Czy mogę udostępnić swój kalendarz innemu użytkownikowi?

Czy mogę udostępnić swój kalendarz innemu użytkownikowi?

Zoho Calendar umożliwia udostępnianie kalendarza innemu użytkownikowi na różnych poziomach uprawnień.

Zaloguj się do calendar.zoho.com, kliknij prawym przyciskiem kalendarz, który chcesz udostępnić, i kliknij Udostępnij na liście. Na ekranie udostępniania wprowadź adres e-mail użytkownika, któremu chcesz udostępnić kalendarz, wybierz uprawnienia z listy i kliknij Dodaj.

Dowiedz się więcej o udostępnianiu kalendarzy na tej stronie pomocy.
    • Related Articles

    • Czy w przypadku udostępniania poczty e-mail cała rozmowa jest udostępniana użytkownikowi?

      ​Gdy udostępniasz wiadomość e-mail, cała rozmowa jest udostępniana odpowiedniemu użytkownikowi. Rozmowa jest udostępniana niezależnie od tego, czy widok rozmowy jest włączony na Twoim koncie. Dowiedz się więcej o udostępnianiu poczty e-mail tutaj. ...
    • Co to jest udostępnianie folderów?

      Możesz udostępnić cały folder wiadomości e-mail innemu współpracownikowi, aby mogli przeglądać i komentować wiadomości e-mail w folderze. Uprawnienia mogą być ustawione jako „Odczyt”, „Zapis” lub „Przekazanie".
    • Jak mogę uniknąć sfałszowania mojego adresu e-mail?

      Niezależnie od tego, czy otrzymasz e-mail marketingowy, transakcyjny czy bezpośredni, wszystkie e-maile mogą zostać sfałszowane. Chociaż podszywanie się nie jest pod kontrolą dostawcy usług poczty e-mail, możesz zapobiec podszywaniu się pod swój ...
    • Konfiguracja kanału e-mail

      E-maile są najczęściej używanym i niezbędnym sposobem komunikacji dla Twoich klientów, aby przesyłać bilety do Twojego Zoho Desk. Wiadomości e-mail otrzymywane od klientów są konwertowane na bilety i przypisywane są im unikalny identyfikator biletu. ...
    • Co to jest udostępnianie poczty e-mail?

      Udostępnianie poczty e-mail umożliwia lepszą współpracę z kolegami za pomocą komentarzy zamiast długich wątków poczty e-mail. Więcej informacji znajdziesz tutaj.