Jak mogę przesłać dane konta wielu użytkowników podczas migracji za pomocą opcji POP lub IMAP?
Podczas dodawania użytkowników możesz skorzystać z opcji Prześlij konta. Pomoże to w przesyłaniu danych wielu kont użytkowników jednocześnie. Można przesłać plik CSV zawierający wszystkie szczegóły. Format pliku CSV będzie się różnić w zależności od serwera źródłowego, z którego przeprowadzasz migrację. Pobierz referencyjny plik CSV ze strony Prześlij konta, aby poznać format. Kliknij
tutaj, aby dowiedzieć się więcej o zbiorczym przesyłaniu użytkowników.
Related Articles
Konfiguracja konta IMAP
Konfiguracja Twojego konta e-mail w Zoho CRM za pośrednictwem protokołu IMAP jest aktualizowana i jest udostępniana etapami. Zasady czyszczenia W ramach naszych zasad czyszczenia synchronizacja IMAP zostanie wstrzymana w następujących przypadkach: ...
Dlaczego otrzymuję błąd uwierzytelniania podczas dodawania zewnętrznych kont POP?
Ogólnie rzecz biorąc, gdy konfigurujesz konto zewnętrzne jako konto POP w Zoho Mail, musisz podać poświadczenia w Zoho, aby pobrać wiadomości e-mail z tego konta. W przypadku zmiany hasła w koncie źródłowym lub wygaśnięcia hasła w koncie źródłowym, ...
Zarządzanie pocztą e-mail
Jako rekruter e-maile są niezbędne do nawiązania kontaktu z kandydatami i kontaktami. Zoho Recruit pomaga pisać bardziej zaawansowane i spersonalizowane wiadomości e-mail oraz automatyzować je zgodnie z Twoimi wymaganiami. Wysyłaj i zarządzaj ...
Zarządzanie ustawieniami konta CRM
Po zarejestrowaniu się w Zoho CRM i posiadaniu własnego konta, możesz spersonalizować swoje konto CRM. Domyślnie obowiązkowe informacje podane przez Ciebie w momencie rejestracji są automatycznie aktualizowane. Po zalogowaniu możesz zmienić te dane ...
Czy mogę ustawić moje konto POP jako konto domyślne?
Możesz wybrać swoje konto POP jako konto domyślne. 1. Kliknij Ustawienia >> Poczta >> Konta pocztowe 2. Kliknij przycisk radiowy na koncie, które chcesz ustawić jako konto domyślne 3. Konto będzie kontem domyślnym wybranym podczas ...