Migracja poczty e-mail od poprzedniego dostawcy poczty e-mail
Dlaczego dane mojego kalendarza nie są migrowane do Zoho Mail?
Podczas migracji szczegółów kalendarza z G Suite lub Office 365 upewnij się, że te dwa wymagania wstępne są spełnione. Aby zapewnić pełną migrację, wszyscy użytkownicy obecni na odpowiednim koncie źródłowym muszą zostać utworzeni w Zoho Mail przed ...
Jak mogę przesłać dane konta wielu użytkowników podczas migracji za pomocą opcji POP lub IMAP?
Podczas dodawania użytkowników możesz skorzystać z opcji Prześlij konta. Pomoże to w przesyłaniu danych wielu kont użytkowników jednocześnie. Można przesłać plik CSV zawierający wszystkie szczegóły. Format pliku CSV będzie się różnić w zależności od ...
Czy mogę przenieść dane mojego kalendarza i kontaktów od poprzedniego dostawcy poczty e-mail do Zoho Mail?
Jeśli przeprowadzasz migrację danych z G Suite lub z Office 365, możesz zaznaczyć pole wyboru kalendarza i kontaktów w polu Dane, aby przeprowadzić migrację danych. Twoje dane od poprzedniego dostawcy poczty e-mail zostaną przeniesione na odpowiednie ...
Jak długo trwa proces migracji?
Szybkość migracji różni się w zależności od organizacji i użytkownika w zależności od kilku czynników, takich jak przepustowość serwera, rozmiar danych do migracji, połączenia źródłowe akceptowane przez serwer oraz opóźnienie między serwerami Zoho a ...
Czy mogę przenieść niektóre konta mojej organizacji do Zoho Mail, aby je przetestować przed migracją wszystkich moich kont?
Tak, aby przenieść część swoich kont do Zoho Mail, możesz skorzystać z opcji Podział dostawy. Jeśli masz niektóre konta w Zoho Mail i inne konta na innym serwerze, możesz skonfigurować opcję Podział dostarczania. Po skonfigurowaniu tej opcji ...