Ustaw widoczność formularzy i raportów na podstawie zespołów. Kierownictwo powinno mieć możliwość przeglądania wszystkich skonsolidowanych raportów w jednym.
Przypadek użycia
Firma śledzi dane swoich dostawców za pomocą aplikacji Supply Management. Aplikacja ma cztery formularze. Formularz Dostawcy do przechowywania podstawowych informacji o jego dostawcach, Formularz Produktów zarządzany przez zespół Inwentaryzacji, Formularz Umów zarządzany przez Zespół Prawny oraz Formularz Logistyki zarządzany przez Zespół Logistyki. Kierownictwo powinno mieć możliwość przeglądania wszystkich raportów w jednym miejscu, a każdy zespół powinien mieć możliwość przeglądania tylko specyficznego dla zespołu formularza i raportu.
Kroki do naśladowania
1. Utwórz cztery formularze z następującymi szczegółami:
Formularz | Nazwa łącza formularza | Typ pola | Nazwa pola | Nazwa łącza pola |
Dostawcy | Dostawcy | Nazwa | Nazwa Dostawcy | Nazwa_Dostawcy |
Pojedyncza linia | Numer rejestracyjny | Numer_rejestracyjny |
Produkty | Produkty | Wyszukiwanie (dostawcy) | Dostawcy | Dostawcy |
Pojedyncza linia | Nazwa produktu | Nazwa_Produktu |
Numer | Ilość | Ilość |
Waluta | Cena | Cena |
Umowy | Umowy | Wyszukiwanie (dostawcy) | Dostawcy | Dostawcy |
Pojedyncza linia | Numer umowy | Numer_umowy |
Data | Data umowy | Data_umowy |
Udostępnianie pliku | Kopia umowy | Umowa_Kopia |
Logistyka | Logistyka | Wyszukiwanie (dostawcy) | Dostawcy | Dostawcy |
| | Adres | Adres | Adres |
2. Przejdź do Ustawień aplikacji i utwórz polisę uprawnień dla każdego zespołu, aby mogli wyświetlać i uzyskiwać dostęp tylko do odpowiedniego formularza. Na przykład utwórz zestaw uprawnień o nazwie „Legal” i wybierz odpowiedni formularz.
Podobnie utwórz polisę uprawnień dla dwóch pozostałych zespołów.
3. Dodaj użytkowników z wymaganą polisą uprawnień. Na przykład podczas dodawania użytkowników zespołu prawnego przypisz polisę uprawnień — Legal.
Podobnie dodaj użytkowników z innych zespołów i wybierz odpowiednią polisę uprawnień. Każdy zespół będzie miał dostęp do formularzy i raportów na podstawie przydzielonych uprawnień.
Teraz skonsolidujmy wszystkie raporty w jeden, używając Pages.
4. Utwórz stronę i osadź wszystkie cztery raporty.
Ta strona może być używana przez kierownictwo do przeglądania wszystkich raportów w jednym miejscu. Zobacz jak to działa
Punkty do zapamiętania
Zestaw uprawnień można również utworzyć podczas dodawania użytkowników.
Jeśli lista użytkowników jest zbyt długa, możesz użyć opcji Importuj użytkowników, aby dodać ich od razu.