-mail z wartościami pól scalania takich nieobsługiwanych pól, wyskakujące okienko poprosi Cię o usunięcie nieobsługiwanych pól scalania, zanim będziesz mógł zapisać szablon.


Lista nieobsługiwanych pól korespondencji seryjnej jest wyświetlana w wyskakującym okienku. Jeśli Zoho Recruit nie jest w stanie zidentyfikować dokładnego pola scalania, które nie jest już obsługiwane, to pole zostanie po prostu wyświetlone jako ${Unsupported_Field}.


Poniżej znajdują się konkretne przypadki, w których pola scalania nie są obsługiwane w Zoho Recruit.


Usunięto pole niestandardowe

Jeśli szablon wiadomości e-mail nadal ma wartość pola korespondencji seryjnej usuniętego pola, zostanie on wyświetlony jako nieobsługiwane pole scalania.


Usunięto pola niestandardowe modułu wyszukiwania

Jeśli Twój szablon wiadomości e-mail zawiera pole scalania wstawione z wyszukiwania [Moduł] i pole zostanie usunięte, zostanie ono wymienione jako nieobsługiwane pole scalania.

Załóżmy, że masz wyszukiwanie kandydatów w module Oferty pracy. Szablon wiadomości e-mail, który utworzyłeś dla modułu Otwory na stanowiska pracy zawiera wartość pola korespondencji seryjnej z modułu Kandydaci, wypełnianą przez wyszukiwanie. Teraz, jeśli usuniesz to pole z kandydatów, zostanie ono wymienione w szablonie jako nieobsługiwane pole scalania.


Pole niezwiązane z wybranym modułem

Jeśli użyłeś pola korespondencji seryjnej, które nie jest powiązane z modułem, dla którego tworzysz szablon, zostanie ono wymienione jako nieobsługiwane pole korespondencji seryjnej.

Na przykład, jeśli wstawisz wartość pola scalania ${Candidates.Candidate Id} do szablonu wiadomości e-mail dla modułu Oferty pracy, zostanie ona wymieniona jako nieobsługiwane pole scalania.


Notatka
Nieobsługiwane pola korespondencji seryjnej mogą być wyświetlane w szablonach wiadomości e-mail tematu i treści. Upewnij się, że te wartości zostały usunięte z tych sekcji w szablonie wiadomości e-mail.


    • Related Articles

    • Wysyłanie masowych wiadomości e-mail

      Jedną z najważniejszych czynności w biznesie jest komunikacja z klientami, a najlepszym sposobem na to jest e-mail. Zoho CRM daje możliwość wykorzystania masowej poczty e-mail w celu dotarcia do dużej liczby klientów. Możesz także tworzyć ...
    • E-mail zbiorczy

      Komunikacja z klientami/kandydatami jest ważnym działaniem w każdym scenariuszu biznesowym. Jednym z najlepszych sposobów komunikacji jest e-mail. Zoho Recruit daje możliwość korzystania z poczty e-mail w celu dotarcia do dużej liczby klientów ...
    • Jak stworzyć szablon?

      Aby utworzyć nowy szablon, otwórz edytor wiadomości e-mail, wpisz zawartość szablonu w obszarze tworzenia i kliknij menu rozwijane obok opcji Zapisz wersję roboczą. Z listy wybierz Szablon. Dodana zawartość zostanie teraz zapisana w folderze ...
    • Zarządzanie pocztą e-mail

      Jako rekruter e-maile są niezbędne do nawiązania kontaktu z kandydatami i kontaktami. Zoho Recruit pomaga pisać bardziej zaawansowane i spersonalizowane wiadomości e-mail oraz automatyzować je zgodnie z Twoimi wymaganiami. Wysyłaj i zarządzaj ...
    • Organizowanie e-maili w Zoho Recruit

      E-mail jest bardzo ważny w nowoczesnej komunikacji biznesowej. Ważne jest, aby prowadzić rejestr wszystkich rozmów, które prowadzisz z klientami lub kandydatami i organizować je w taki sposób, aby w razie potrzeby mieć do nich łatwy dostęp, aby ...