Rezerwacja kalendarza przydaje się klientowi, aby zarezerwować spotkanie niemal natychmiast. Pozwala klientom zobaczyć, kiedy agenci wsparcia są dostępni i umożliwia im samodzielne zaplanowanie spotkania lub rozmowy telefonicznej.
Na przykład Travis właśnie kupił oprogramowanie od Zylker i chce zaplanować demonstrację produktu, aby uzyskać dogłębną wiedzę na temat jego funkcji. Wysyła wiadomość e-mail do zespołu wsparcia z zapytaniem o odpowiedni czas na zaplanowanie demonstracji produktu. Teraz Travis musi cierpliwie czekać na potwierdzenie od zespołu wsparcia. W jego głowie pojawiają się różne pytania, takie jak: co, jeśli nie dostali mojego e-maila? Co się stanie, jeśli mój e-mail pozostanie niezauważony? Co się stanie, jeśli zaplanują spotkanie, gdy jestem zajęty?
Aby tego wszystkiego uniknąć, korzystając z Kalendarza Rezerwacji, klient może wybrać odpowiedni termin spotkania w zależności od jego dostępności, wprowadzić wymagane dane i voila! Spotkanie jest zarezerwowane. W przypadku, gdy klient nie jest dostępny w czasie spotkania, może przełożyć lub anulować rezerwację. Może to pomóc klientowi ominąć serię telefonów lub e-maili kierowanych do zespołu wsparcia i samodzielnie zarezerwować spotkanie z odpowiednim Użytkownikiem lub Zespołem.
Po zakończeniu konfiguracji generowany jest adres URL spotkania, który można udostępnić klientom, umożliwiając im rezerwację spotkania. Rezerwacje kalendarza można podzielić na dwie kategorie. Są to:
Aby skonfigurować rezerwację kalendarza
Możesz użyć Rezerwacji zespołowej, jeśli chcesz, aby Twoi klienci mogli zarezerwować spotkanie, powiedz „Demo produktu”. Możesz dodać gospodarzy, a gdy klient zarezerwuje spotkanie, zostanie przydzielony gospodarz, który zajmie się tym.
Możesz skorzystać z tej opcji, jeśli chcesz, aby Twoi klienci mogli zarezerwować spotkanie z Tobą (użytkownikiem).
Istnieją trzy sposoby udostępniania linku klientom.
Aby osadzić rezerwację kalendarza
Aby dodać rezerwację jako podpis e-mail
Użytkownik posiadający odpowiednie uprawnienia może usunąć rezerwację kalendarza, jeśli nie są już potrzebne.
Aby usunąć rezerwację z Kalendarza
Gdy utworzona przez Ciebie rezerwacja nie jest w tej chwili konieczna, zawsze możesz je dezaktywować. Dezaktywacja rezerwacji pozostaje bez zmian z wyjątkiem tego, że będzie nieaktywna. Użytkownik posiadający odpowiednie uprawnienia może aktywować i dezaktywować rezerwację kalendarza.
Aby aktywować/dezaktywować rezerwację kalendarza
Klient może dokonać rezerwacji wybierając odpowiedni dla siebie termin i godzinę. Po dokonaniu rezerwacji zostanie wysłana wiadomość e-mail z potwierdzeniem z opcją zmiany terminu/anulowania potwierdzonej rezerwacji.
Aby zaplanować spotkanie z użytkownikiem/zespołem
Zmiana terminu wizyty
Aby odwołać spotkanie