Related Articles
Jaki jest cel aplikacji Radar i jak zacząć?
W jaki sposób Radar pomaga w zarządzaniu operacjami wsparcia w Zoho Desk? Radar ma mnóstwo funkcji, które zostały przemyślanie zaprojektowane, aby pomóc zarówno menedżerom obsługi klienta, jak i agentom zarządzać ich obciążeniem pracą i śledzić ...
Jak zmienić adres e-mail od w zaproszeniu do centrum pomocy?
Gdy dodasz użytkownika końcowego lub klient zarejestruje się w Twoim centrum pomocy, klienci otrzymają powitalną wiadomość e-mail z instrukcjami dotyczącymi logowania. Ta powitalna wiadomość e-mail korzysta ze standardowego szablonu zaproszenia, ...
Czy mogę przenieść dane mojego kalendarza i kontaktów od poprzedniego dostawcy poczty e-mail do Zoho Mail?
Jeśli przeprowadzasz migrację danych z G Suite lub z Office 365, możesz zaznaczyć pole wyboru kalendarza i kontaktów w polu Dane, aby przeprowadzić migrację danych. Twoje dane od poprzedniego dostawcy poczty e-mail zostaną przeniesione na odpowiednie ...
Konfigurowanie witryny kariery
Twoja witryna kariery będzie pierwszą stroną, którą kandydaci będą przeglądać podczas procesu ubiegania się o pracę. Tworzenie stron poświęconych karierze, które obejmują markę, kulturę i wizję Twojej firmy, zapewni kandydatom właściwe pierwsze ...
Wprowadzenie do Zoho Recruit
Zoho Recruit to system śledzenia kandydatów (ATS) i oprogramowanie rekrutacyjne stworzone w celu efektywnego zarządzania procesami rekrutacyjnymi w agencjach rekrutacyjnych i firmach korporacyjnych. Możesz teraz usprawnić cały proces rekrutacji — ...