Raporty oparte na uprawnieniach i raport skonsolidowany

Raporty oparte na uprawnieniach i raport skonsolidowany

Wymóg

Ustaw widoczność formularzy i raportów na podstawie zespołów. Kierownictwo powinno mieć możliwość przeglądania wszystkich skonsolidowanych raportów w jednym.

Przypadek użycia  

Firma śledzi dane swoich dostawców za pomocą aplikacji Supply Management. Aplikacja ma cztery formularze. Formularz Dostawcy do przechowywania podstawowych informacji o jego dostawcach, Formularz Produktów zarządzany przez zespół Inwentaryzacji, Formularz Umów zarządzany przez Zespół Prawny oraz Formularz Logistyki zarządzany przez Zespół Logistyki. Kierownictwo powinno mieć możliwość przeglądania wszystkich raportów w jednym miejscu, a każdy zespół powinien mieć możliwość przeglądania tylko specyficznego dla zespołu formularza i raportu.

Kroki do naśladowania  

1. Utwórz cztery formularze z następującymi szczegółami:
Formularz
Nazwa łącza formularza
Typ pola
Nazwa pola
Nazwa łącza pola
Dostawcy
Dostawcy
Nazwa
Nazwa Dostawcy
Nazwa_Dostawcy
Pojedyncza linia
Numer rejestracyjny
Numer_rejestracyjny
Produkty
Produkty
Wyszukiwanie (dostawcy)
Dostawcy
Dostawcy
Pojedyncza linia
Nazwa produktu
Nazwa_Produktu
Numer
Ilość
Ilość
Waluta
Cena 
Cena 
Umowy
Umowy
Wyszukiwanie (dostawcy)
Dostawcy
Dostawcy
Pojedyncza linia
Numer umowy
Numer_umowy
Data
Data umowy
Data_umowy
Udostępnianie pliku
Kopia umowy
Umowa_Kopia
Logistyka
Logistyka
Wyszukiwanie (dostawcy)
Dostawcy
Dostawcy
 
 
Adres
Adres
Adres
 
 
2. Przejdź do Ustawień aplikacji i utwórz polisę uprawnień dla każdego zespołu, aby mogli wyświetlać i uzyskiwać dostęp tylko do odpowiedniego formularza. Na przykład utwórz zestaw uprawnień o nazwie „Legal” i wybierz odpowiedni formularz.


Podobnie utwórz polisę uprawnień dla dwóch pozostałych zespołów.

3. Dodaj użytkowników z wymaganą polisą uprawnień. Na przykład podczas dodawania użytkowników zespołu prawnego przypisz polisę uprawnień — Legal.

Podobnie dodaj użytkowników z innych zespołów i wybierz odpowiednią polisę uprawnień. Każdy zespół będzie miał dostęp do formularzy i raportów na podstawie przydzielonych uprawnień.
 
Teraz skonsolidujmy wszystkie raporty w jeden, używając Pages.
 
4. Utwórz stronę i osadź wszystkie cztery raporty.


Ta strona może być używana przez kierownictwo do przeglądania wszystkich raportów w jednym miejscu.

Zobacz jak to działa        

Punkty do zapamiętania  

  • Zestaw uprawnień można również utworzyć podczas dodawania użytkowników.
  • Jeśli lista użytkowników jest zbyt długa, możesz użyć opcji Importuj użytkowników, aby dodać ich od razu.



    • Related Articles

    • Niestandardowe uprawnienia dostępu dla użytkowników aplikacji

      Wymóg Utwórz niestandardowe uprawnienia dla aplikacji i przypisz je odpowiednim użytkownikom. Przypadek użycia W aplikacji do zarządzania zasobami ludzkimi użytkownikom należy przypisać różne poziomy dostępu w zależności od ich przeznaczenia. Na ...
    • Raporty harmonogramów

      Możesz automatycznie wysyłać raporty do współpracowników, kadry kierowniczej i użytkowników spoza Zoho CRM, planując żądane raporty codziennie, co tydzień, co miesiąc lub co rok. Po skonfigurowaniu Harmonogramu raportów określone raporty będą ...
    • Dynamicznie przydzielaj uprawnienia użytkownikom w aplikacji

      Wymóg Po dodaniu klienta do aplikacji aplikacja jest natychmiast udostępniana użytkownikowi z wymaganymi uprawnieniami. Przypadek użycia W aplikacji do zarządzania zamówieniami klient może zarejestrować się w podróży, gdy firma zacznie działać. ...
    • Rodzaje raportów

      Rodzaje raportów Zoho Creator zapewnia różne opcje przekształcania danych w sensowne raporty, które zawierają istotne informacje dla zamierzonych odbiorców. Raport listy: Rekordy są wyświetlane jako wiersze informacji, z polami w nagłówku kolumny i ...
    • Prognozy oparte na hierarchii terytorialnej

      Wstęp Domyślnie prognozy w Zoho Recruit są oparte na hierarchii ról. Jeśli jednak włączysz zarządzanie terytorium, prognozy będą oparte na hierarchii terytoriów. Zarządzanie Terytorium w Zoho Recruit to system, w którym rachunki klientów są grupowane ...