Twórz szablony biuletynów
- W Zoho Recruit przejdź do Konfiguracja > Dostosowywanie > Szablony > E-mail.
- W edytorze szablonów wiadomości e-mail kliknij przycisk Edytuj HTML.
- W trybie Widok kodu wklej kod HTML biuletynu.
- Kliknij Zapisz.
Organizuj szablony wiadomości e-mail
Podgląd szablonów wiadomości e-mail
Możesz wyświetlić podgląd i analizę szablonu na samej stronie listy, co w razie potrzeby ułatwia przeglądanie jednego szablonu po drugim. Dzięki temu możesz zorientować się, jak szablon wygląda i jak dobrze działa, pomagając Ci zdecydować, czy należy wprowadzić ulepszenia.
Usuń i przenieś szablony
Czasami możesz chcieć usunąć szablony, które nie są już przydatne. Możesz usunąć szablon, zaznaczając go i klikając przycisk Usuń.
Wyświetl analizę szablonów
Dzięki analizie szablonów możesz dowiedzieć się o wydajności każdego szablonu. Po wprowadzeniu zmian w szablonie jest on traktowany jako nowa wersja szablonu. Pozwala to przeanalizować działanie każdej wersji szablonu i daje wyobrażenie o tym, jak dobrze zaimplementowane zmiany zostały zaakceptowane.
- Przejdź do Konfiguracja > Dostosowywanie > Szablony > E-mail.
- Kliknij wymagany szablon wiadomości e-mail i kliknij ikonę statystyk. Alternatywnie na stronie z listą szablonów wiadomości e-mail możesz kliknąć ikonę statystyk pod kolumną statystyk. Wyświetlony zostanie wykres ze statystykami szablonu.
Klonuj szablony wiadomości e-mail
Czasami może być konieczne wprowadzenie niewielkiej zmiany w treści istniejącego szablonu przed wysłaniem go do innego klienta. Zamiast trudzić się tworzeniem zupełnie nowego szablonu, możesz sklonować stary szablon, wprowadzić niezbędne zmiany i zapisać go. Aby sklonować szablon, kliknij go, a następnie kliknij przycisk klonowania, który pojawi się w sekcji podglądu szablonu.
Praca z folderami szablonów
Gdy masz dużą liczbę szablonów, wyszukiwanie ich może być wyczerpujące. Dzięki folderom szablonów możesz grupować podobne szablony. Grupując podobne szablony, możesz łatwo uzyskać dostęp do wszystkich podobnych szablonów w jednym miejscu.
Stworzyć nowy folder
Tworząc nowy folder, możesz kategoryzować szablony, dodając podobne szablony do folderu. Możesz utworzyć folder, jeśli chcesz zapisać szablon lub przenieść szablony z jednego folderu do drugiego.
- Utwórz nowy szablon.
- Kliknij Zapisz.
- Podczas zapisywania szablonu zostaniesz poproszony o zapisanie go w folderze. Aby utworzyć folder, kliknij Nowy folder szablonów.
- Wprowadź nazwę nowego folderu i wybierz, komu folder ma być udostępniony.
Możesz udostępnić go wszystkim użytkownikom, określonym użytkownikom lub tylko sobie.
- Zostanie utworzony nowy folder, a szablon zostanie do niego automatycznie dodany.
Notatka
Masz domyślne foldery w szablonach wiadomości e-mail, takie jak Wszystkie szablony, Ulubione, Powiązane szablony, Utworzone przeze mnie i Udostępnione dla mnie.
Tych folderów nie można usunąć ani dostosować.
Połącz pola
Pola scalania są używane w miejscach, w których wartość tego konkretnego tekstu ciągle się zmienia. Na przykład w sekcji powitania szablonu imię i nazwisko osoby będzie się różnić w zależności od odbiorcy. W takich przypadkach pole scalania pobiera dane na podstawie wartości pola scalania.
Aby dodać pole korespondencji seryjnej, wystarczy wybrać odpowiednie wartości z listy rozwijanej i skopiować je w dowolne miejsce szablonu.
Notatka
- Podpis jest teraz udostępniany jako pole scalania. W razie potrzeby można dodać podpis użytkownika, bez konieczności konfigurowania go na końcu szablonu.
- Logo firmy jest również dostarczane jako pole scalania, dzięki czemu można je wstawić w dowolnym miejscu.
Nieobsługiwane pola scalania
Nieobsługiwane pola to te pola, które z różnych powodów nie istnieją już w Zoho Recruit. Jeśli spróbujesz utworzyć szablon wiadomości e-mail z wartościami pól scalania takich nieobsługiwanych pól, wyskakujące okienko poprosi Cię o usunięcie nieobsługiwanych pól scalania, zanim będziesz mógł zapisać szablon.
Lista nieobsługiwanych pól korespondencji seryjnej jest wyświetlana w wyskakującym okienku. Jeśli Zoho Recruit nie jest w stanie zidentyfikować dokładnego pola scalania, które nie jest już obsługiwane, to pole zostanie po prostu wyświetlone jako ${Unsupported_Field}.
Poniżej znajdują się konkretne przypadki, w których pola scalania nie są obsługiwane w Zoho Recruit.
Usunięto pole niestandardowe
Jeśli szablon wiadomości e-mail nadal ma wartość pola korespondencji seryjnej usuniętego pola, zostanie on wyświetlony jako nieobsługiwane pole scalania.
Usunięto pola niestandardowe modułu wyszukiwania
Jeśli Twój szablon wiadomości e-mail zawiera pole scalania wstawione z wyszukiwania [Moduł] i pole zostanie usunięte, zostanie ono wymienione jako nieobsługiwane pole scalania.
Załóżmy, że masz wyszukiwanie kandydatów w module Oferty pracy. Szablon wiadomości e-mail, który utworzyłeś dla modułu Otwory na stanowiska pracy zawiera wartość pola korespondencji seryjnej z modułu Kandydaci, wypełnianą przez wyszukiwanie. Teraz, jeśli usuniesz to pole z kandydatów, zostanie ono wymienione w szablonie jako nieobsługiwane pole scalania.
Pole niezwiązane z wybranym modułem
Jeśli użyłeś pola korespondencji seryjnej, które nie jest powiązane z modułem, dla którego tworzysz szablon, zostanie ono wymienione jako nieobsługiwane pole korespondencji seryjnej.
Na przykład, jeśli wstawisz wartość pola scalania ${Candidates.Candidate Id} do szablonu wiadomości e-mail dla modułu Oferty pracy, zostanie ona wymieniona jako nieobsługiwane pole scalania.