Czy mogę udostępnić swój kalendarz innemu użytkownikowi?
Zoho Calendar umożliwia udostępnianie kalendarza innemu użytkownikowi na różnych poziomach uprawnień.
Zaloguj się do calendar.zoho.com, kliknij prawym przyciskiem kalendarz, który chcesz udostępnić, i kliknij Udostępnij na liście. Na ekranie udostępniania wprowadź adres e-mail użytkownika, któremu chcesz udostępnić kalendarz, wybierz uprawnienia z listy i kliknij Dodaj.
Dowiedz się
więcej o udostępnianiu kalendarzy na tej stronie pomocy.
Related Articles
Czy w przypadku udostępniania poczty e-mail cała rozmowa jest udostępniana użytkownikowi?
Gdy udostępniasz wiadomość e-mail, cała rozmowa jest udostępniana odpowiedniemu użytkownikowi. Rozmowa jest udostępniana niezależnie od tego, czy widok rozmowy jest włączony na Twoim koncie. Dowiedz się więcej o udostępnianiu poczty e-mail tutaj. ...
Co to jest udostępnianie folderów?
Możesz udostępnić cały folder wiadomości e-mail innemu współpracownikowi, aby mogli przeglądać i komentować wiadomości e-mail w folderze. Uprawnienia mogą być ustawione jako „Odczyt”, „Zapis” lub „Przekazanie".
Jak mogę uniknąć sfałszowania mojego adresu e-mail?
Niezależnie od tego, czy otrzymasz e-mail marketingowy, transakcyjny czy bezpośredni, wszystkie e-maile mogą zostać sfałszowane. Chociaż podszywanie się nie jest pod kontrolą dostawcy usług poczty e-mail, możesz zapobiec podszywaniu się pod swój ...
Konfiguracja kanału e-mail
E-maile są najczęściej używanym i niezbędnym sposobem komunikacji dla Twoich klientów, aby przesyłać bilety do Twojego Zoho Desk. Wiadomości e-mail otrzymywane od klientów są konwertowane na bilety i przypisywane są im unikalny identyfikator biletu. ...
Co to jest udostępnianie poczty e-mail?
Udostępnianie poczty e-mail umożliwia lepszą współpracę z kolegami za pomocą komentarzy zamiast długich wątków poczty e-mail. Więcej informacji znajdziesz tutaj.