Jak mogę przesłać dane konta wielu użytkowników podczas migracji za pomocą opcji POP lub IMAP?
Podczas dodawania użytkowników możesz skorzystać z opcji Prześlij konta. Pomoże to w przesyłaniu danych wielu kont użytkowników jednocześnie. Można przesłać plik CSV zawierający wszystkie szczegóły. Format pliku CSV będzie się różnić w zależności od serwera źródłowego, z którego przeprowadzasz migrację. Pobierz referencyjny plik CSV ze strony Prześlij konta, aby poznać format. Kliknij
tutaj, aby dowiedzieć się więcej o zbiorczym przesyłaniu użytkowników.
Related Articles
Konfiguracja konta IMAP
Konfiguracja Twojego konta e-mail w Zoho CRM za pośrednictwem protokołu IMAP jest aktualizowana i jest udostępniana etapami. Zasady czyszczenia W ramach naszych zasad czyszczenia synchronizacja IMAP zostanie wstrzymana w następujących przypadkach: ...
Dlaczego otrzymuję błąd uwierzytelniania podczas dodawania zewnętrznych kont POP?
Ogólnie rzecz biorąc, gdy konfigurujesz konto zewnętrzne jako konto POP w Zoho Mail, musisz podać poświadczenia w Zoho, aby pobrać wiadomości e-mail z tego konta. W przypadku zmiany hasła w koncie źródłowym lub wygaśnięcia hasła w koncie źródłowym, ...
Zarządzanie ustawieniami konta CRM
Po zarejestrowaniu się w Zoho CRM i posiadaniu własnego konta, możesz spersonalizować swoje konto CRM. Domyślnie obowiązkowe informacje podane przez Ciebie w momencie rejestracji są automatycznie aktualizowane. Po zalogowaniu możesz zmienić te dane ...
Zarządzanie pocztą e-mail
Jako rekruter e-maile są niezbędne do nawiązania kontaktu z kandydatami i kontaktami. Zoho Recruit pomaga pisać bardziej zaawansowane i spersonalizowane wiadomości e-mail oraz automatyzować je zgodnie z Twoimi wymaganiami. Wysyłaj i zarządzaj ...
Czy mogę ustawić moje konto POP jako konto domyślne?
Możesz wybrać swoje konto POP jako konto domyślne. 1. Kliknij Ustawienia >> Poczta >> Konta pocztowe 2. Kliknij przycisk radiowy na koncie, które chcesz ustawić jako konto domyślne 3. Konto będzie kontem domyślnym wybranym podczas ...